eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa oleju napędowego grzewczego na potrzeby kotłowni przy ul. Papieża Pawła VI 3 w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego grzewczego na potrzeby kotłowni przy ul. Papieża Pawła VI 3 w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64619fda-b529-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego grzewczego na potrzeby kotłowni przy ul. Papieża Pawła VI 3 w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64619fda-b529-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00045033

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ATG/712/2023/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż oraz dostarczanie) Zamawiającemu 71 000 (słownie: siedemdziesiąt jeden tysięcy) litrów oleju napędowego grzewczego o zawartości siarki nie większej niż 0,1 % spełniającego wymagania jakościowe określone w Polskiej Normie PN-C-96024 : L1 – (lub normy równoważnej) zwanego w dalszej części niniejszej umowy „Olejem opałowym”.
2. Sprzedaż i dostarczanie Oleju opałowego stanowiącego przedmiot zamówienia następować będzie sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb w okresie wskazanym w dziale VI SWZ. Miejscem dostarczenia Oleju opałowego będą zbiorniki kotłowni centralnego ogrzewania zlokalizowane przy ul. Papieża Pawła VI 3 w Szczecinie.
3. Wskazana w ust. 1 powyżej liczba litrów Oleju opałowego jest wielkością maksymalną. Faktyczną liczbę wyznacza okres trwania Umowy, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo jednostronnego pomniejszenia wskazanej w ust. 1 powyżej ilości (liczny litrów) nabywanego od wykonawcy Oleju opałowego, stosownie do swoich rzeczywistych potrzeb w zakresie zużycia. Ewentualne pomniejszenie nie będzie jednak większe niż 20% maksymalnej ilości Oleju opałowego wskazanej w ust. 1 powyżej. Postanowienia powyższe niniejszego ustępu podaje się z zastrzeżeniem postanowień działu VI ust. 4 SWZ.
4. W okresie zimowym zapotrzebowania na Olej opałowy podlegający nabyciu w ramach niniejszego zamówienia zgłaszane będą przeciętnie jeden raz w miesiącu. W okresie letnim zapotrzebowania będą zgłaszane stosownie do potrzeb. Jednak każde pojedyncze zapotrzebowanie zgłaszane ze strony Zamawiającego – czy to w okresie letnim czy zimowym - kształtować się będzie na poziomie ok. 15 000 litrów Oleju opałowego.
5. Szczegółowy zakres świadczeń składających na przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich wykonania zawierają postanowienia Wzoru Umowy (załącznik nr 4 SWZ).
6. Olej opałowy stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia będzie przez Zamawiającego wykorzystywany wyłącznie do celów grzewczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344953,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344953,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344953,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU PETROMOT - Tadeusz Dębowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650013855

7.3.3) Ulica: Konińska 45

7.3.4) Miejscowość: Skulsk

7.3.5) Kod pocztowy: 62-560

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344953,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.