eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Przebudowa drogi gminnej ul. Cegielniana w Sanoku (km 0+013 - 0+247)



Ogłoszenie z dnia 2024-02-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ul. Cegielniana w Sanoku (km 0+013 – 0+247)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Sanoka w Sanoku

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Sanoka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sanok

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.sanok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.sanok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0b6124d-699b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej ul. Cegielniana w Sanoku (km 0+013 – 0+247)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0b6124d-699b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442730

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Gmina Miasta Sanoka jako jednostka samorządu terytorialnego będąc zamawiającym, o którym mowa w art. 4 pkt 1 ustawy Pzp udziela zamówienia osobie prawnej, tj. Sanockiemu Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., - Spółce, której jest właścicielem.
Udzielając zamówienia ww. Wykonawcy w przedmiocie: Przebudowa drogi gminnej ul. Cegielniana w Sanoku (km 0+013 – 0+247), spełnione są wszystkie trzy przesłanki z art. 214 ust. 1 pkt 11 Pzp, tj.:
a) zamawiający jako właściciel Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. sprawuje nad tym podmiotem kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej Spółki;
cd. w sekcji VI

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1452254,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odcinek od skrzyżowania z ul. Jana Pawła II (km 0+013) do skrzyżowania z ul. Czystą (km 0+247).
Klasa techniczna drogi: L.
Długość odc. 234m.
Szerokość jezdni 6,0m.
Szerokość chodników 2,0m z kostki betonowej.
Zakres:
- Roboty przygotowawcze: rozebranie istniejącej nawierzchni jezdni i chodników wraz z podbudową, demontaż krawężników i obrzeży oraz istniejących znaków drogowych.
- Roboty ziemne: wykopy pod studnie, przykanaliki, kolektory. Formowanie i zagęszczanie nasypów.
- Odwodnienie: regulacja pionowa włazów kanałowych wraz z wymianą włazu i pierścieni odciążających.
- Podbudowa: wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni, profilowanie, zagęszczanie podłoża wraz z ułożeniem warstw konstrukcyjnych jezdni, chodników, zjazdów.
- Nawierzchnia: ułożenie nowej warstwy bitumicznej jezdni i zjazdów oraz wykonanie chodników, wyniesionego przejścia dla pieszych i zjazdów z kostki betonowej.
- Elementy ulic: ułożenie krawężników na ławie betonowej oraz obrzeży na podsypce cementowo-piaskowej.
- Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: wykonanie oznakowania pionowego i poziomego drogi.
- Przebudowa oświetlenia: wymiana słupów i opraw.
- Kanalizacja deszczowa: przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1452254,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1452254,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1452254,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000118475

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 59

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1786273,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.