eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaraczewo › Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń mieszczących się w Jaraczewie i Róży Wielkiej na potrzeby Centrum Usług Społecznych



Ogłoszenie z dnia 2024-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń mieszczących się w Jaraczewie i Róży Wielkiej na potrzeby Centrum Usług Społecznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W SZYDŁOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004611440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jaraczewo 2A

1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopsszydlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsszydlowo.naszops.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c80345a6-b305-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń mieszczących się w Jaraczewie i Róży Wielkiej na potrzeby Centrum Usług Społecznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c80345a6-b305-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot umowy realizowany jest w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 pn. „Rozwój Wielkopolskiej Sieci Centrów Usług Społecznych” nr wniosku o dofinansowanie FEWP.06.13-IZ.00-0002/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00050358

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUS.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 550917,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont budynku w którym mieści się Centrum Usług Społecznych (dawny GOPS) w Jaraczewie
1) PIWNICA
- wymiana posadzki (płytki gresowe)
- wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia
- prace polegające na przerobieniu instalacji c.o.
- wymiana stolarki drzwiowej
- remont okładziny schodów i wymiana balustrady
- malowanie ścian (uzupełnienie ubytków, gruntowanie i malowanie farbami rozpuszczalnikowymi akrylowymi do bezpośredniego malowania wilgotnych ścian i sufitów piwnic)
2) PARTER - remont pomieszczeń WC, pom. 1, 2, klatki schodowej i komunikacji
- przebudowa pomieszczeń w celu utworzenia łazienki dla niepełnosprawnych: wykonanie otworu wejściowego do łazienki, wykonanie instalacji wod – kan (wymiana kanalizacji podposadzkowej, wykonanie podejść odpływowych do WC i umywalki, wykonanie podejść dopływowych wody zimnej i ciepłej, montaż przepływowego elektrycznego podgrzewacza wody o mocy ok. 3,5kW, montaż umywalki przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych, montaż WC kompaktu przeznaczonego dla osób niepełnosprawnych, montaż baterii przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych, montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych – jednego składanego i dwóch stałych); wymiana posadzki (płytki gresowe), położenie płytek gresowych lub ceramicznych na ścianach, malowanie sufitu, montaż grzejnika o mocy ok. 900W, wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia, wymiana stolarki drzwiowej;
- remont pomieszczeń 1,2 – wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia, rozprowadzenie zasilania do klimatyzatora, montaż klimatyzatora o mocy ok 3,5kW wraz z instalacją freonową i odprowadzeniem skroplin, demontaż istniejącej instalacji c.o., rozprowadzenie i podłączenie nowej instalacji grzewczej, montaż dwóch grzejników o mocy ok 1000W każdy, montaż zaworów i głowic grzejnikowych, wykonanie niezbędnych prób, uruchomienie instalacji, wymiana posadzki (płytki gresowe), malowanie ścian (tynk gipsowy maszynowy, gruntowanie i malowanie farbami lateksowymi), wymiana stolarki drzwiowej;
- klatka schodowa i komunikacja - wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia, wymiana posadzki (płytki gresowe), malowanie ścian (tynk gipsowy maszynowy, gruntowanie i malowanie farbami lateksowymi), remont okładziny schodów (płytki gresowe antypoślizgowe), wymiana balustrady na nierdzewną;
3) PIĘTRO
- klatka schodowa i komunikacja - wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia, wymiana posadzki (płytki gresowe), malowanie ścian (tynk gipsowy maszynowy, gruntowanie i malowanie farbami lateksowymi), remont okładziny schodów (płytki gresowe antypoślizgowe), wymiana balustrady na nierdzewną;
4) PRACE NA ZEWNĄTRZ BUDYNKU
- demontaż istniejących jednostek zewnętrznych klimatyzatorów i ponowny montaż po wykonaniu docieplenia elewacji,
- docieplenie elewacji całości budynku,
- docieplenie stropodachu,
- wymiana stolarki okiennej (bez okien w pomieszczeniach CUS zlokalizowanych na 1 piętrze)
- wymiana drzwi zewnętrznych,
- naprawa schodów zewnętrznych i wymiana balustrady na nierdzewną,
- rozbiórka i odtworzenie nawierzchni utwardzonej przy docieplaniu fundamentów budynku.

Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie biurowym, a w związku z tym wykonawca:
1) zapewni wykonywanie robót bez wstrzymywania ruchu w obiekcie i w sposób niedezorganizujący pracy na terenie obiektu;
2) zapewni zabezpieczenie dróg komunikacyjnych prowadzących do terenu budowy, w celu zabezpieczenia istniejących okładzin posadzek;
3) zapewni bieżące sprzątanie terenu budowy.
Ponadto Wykonawca:
1) przedstawi zamawiającemu do akceptacji, w dniu wprowadzenia na budowę, wszystkie materiały wykończeniowe i urządzenia;
2) zapewni prowadzenie robót w sposób niepowodujący szkód i zagrożenia bezpieczeństwa dla ludzi oraz zapewniający ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej;
3) zapewni systematyczne sprzątanie i pozostawianie w czystości pomieszczeń, dróg transportowych, sanitariatów itp. wykorzystywanych w czasie prac, w stanie w jakim je zastał;
4) zabezpieczy teren wykonanych robót w przypadku przerwania prac;
5) zapewni bieżące usuwanie gruzu i innych materiałów.

Przed przygotowaniem oferty celowe jest odbycie przez wykonawcę wizji lokalnej przyszłego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna umożliwi wykonawcom uzyskanie informacji przydatnych do przygotowania oferty, w tym zapoznanie się ze stanem technicznym istniejącego obiektu. Odbycie wizji lokalnej nie jest konieczne (zamawiający tego nie wymaga).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót, oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 511695,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont budynku w którym mieści się DDP “Dom Seniora” w Róży Wielkiej (trzy
pomieszczenia, zlokalizowane na parterze budynku):
- malowanie ścian (tynk gipsowy maszynowy, gruntowanie i malowanie farbami lateksowymi),
- wymiana podłóg (zdjęcie istniejącej wykładziny podłogowej, płyta OSB 22 mm
grunt który zawiera piasek kwarcowy, siatka podłogowa z włókna szklanego, samopoziomujący - podkład podłogowy cementowy wzmocniony włóknami polipropylenowymi 0,5 cm, płytki ceramiczne lub gressogranitowe na zaprawie klejącej wysokoelasycznej,
- wymiana instalacji elektrycznej,
- wymiana stolarki drzwiowej,
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach z montażem grzejników (dwa grzejniki o mocy ok. 1400W w pom o pow. 19,2m2, jeden grzejnik o mocy 1800W w pom. O pow. 11,7m2 i jeden grzejnik o mocy 1000W w pom. O pow. 6,9m2) wraz z montażem zaworów i głowic grzejnikowych, wykonaniem niezbędnych prób i uruchomieniem instalacji.

Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie biurowym, a w związku z tym wykonawca:
1) zapewni wykonywanie robót bez wstrzymywania ruchu w obiekcie i w sposób niedezorganizujący pracy na terenie obiektu;
2) zapewni zabezpieczenie dróg komunikacyjnych prowadzących do terenu budowy, w celu zabezpieczenia istniejących okładzin posadzek;
3) zapewni bieżące sprzątanie terenu budowy.
Ponadto Wykonawca:
1) przedstawi zamawiającemu do akceptacji, w dniu wprowadzenia na budowę, wszystkie materiały wykończeniowe i urządzenia;
2) zapewni prowadzenie robót w sposób niepowodujący szkód i zagrożenia bezpieczeństwa dla ludzi oraz zapewniający ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej;
3) zapewni systematyczne sprzątanie i pozostawianie w czystości pomieszczeń, dróg transportowych, sanitariatów itp. wykorzystywanych w czasie prac, w stanie w jakim je zastał;
4) zabezpieczy teren wykonanych robót w przypadku przerwania prac;
5) zapewni bieżące usuwanie gruzu i innych materiałów.

Przed przygotowaniem oferty celowe jest odbycie przez wykonawcę wizji lokalnej przyszłego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna umożliwi wykonawcom uzyskanie informacji przydatnych do przygotowania oferty, w tym zapoznanie się ze stanem technicznym istniejącego obiektu. Odbycie wizji lokalnej nie jest konieczne (zamawiający tego nie wymaga).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót, oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 39222,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509540,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509540,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 509540,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVA TERM BUDOWNICTWO Sp. z o. o. (dawniej: NOVA TERM Sp. z o. o. sp. k.)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367777141

7.3.3) Ulica: Wronia 1

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 509540,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89918,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89918,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89918,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVA TERM BUDOWNICTWO Sp. z o. o. (dawniej: NOVA TERM Sp. z o. o. sp. k.)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367777141

7.3.3) Ulica: Wronia 1

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89918,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.