eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozy › Przebudowa drogi gminnej ul. Błękitna w Kozach wraz z budową kanalizacji sanitarnej



Ogłoszenie z dnia 2024-03-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ul. Błękitna w Kozach wraz z budową kanalizacji sanitarnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182284

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kozy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-340

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 033/8298650

1.5.8.) Numer faksu: 033/8298674

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZP@KOZY.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kozy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kozy.logintrade.net/zapytania_email,139867,a6cc6cd7927648a33cc2a977af9e2575.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej ul. Błękitna w Kozach wraz z budową kanalizacji sanitarnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6a13f6d-636f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042908/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa drogi gminnej ul. Błękitnej w Kozach wraz z budową kanalizacji sanitarnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452043

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.19.2023.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 pn.: „Przebudowa drogi gminnej ul. Błękitna w Kozach”
Zakres prac do wykonania obejmuje min:
przebudowę drogi gminnej ul. Błękitnej w Kozach w zgodnie z dokumentacją projektową, w zakresie umożliwiającym
uzyskanie na podstawie przepisów prawa budowlanego pozwolenia na użytkowanie
o następujących parametrach:
-klasa drogi – gminna wewnętrzna, ogólnodostępna D
-kategoria ruchu – KR 2
-długość drogi – 244,31 mb
-szerokość jezdni zmienna - 3,50-4,0 m
-szerokość poboczy - 0,75 m
Ponadto projektowana przebudowa drogi obejmuje wykonanie podbudowy oraz ułożenie nowej nawierzchni asfaltowej.
Przekrój drogi jednospadowy. Odwodnienie drogi grawitacyjne poprzez odwodnienie liniowe do istniejącej kanalizacji
deszczowej. Na drodze zamontowane zostaną stalowe bariery ochronne. Wybudowane zostaną zjazdy z działek na drogę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 399363,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej dla dzielnicy Gaje w Gminie Kozy- ul. Błękitna”
Zakres prac do wykonania obejmuje min:
budowę kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym w Gminie Kozy wraz z odtworzeniem nawierzchni po kanalizacji w ciągu ulicy Podgórskiej (fragment) oraz ulicy Błękitnej (wraz z jej boczną odnogą) – zakres robót objęty jest decyzją
pozwolenia na budowę nr 1389/20 z dnia 12.08.2020 r. znak WAB.6740.1.961.2020.PR. Włączenie kanału głównego
nastąpi do istniejącej kanalizacji sanitarnej w ulicy Podgórskiej. Zaprojektowana kanalizacja sanitarna uporządkuje gospodarkę wodno-ściekową
na tym terenie, ścieki sanitarne będą prowadzone wybudowanymi odcinkami sieci kanalizacji sanitarnej i docelowo trafiać będą do oczyszczalni w Pisarzowicach.
Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB), w opisie przedmiotu zamówienia oraz w załączonym
przedmiarze robót. Dokumenty te stanowią załączniki nr 3, 3a, 3b, 3c,3d,3e,3f i 3g do SWZ. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest szczegółowo zapoznać się z zakresem i charakterem prowadzonych robót określonych w dokumentacji projektowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się z:
Część 2:
- przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 3c do SWZ;
- Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załącznik
nr 3e do SWZ,
- dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 3g do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 1018301,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 472078,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 766665,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 472078,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „RADEX” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470050512

7.3.3) Ulica: ul. Cegielniana 25

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 472078,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 947656,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 947656,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 947656,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ARBUD” Anna Kluka – Lider Konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „STARBUD” Bożena Kluka – Członek Konsorcjum ARK PROJEKT Sp. z o.o. – Członek Konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862210382

7.3.3) Ulica: ul. Al. Armii Krajowej 220 pok. 215, 43-300 Bielsko-Biała

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 947656,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie należy zrealizować w terminie:
Część 1: do 4 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy,
Część 2: do 4 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.