Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00102836/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wielofunkcyjnej hali sportowej przy I LO we Włoszczowie – II etap.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Włoszczowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009403
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiśniowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413944951
1.5.8.) Numer faksu: 413944965
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-wloszczowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-wloszczowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wielofunkcyjnej hali sportowej przy I LO we Włoszczowie – II etap.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96c98cd9-c9a2-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231407
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012495/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa wielofunkcyjnej hali sportowej przy I LO we Włoszczowie - II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102836
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.272.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4081632,65 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3294010,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową wielofunkcyjnej hali sportowej przy I LO we Włoszczowie – II etap Podstawowy zakres robót obejmuje:Branża budowlana:
- izolację wewnętrzną ściany piwnicy
- posadzkę na gruncie w piwnicy
- częściowe wykończenie wewnętrzne w zakresie dotyczącym wykończenia ścian, w tym m.in. tynki, licowanie ścian płytkami, gładzie gipsowe, gruntowanie ścian pod malowanie oraz w zakresie wykończenia stropów, w tym m.in. ocieplenie stropów płytami z wełny mineralnej
- częściowo stolarkę wewnętrzną obejmującą dostawę i montaż okien wewnętrznych oraz drzwi aluminiowych wewnętrznych
Branża sanitarna
- instalację centralnego ogrzewania, w tym montaż grzejników płytowych
Uwaga! instalacja centralnego ogrzewania częściowo została wykonana w I etapie budowy hali
- instalację wentylacji
Uwaga! część kanałów wentylacyjnych przechodzących przez przegrody zewnętrzne wraz
z obróbkami została wykonana w I etapie budowy hali
- instalację klimatyzacji
- instalację wodociągową w części
- przyłącze c.o.
- węzeł ciepłowniczy
Branża elektryczna
- instalacja gniazd wtykowych
- część instalacji oświetlenia: podstawowe i awaryjne (zakres nie obejmuje montażu łączników instalacyjnych i opraw oświetleniowych)
- część instalacji CCTV (zakres nie obejmuje montażu elementów systemu telewizji użytkowej tj. kamer wewnętrznych i zewnętrznych)
- część instalacji LAN (zakres nie obejmuje m.in. szafy serwerowej i routerów WiFi)
- część instalacji SSWiN (zakres nie obejmuje m.in. montażu czujek ruchu, sygnalizatorów optyczno akustycznych, centrali alarmowej)
- część systemu oddymiania klatki schodowej (zakres nie obejmuje montażu centrali sterowania oddymianiem, czujek dymu)
- część instalacji przyzywowych
- część instalacji nagłośnienia (zakres nie obejmuje m.in. szafy audio z wyposażeniem oraz kolumn głośnikowych)
Szczegółowe informację pkt.4 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 4051632,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Budowa wielofunkcyjnej hali sportowej przy I LO we Włoszczowie – II etap” w pełnym zakresie bez ograniczeń w branży:1) konstrukcyjno-budowlanej (koordynator nadzoru),
2) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych
3) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności nadzoru w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane z dn. 07.07.1994 r (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) i zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną w tym zakresie oraz uczestniczyć w przeglądach i odbiorach w okresie rękojmi.
4.2.1. Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem inwestorskim określa dokumentacja, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, umowa będące załącznikiem do SWZ. Szczegółowe informacje pkt 4.2.2 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia wpłynęły 3 oferty do I części Zamówienia oraz 6 ofert do II części Zamówienia. Kwota zaproponowana przez Wykonawcę w części I wynosiła 4 399 999,95 zł brutto
i znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie obu zamówień kwotę 4 081 632,65 zł brutto. Ponadto zgodnie z rozdziałem 20 SWZ podpisanie Umowy z Wykonawcą na część II mogła nastąpić jedynie w przypadku wyłonienia wykonawcy na część I, w związku z czym zachodzą dodatkowe przesłanki unieważnienia obu części postępowania.
Mając na uwadze, że cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny oferowanej jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 6
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4399999,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5399085,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4399999,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia wpłynęły 3 oferty do I części Zamówienia oraz 6 ofert do II części Zamówienia. Kwota zaproponowana przez Wykonawcę w części I wynosiła 4 399 999,95 zł brutto
i znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie obu zamówień kwotę 4 081 632,65 zł brutto. Ponadto zgodnie z rozdziałem 20 SWZ podpisanie Umowy z Wykonawcą na część II mogła nastąpić jedynie w przypadku wyłonienia wykonawcy na część I, w związku z czym zachodzą dodatkowe przesłanki unieważnienia obu części postępowania.
Mając na uwadze, że cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny oferowanej jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 6
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20664,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35178,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.85.2024 Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla nieruchomości Prywatnych i Współwłasnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi
- Przeglądy konserwacyjne, naprawy i utrzymanie techniczne instalacji, systemów i urządzeń zainstalowanych na terenie drogi podziemnej ul. Hasa oraz w tunelu Trasy W-Z w Łodzi.
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 (etap II).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.