eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiewo › Rozbudowa ul. Słonecznej i Kościelnej w Suchej oraz budowa I etapu drogi Wełpin-Huta



Ogłoszenie z dnia 2024-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Słonecznej i Kościelnej w Suchej oraz budowa I etapu drogi Wełpin-Huta

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 33 493 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubiewo.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2fc5ad4d-aa25-11ee-a681-52fe4aa7189e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa ul. Słonecznej i Kościelnej w Suchej oraz budowa I etapu drogi Wełpin-Huta

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fc5ad4d-aa25-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229046

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004447/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa ul. Słonecznej i Kościelnej w Suchej oraz budowa I etapu drogi Wełpin-Huta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005445

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiPP.271.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4479968,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 pn.: ,,Rozbudowa drogi gminnej nr 010641C Sucha ul. Słoneczna oraz drogi wewnętrznej Sucha ul. Kościelna z budową kanalizacji deszczowej”

1. Inwestycja pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 010641C Sucha ul. Słoneczna oraz drogi wewnętrznej Sucha ul. Kościelna z budową kanalizacji deszczowej” będzie realizowana na terenie działek o nr ewid. 661/4, 659/2, 659/3, 660/1, 661/2, 64, 43/5, 44, 41/1, 40, 784 obręb Sucha.
2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
b) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej,
c) wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej oraz z betonu asfaltowego,
d) wykonanie miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej,
e) wykonanie poboczy z KŁSM,
f) wykonanie zjazdu z ul. Kościelną w ul. Słoneczną,
g) wykonanie skrzyżowania dróg nr 010641C, 010616C i 010618C,
h) dowiązanie do ul. Głównej (droga powiatowa 1030C),
i) przebudowę przepustów pod ul. Słoneczną,
j) wykonanie odwodnienia za pomocą kanalizacji deszczowej,
Uwaga:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym – unikanie szwa podłużnego oraz poprzecznego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załączniki nr 8, 9 i 10 do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Załącznik nr 11 do SWZ przedmiarze robót, stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ oraz Organizacji ruchu, stanowiącej Załącznik nr 13 do SWZ.
4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane
45 11 12 00 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę
i roboty ziemne
45 11 13 00 - 1 Roboty rozbiórkowe
45 23 32 20 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45 23 31 00 - 0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45 23 32 53 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
77 21 14 00 - 6 Usługi wycinania drzew
45 23 32 90 - 8 Instalowanie znaków drogowych
45 23 32 92 - 2 Instalowanie urządzeń ochronnych
45 23 32 21 - 4 Malowanie nawierzchni
45 23 21 30 - 2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45 23 11 12 - 3 Instalacja rurociągów
45 23 13 00 - 8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów
i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 2907952,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 pn.: ,, Budowa drogi wewnętrznej Wełpin – Huta etap I”

1. Inwestycja pn.: ,,Budowa drogi wewnętrznej Wełpin – Huta etap I” będzie realizowana na terenie działek o nr ewid. 41, 84, 103 obręb Wełpin.
2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) budowę drogi o nawierzchni bitumicznej,
b) budowę zjazdów zwykłych na działki indywidulane oraz na drogę powiatową,
c) wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego,
d) wykonanie robót wykończeniowych,
e) wycinkę drzewostanu,
f) wymianę hydrantów i zasuw,
g) zabezpieczenie infrastruktury telekomunikacyjnej,
h) przebudowę infrastruktury telekomunikacyjnej.

Uwaga:
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym – unikanie szwa podłużnego oraz poprzecznego.
2. Projekt budowlany obejmuje budowę drogi wewnętrznej Wełpin – Huta od km 0+000 do km 1+986. Zamawiający informuje, iż przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót branży drogowej od km 0+000 do km 0+900 oraz wykonanie w całości branży telekomunikacyjnej, wycinki drzew, nasadzeń kompensacyjnych, zabezpieczenia rurami osłonowymi.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 15.1, 15.2, 15.3, 15.4, 16 i 17 do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Załącznik nr 18 do SWZ, przedmiarze robót, stanowiącym Załącznik nr 19 do SWZ oraz Organizacji ruchu, stanowiącej Załącznik nr 20 do SWZ.
4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane
45 11 12 00 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45 11 13 00 - 1 Roboty rozbiórkowe
45 23 32 20 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45 23 31 00 - 0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
77 21 14 00 - 6 Usługi wycinania drzew
45 23 32 90 - 8 Instalowanie znaków drogowych
45 23 32 92 - 2 Instalowanie urządzeń ochronnych
45 23 32 21 - 4 Malowanie nawierzchni
45 3 23 10 - 8 Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45 23 13 00 - 8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1572015,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2529703,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2582899,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2529703,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REDON NAKŁO SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 558-186-35-20

7.3.3) Ulica: KARNOWSKA 3

7.3.4) Miejscowość: NAKŁO NAD NOTECIĄ

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2529703,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1424860,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1635273,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1424860,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REDON NAKŁO SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 558-186-35-20

7.3.3) Ulica: KARNOWSKA 3

7.3.4) Miejscowość: NAKŁO NAD NOTECIĄ

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4242860,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.