Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00042199/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług psychologicznych w miejscu zamieszkania uczestników projektu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kępnie
1.3.) Oddział zamawiającego: MGOPS w Kępnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003340825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Wawrzyniaka 10
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: (62) 78 247 67
1.5.8.) Numer faksu: (62) 78 247 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@mgops.kepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mgops.kepno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cde75cbf-b471-11ee-b628-1a85378e6c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług psychologicznych w miejscu zamieszkania uczestników projektu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cde75cbf-b471-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035683/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług psychologicznych w miejscu zamieszkania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Obok Ciebie - Nowe usługi społeczne i zdrowotne w Mieście i Gminie Kępno2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00042199
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MGOPS.Ie.26.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 52000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Świadczenie usług psychologicznych dla 70 uczestników projektu „Obok Ciebie - Nowe usługi społeczne i zdrowotne w Mieście i Gminie Kępno” w miejscu ich zamieszkania przez jednego psychologa.
2) Przez uczestników projektu, o których mowa w ust. 1, należy rozumieć starsze osoby niesamodzielne i z niepełnosprawnościami, które ze względu na podeszły wiek, a często też stan zdrowia/niepełnosprawność wymagają opieki lub wsparcia w związku z niemożnością samodzielnego wykonywania co najmniej jednej czynności dnia codziennego, zmagające się
z ograniczeniami ruchowymi i dolegliwościami bólowymi, które wynikają nie tylko z doznanych urazów, ale często wiążą się z pojawieniem uciążliwych schorzeń.
Uczestnicy projektu to również osoby, które borykają się w szczególności z obniżoną sprawnością, utratą współmałżonka, narastającą samotnością, poczuciem bycia niepotrzebnym, lękiem przed chorobami czy śmiercią.
3) Świadczenie usług psychologicznych, o których mowa w ust. 1, będzie realizowane w formie indywidualnych rozmów z uczestnikami projektu w miejscu ich zamieszkania, poprzez udzielaniem im wsparcia oraz poradnictwa psychologicznego, dostosowanego do ich potrzeb i oczekiwań.
4) Konsultacje z psychologiem będą opierać się na rozwoju i pogłębianiu zainteresowań, poprawie jakości życia, opóźnieniu procesów zapominania, pomocy w odnajdywaniu pozytywnych aspektów życia codziennego, pomocy w radzeniu sobie z samotnością, stanami depresyjnymi oraz innymi metodami wsparcia wynikającymi z bieżących potrzeb uczestników projektu. Celem poradnictwa psychologicznego będzie zminimalizowaniu objawów i/lub skutków demencji oraz stymulowaniu osób starszych do aktywności umysłowej.
5) Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć:
1) prowadzenie poradnictwa psychologicznego,
2) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z uczestnikiem projektu,
3) prowadzenia rejestru przyjętych uczestników projektu,
4) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
5) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
6) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
7) przedkładania do 5-go dnia następnego miesiąca, zestawienia z zrealizowanych usług psychologicznych z uwzględnieniem liczby godzin i osób, które z niej skorzystały.
6) Szacunkowy maksymalny i minimalny wymiar liczby godzin świadczenia usług psychologicznych wynosi 260 godzin w okresie obowiązywania umowy.
7) Wykonawca będzie świadczyć usługę, o której mowa w ust. 1, w wymiarze 20 godzin miesięcznie.
8) Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru liczby godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług bez czynności przygotowawczych, np. dojazdów do uczestników projektu.
9) Usługi psychologiczne mogą być świadczone od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy, najwcześniej od godziny 8:00, najpóźniej do godz. 18:00. Ostateczny harmonogram zostanie rozpisany i zatwierdzony po podpisaniu umowy.
10) Koszt dojazdu do miejsca zamieszkania uczestnika projektu ponosi Wykonawca.
11) Rozliczenie za usługi będzie dokonywane na podstawie liczby rzeczywiście wykonanych usług.
12) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, na załączniku nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32968,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksandra Kubiaczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 621-13-32-280
7.3.3) Ulica: Bobrowniki 49
7.3.4) Miejscowość: Grabów nad Prosną
7.3.5) Kod pocztowy: 63-520
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEMYSŁAW PASZEK RESTAURACJA POD DZWONEM
jakie przetargi wygrała firma
PRZEMYSŁAW PASZEK RESTAURACJA POD DZWONEM
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-27 do 2025-02-28INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Budowa budynku pawilonu sportowego przy stadionie w Kępnie oraz wymiana oświetlenia na boiskach piłkarskich
- Remont elewacji kamienicy położonej ul. Rynek 41 w Kępnie
- Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury społeczno- kulturalnej poprzez zagospodarowanie placu pomiędzy budynkami Pow. Bibl. Publ. a budynkiem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie"
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (OP_2) Świadczenie usług opiekuna osoby niepełnosprawnej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2024
- Realizacja terapii psychologicznej dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.
- Usługi społeczne w ramach Programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" - edycja 2024 r. oraz "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2024 r.
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz terapii traumy dla uczestników projektu "ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE"
- USŁUGI SPOŁECZNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA ZAJĘĆ W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" W ROKU 2024/2
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.