eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców w pięciu miastach (Rzeszów, Kraków, Łódź, Wrocław, Warszawa) na wybranych kwartałach w podziale na części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców w pięciu miastach (Rzeszów, Kraków, Łódź, Wrocław, Warszawa) na wybranych kwartałach w podziale na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców w pięciu miastach (Rzeszów, Kraków, Łódź, Wrocław, Warszawa) na wybranych kwartałach w podziale na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02ca8e2c-d482-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022371/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców w pięciu miastach (Rzeszów, Kraków, Łódź, Wrocław, Warszawa) na wybranych kwartałach, w podziale na części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt/program (nazwa): NetZeroCities/ Horizon 2020 Research and Innovation Programme Numer identyfikacyjny projektu/programu: Numer identyfikacyjny projektu/programu: 101036519

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02ca8e2c-d482-11ee-8305-7e4937eb936d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.
5. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych);
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności) , z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@erzeszow.pl (nie dotyczy składania ofert)).
9. W przypadku załączników, które są zgodnie z Pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
c.d. w Sekcji IX Ogłoszenia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-D.271.20.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców w Rzeszowie
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 167 badań ankietowych skierowanych do mieszkańców wybranego w Rzeszowie kwartału o pow. około 5 km². Badanie ma na celu diagnozę społeczną wśród mieszkańców kwartału wybranego do projektu NEEST – NetZero Emission and Environmentally Sustainable Territories. Badanie przeprowadzone będzie za pomocą kwestionariusza ankiety, który zostanie udostępniony Wykonawcy.
Badanie należy przeprowadzić formą badania ilościowego techniką CAPI (ang. computer assisted personal interview) lub PAPI (ang. Paper and Pencil Interviewing).
Wyniki przeprowadzonych badań należy sporządzić w formie tabelarycznej (plik Microsoft Excel wraz z opisem kodowania danych) oraz w formie raportu końcowego (plik tekstowy Microsoft Word oraz PDF). Raport końcowy zawierać ma prezentację wyników na wykresach, ich analizę statystyczną, interpretację i wnioski. Raport powinien zawierać co najmniej następujące treści: organizacja i harmonogram badań; charakterystyka badanej próby; diagnoza aktualnej sytuacji mieszkaniowej; prezentacja opinii na temat aktualnego miejsca zamieszkania; identyfikacja potrzeb i preferencji w zakresie miejsca zamieszkania; analiza skłonności do partycypacji społecznej; Identyfikacja świadomości ekologicznej mieszkańców.
Przedmiot umowy realizowany jest w ramach projektu pn. NEEST – NetZero Emission and Environmentally Sustainable Territories (Neutralne klimatycznie i zrównoważone środowiskowo obszary), finansowanego w ramach projektu prac nr 6: Opracowanie modeli partycypacji mieszkańców.
Wielkość/Zakres:
Rzeszów os. Tysiąclecia wśród mieszkańców:
Budynków mieszkalnych wielorodzinnych (maksymalnie jedna ankieta z jednego lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym): ul. Husarska 2, ul. Jana Kochanowskiego 16, ul. Kosynierów 16, ul. Kosynierów 18, ul. Kosynierów 20, ul. Jana Kochanowskiego 12, ul. Jana Kochanowskiego 20, ul. Piotra Skargi 1, ul. Piotra Skargi 5, ul. Piotra Skargi 7.
Budynków mieszkalnych jednorodzinnych (maksymalnie jedna ankieta z jednego budynku mieszkalnego jednorodzinnego): ul. Piękna 16, ul. Piękna 16A, ul. Piękna 20. ul. Piękna 20A, ul. Piękna 22, ul. Husarska 6, ul. Husarska 8, ul. Husarska 10, ul. Husarska 12, ul. Kosynierów 9, ul. Kosynierów 10, ul. Kosynierów 11, ul. Kosynierów 12, ul. Kosynierów 13, ul. Kosynierów 14, ul. Kosynierów 15, ul. Kosynierów 17, ul. Kosynierów 19.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Opis Przedmiotu Zamówienia – dla części 1 zamówienia,
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców w Krakowie
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 211 badań ankietowych skierowanych do mieszkańców wybranego w Krakowie kwartału o pow. około 10 km2. Badanie ma na celu diagnozę społeczną wśród mieszkańców kwartału wybranego do projektu NEEST – NetZero Emission and Environmentally Sustainable Territories. Badanie przeprowadzone będzie za pomocą kwestionariusza ankiety, który zostanie udostępniony Wykonawcy.
Badanie należy przeprowadzić formą badania ilościowego techniką CAPI (ang. computer assisted personal interview) lub PAPI (ang. Paper and Pencil Interviewing).
Wyniki przeprowadzonych badań należy sporządzić w formie tabelarycznej (plik Microsoft Excel wraz z opisem kodowania danych) oraz w formie raportu końcowego (plik tekstowy Microsoft Word oraz PDF). Raport końcowy zawierać ma prezentację wyników na wykresach, ich analizę statystyczną, interpretację i wnioski. Raport powinien zawierać co najmniej następujące treści: organizacja i harmonogram badań; charakterystyka badanej próby; diagnoza aktualnej sytuacji mieszkaniowej; prezentacja opinii na temat aktualnego miejsca zamieszkania; identyfikacja potrzeb i preferencji w zakresie miejsca zamieszkania; analiza skłonności do partycypacji społecznej; Identyfikacja świadomości ekologicznej mieszkańców.
Przedmiot umowy realizowany jest w ramach projektu pn. NEEST – NetZero Emission and Environmentally Sustainable Territories (Neutralne klimatycznie i zrównoważone środowiskowo obszary), finansowanego w ramach projektu prac nr 6: Opracowanie modeli partycypacji mieszkańców.
Wielkość/Zakres:
Kraków Osiedle Złotego Wieku wśród mieszkańców budynków mieszkalnych wielorodzinnych (maksymalnie jedna ankieta z jednego lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym):
Ul. Osiedle Złotego Wieku 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 66, 67, 68, 69, 70, 71.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Opis Przedmiotu Zamówienia – dla części 2 zamówienia,
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców w Warszawie
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 180 badań ankietowych skierowanych do mieszkańców wybranego w Warszawie kwartału o pow. około 5 km2. Badanie ma na celu diagnozę społeczną wśród mieszkańców kwartału wybranego do projektu NEEST – NetZero Emission and Environmentally Sustainable Territories. Badanie przeprowadzone będzie za pomocą kwestionariusza ankiety, który zostanie udostępniony Wykonawcy.
Badanie należy przeprowadzić formą badania ilościowego techniką CAPI (ang. computer assisted personal interview) lub PAPI (ang. Paper and Pencil Interviewing).
Wyniki przeprowadzonych badań należy sporządzić w formie tabelarycznej (plik Microsoft Excel wraz z opisem kodowania danych) oraz w formie raportu końcowego (plik tekstowy Microsoft Word oraz PDF). Raport końcowy zawierać ma prezentację wyników na wykresach, ich analizę statystyczną, interpretację i wnioski. Raport powinien zawierać co najmniej następujące treści: organizacja i harmonogram badań; charakterystyka badanej próby; diagnoza aktualnej sytuacji mieszkaniowej; prezentacja opinii na temat aktualnego miejsca zamieszkania; identyfikacja potrzeb i preferencji w zakresie miejsca zamieszkania; analiza skłonności do partycypacji społecznej; Identyfikacja świadomości ekologicznej mieszkańców.
Przedmiot umowy realizowany jest w ramach projektu pn. NEEST – NetZero Emission and Environmentally Sustainable Territories (Neutralne klimatycznie i zrównoważone środowiskowo obszary), finansowanego
w ramach projektu prac nr 6: Opracowanie modeli partycypacji mieszkańców.
Wielkość/Zakres:
W Warszawie badania ankietowe mają być przeprowadzone wśród mieszkańców budynków wielorodzinnych (maksymalnie jedna ankieta z jednego lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym): ul. Stanisława Augusta 2A, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 28, 30; ul. Grochowska 281A, ul. Międzyborska 115, 115A, 117, 119; ul. Grochowska 255, 257, 259, 261, 263, 265, 267, 269, 271, 273, 275, 277, 279, 281, 283.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Opis Przedmiotu Zamówienia – dla części 3 zamówienia,
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców w Łodzi
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 187 badań ankietowych skierowanych do mieszkańców wybranego w Łodzi kwartału o pow. około 7 km2. Badanie ma na celu diagnozę społeczną wśród mieszkańców kwartału wybranego do projektu NEEST – NetZero Emission and Environmentally Sustainable Territories. Badanie przeprowadzone będzie za pomocą kwestionariusza ankiety, który zostanie udostępniony Wykonawcy.
Badanie należy przeprowadzić formą badania ilościowego techniką CAPI (ang. computer assisted personal interview) lub PAPI (ang. Paper and Pencil Interviewing).
Wyniki przeprowadzonych badań należy sporządzić w formie tabelarycznej (plik Microsoft Excel wraz z opisem kodowania danych) oraz w formie raportu końcowego (plik tekstowy Microsoft Word oraz PDF). Raport końcowy zawierać ma prezentację wyników na wykresach, ich analizę statystyczną, interpretację i wnioski. Raport powinien zawierać co najmniej następujące treści: organizacja i harmonogram badań; charakterystyka badanej próby; diagnoza aktualnej sytuacji mieszkaniowej; prezentacja opinii na temat aktualnego miejsca zamieszkania; identyfikacja potrzeb i preferencji w zakresie miejsca zamieszkania; analiza skłonności do partycypacji społecznej; Identyfikacja świadomości ekologicznej mieszkańców.
Przedmiot umowy realizowany jest w ramach projektu pn. NEEST – NetZero Emission and Environmentally Sustainable Territories (Neutralne klimatycznie i zrównoważone środowiskowo obszary), finansowanego w ramach projektu prac nr 6: Opracowanie modeli partycypacji mieszkańców.
Wielkość/Zakres:
Budynki wielorodzinne (maksymalnie jedna ankieta z jednego lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym): ul. Konstytucyjna 1, 3; ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 127, 131, 133, 135, 139, 141; ul. Aleksandra Zelwerowicza 48/50
Budynki jednorodzinne (maksymalnie jedna ankieta z jednego budynku jednorodzinnego): ul. Aleksandra Zelwerowicza 36, 36A, 46, 52, 54, 54A, 56, 58, 58A, 58B, 58C, 58D, 58E, 60, 62, 64; ul. Edukacyjna 27, 29, 31, 33, 35; ul. Krzywickiego 13, 15; ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 115, 115A, 115B, 115C, 117, 117A, 119, 119A, 121, 121A.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Opis Przedmiotu Zamówienia – dla części 4 zamówienia,
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Przeprowadzenie badań ankietowych wśród mieszkańców we Wrocławiu
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 215 badań ankietowych skierowanych do mieszkańców wybranego we Wrocławiu kwartału o pow. około 5 km2. Badanie ma na celu diagnozę społeczną wśród mieszkańców kwartału wybranego do projektu NEEST – NetZero Emission and Environmentally Sustainable Territories. Badanie przeprowadzone będzie za pomocą kwestionariusza ankiety, który zostanie udostępniony Wykonawcy.
Badanie należy przeprowadzić formą badania ilościowego techniką CAPI (ang. computer assisted personal interview) lub PAPI (ang. Paper and Pencil Interviewing).
Wyniki przeprowadzonych badań należy sporządzić w formie tabelarycznej (plik Microsoft Excel wraz z opisem kodowania danych) oraz w formie raportu końcowego (plik tekstowy Microsoft Word oraz PDF). Raport końcowy zawierać ma prezentację wyników na wykresach, ich analizę statystyczną, interpretację i wnioski. Raport powinien zawierać co najmniej następujące treści: organizacja i harmonogram badań; charakterystyka badanej próby; diagnoza aktualnej sytuacji mieszkaniowej; prezentacja opinii na temat aktualnego miejsca zamieszkania; identyfikacja potrzeb i preferencji w zakresie miejsca zamieszkania; analiza skłonności do partycypacji społecznej; Identyfikacja świadomości ekologicznej mieszkańców.
Przedmiot umowy realizowany jest w ramach projektu pn. NEEST – NetZero Emission and Environmentally Sustainable Territories (Neutralne klimatycznie i zrównoważone środowiskowo obszary), finansowanego
w ramach projektu prac nr 6: Opracowanie modeli partycypacji mieszkańców.
Wielkość/Zakres:
Budynki wielorodzinne (maksymalnie jedna ankieta z jednego lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym):
ul. Zgodna 2 / 4 / 6, 3 / 5 / 7, 9, 11, 13, 15, 17, 18, 19, 21;
ul. Więckowskiego 3, 5, 15;
ul. Komuny Paryskiej 82, 84, 84A, 90/90A, 92, 94, 94A, 96;
ul. Kościuszki 168 / 170 / 172;
ul. gen. Prądzyńskiego 4, 6, 8/10, 12, 14-16, 18, 20, 20A, 22, 24, 24A;
ul. gen. Traugutta 93, 95, 97, 97OF, 99, 99A, 99B, 101/105, 103, 107, 109, 119, 121, 123.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Opis Przedmiotu Zamówienia – dla części 5 zamówienia,
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunku:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedno zamówienie na usługę polegające na przeprowadzeniu minimum 100 badań ankietowych techniką CAPI i/lub PAPI.
Przez jedno zamówienie należy rozumieć jedną umowę.
Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie
2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.
Przez zamówienia wykonywane należy rozumieć zamówienia, które trwają nadal (niezakończone) i w ramach, których wykonawca wykonał powyższe zamówienie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona jest zobowiązany do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, (określonych w Sekcji V pkt 5.4.) Ogłoszenia) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert);
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – również w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz OFERTA;
2) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiot udostępniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzu OFERTA i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby) oraz z zastrzeżeniem ppkt. b) ;
b) jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do OFERTY tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski;
c) pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: - Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, - ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), - umocowanie które nie wynika z ppkt. 2 a) i b)
3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument wraz z oświadczeniami podmiotu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału (jeśli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i Oświadczenia wskazane w sekcji V pkt 5.5 Ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą stanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
6. W formularzu OFERTA należy wskazać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
8. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Możliwości zmiany zawartej umowy oraz warunki takich zmian zostały określone w § 12 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie dotyczącym terminu realizacji umowy poprzez wydłużenie odpowiednio o ilość dni, o które zgodnie z niżej wymienionymi okolicznościami powodują konieczność przedłużenia:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2) zaistnienia zdarzenia o charakterze siły wyższej, tj. zdarzenia, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojna, stany nadzwyczajne, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, w zakresie, w jakim będzie to konieczne dla zapewnienia możliwości i prawidłowego wykonania Umowy.
2. Wszelkie zmiany, muszą być dokonane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-zamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. dot. Sekcji IV. pkt 4.2.10.) Ogłoszenia: Zamawiający precyzuje, że przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 7 tygodni od podpisania umowy (dot. wszystkich części).
2. Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie w/w przesłanki Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zawarte w zawarte w formularzu OFERTA i jeśli dotyczy w formularzu zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa powyższe oświadczenie.
3. c.d. z Sekcji III pkt 3.6.) Ogłoszenia:
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale VIII i X SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.