eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Poprawa gospodarki wodno-ściekowej i infrastruktury komunalnej na terenie Gminy Lubaczów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej i infrastruktury komunalnej na terenie Gminy Lubaczów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubaczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasna 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalubaczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalubaczow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa gospodarki wodno-ściekowej i infrastruktury komunalnej na terenie Gminy Lubaczów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74c5d4e8-c02c-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070939/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa gospodarki wodno-ściekowej i infrastruktury komunalnej na terenie Gminy Lubaczów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00083690

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Część nr 1 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krowica Sama i Krowica Hołodowska

W ramach zadania, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy PZP.

W ramach zamówienia w zakresie podstawowym, planuje się roboty budowlane w następującym zakresie:
a) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krowica Sama i Krowica Hołodowska (budowa pompowni PA);
b) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krowica Sama i Krowica Hołodowska (na odcinku od studni SA6 do studni SA.41.1 wraz z budową studni SA.41.1);
c) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krowica Sama i Krowica Hołodowska (na odcinku od studni SB12 wraz z budową studni SB12 do pompowni PB wraz z budową pompowni PB);
d) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krowica Sama i Krowica Hołodowska (na odcinku od pompowni PB do studni RB 9 bez budowy studni RB 9);
e) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krowica Sama i Krowica Hołodowska (na odcinku od pompowni PB do studni SB 62r wraz z budową studni SB 62r).

W ramach zamówienia w zakresie opcjonalnym, planuje się roboty budowlane w następującym zakresie:
I. Opcja nr 1 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krowica Sama i Krowica Hołodowska (na odcinku od studni SB62r do pompowni PC wraz z budową pompowni PC);
II. Opcja nr 2 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krowica Sama i Krowica Hołodowska (na odcinku od studni SC8 do studni SC70 wraz z budową studni SC70);
III. Opcja nr 3 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krowica Sama i Krowica Hołodowska (na odcinku od studni SB12 do studni SB14 wraz z budową studni SB14);
IV. Opcja nr 4 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krowica Sama i Krowica Hołodowska (na odcinku od studni SB12 do studni SB12.2 wraz z budową studni SB12.2);
V. Opcja nr 5 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krowica Sama i Krowica Hołodowska (na odcinku od studni SB6 do studni SB22 wraz z budową studni SB22);
VI. Opcja nr 6 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krowica Sama i Krowica Hołodowska (na odcinku od studni SB45 do studni SB65 wraz z budową studni SB65);
VII. Opcja nr 7 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krowica Sama i Krowica Hołodowska (na odcinku od studni SC2 do studni SC2.3 wraz z budową studni SC2.3);
VIII. Opcja nr 8 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krowica Sama i Krowica Hołodowska (na odcinku od studni SC8 do studni SC45 wraz z budową studni SC45);
IX. Opcja nr 9 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krowica Sama i Krowica Hołodowska (na odcinku od studni SC8 do studni SC8.7 wraz z budową studni SC8.7);
X. Opcja nr 10 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Krowica Sama i Krowica Hołodowska (na odcinku od studni SB46 do studni SG12 wraz z budową studni SG12, budową pompowni PG oraz budową pompowni PF);
XI. Opcja nr 11 – Budowa chodnika dla pieszych str. L w ciągu drogi powiatowej nr 1693R Krowica Hołodowska – Cetynia w km 1+085 – 2+050.

Zakres robót budowlanych planowanych do wykonania w ramach inwestycji określa załącznik nr 8.1 do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny).
Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji wynikających m.in. z uzyskania oszczędności w postępowaniu przetargowym oraz z pozyskania dodatkowych środków finansowych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w zależności od możliwości finansowych, w całości lub w niepełnym zakresie.
Warunkiem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji z jednoczesnym wskazaniem zakresu prawa opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Zamawiający informuje, że termin wykonania zamówienia opcjonalnego jest taki sam, jak termin wykonania zamówienia podstawowego (gwarantowanego), określony w pkt 14 niniejszej SWZ. W związku z powyższym skorzystanie z prawa opcji tj. złożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej nastąpi w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia podpisania umowy. Po upływie tego terminu Zamawiający nie będzie mógł skorzystać z prawa opcji, chyba że termin realizacji zamówienia zostanie przedłużony w oparciu o przesłanki wynikające z zapisów Załącznika nr 7.1 do SWZ – Projektowanych postanowień umownych. W przypadku tym termin na złożenie oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji ulegnie przedłużeniu o okres wynikający z przedłużenia terminu realizacji zamówienia.
Postanowienia SWZ odnoszące się do części gwarantowanej (podstawowej) przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do części objętej prawem opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 6209138,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Budowa świetlicy wiejskiej wraz z wiatą grillową w miejscowości Basznia Górna

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45410000-4 - Tynkowanie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45233140-2 - Roboty drogowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

4.5.5.) Wartość części: 355852,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Lisie Jamy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 760047,24 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – Rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Lisich Jamach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 153425,31 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 – Remont boiska orlik przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lisich Jamach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 549610,70 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Część nr 6 – Przebudowa boiska piłkarskiego i budynku zaplecza w miejscowości Opaka oraz boiska piłkarskiego w miejscowości Młodów, w tym:
a) Budowa budynku gospodarczego na terenie obiektu sportowego w Młodowie;
b) Budowa wiaty z grillem na terenie obiektu sportowego w Młodowie;
c) Remont ogrodzenia boiska sportowego w miejscowości Młodów;
d) Przebudowa odwodnienia boiska w miejscowości Młodów;
e) Przebudowa szatni sportowej w Opace;
f) Przebudowa boiska do piłki nożnej w miejscowości Opaka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.5.) Wartość części: 800778,16 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 – Modernizacja instalacji systemu zasilania, sterowania i monitoringu na Stacji Uzdatniania Wody w Szczutkowie wraz z dostawą przenośnego fotometra w kompletnym zestawie walizkowym wraz z niezbędnym wyposażeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 485709,75 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Część nr 8 – Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby własne Galerii Kolejnictwa w Baszni Dolnej
W ramach zadania, Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy PZP.

W ramach zamówienia w zakresie podstawowym, planuje się roboty budowlane w następującym zakresie:
a) Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby własne Galerii Kolejnictwa w Baszni Dolnej;

W ramach zamówienia w zakresie opcjonalnym, planuje się roboty budowlane w następującym zakresie:
a) Opcja nr 1 - Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby własne Kresowej Osady w Baszni Dolnej.

Zakres robót budowlanych planowanych do wykonania w ramach inwestycji określa załącznik nr 8.8 do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (zakres podstawowy oraz zakres opcjonalny).
Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienie objęte prawem opcji wynikających m.in. z uzyskania oszczędności w postępowaniu przetargowym oraz z pozyskania dodatkowych środków finansowych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w zależności od możliwości finansowych, w całości lub w niepełnym zakresie.
Warunkiem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji z jednoczesnym wskazaniem zakresu prawa opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Zamawiający informuje, że termin wykonania zamówienia opcjonalnego jest taki sam, jak termin wykonania zamówienia podstawowego (gwarantowanego), określony w pkt 14 niniejszej SWZ. W związku z powyższym skorzystanie z prawa opcji tj. złożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej nastąpi w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia podpisania umowy. Po upływie tego terminu Zamawiający nie będzie mógł skorzystać z prawa opcji, chyba że termin realizacji zamówienia zostanie przedłużony w oparciu o przesłanki wynikające z zapisów Załącznika nr 7.8 do SWZ – Projektowanych postanowień umownych. W przypadku tym termin na złożenie oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji ulegnie przedłużeniu o okres wynikający z przedłużenia terminu realizacji zamówienia.
Postanowienia SWZ odnoszące się do części gwarantowanej (podstawowej) przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do części objętej prawem opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

4.5.5.) Wartość części: 251244,28 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 9 – Budynek usługowy - czytelnia z kawiarnią

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 404555,53 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 10 - Poprawa infrastruktury komunalnej na terenie Gminy Lubaczów poprzez budowę oświetlenia ulicznego, w tym:
a) Budowa oświetlenia drogi wewnętrznej (dz. nr ewid. 932/2) w m. Borowa Góra;
b) Budowa oświetlenia ulicznego w m. Wólka Krowicka;
c) Budowa oświetlenia ulicznego w m. Krowica Hołodowska;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

4.5.5.) Wartość części: 147961,88 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 11 – Poprawa infrastruktury komunalnej na terenie Gminy Lubaczów poprzez remont infrastruktury drogowej, w tym:
a) Przebudowa drogi gminnej nr 132504R Basznia Dolna – poprzeczka w miejscowości Basznia Dolna km 0+000 – km 0+090;
b) Przebudowa drogi gminnej nr 132504R Basznia Dolna – poprzeczka w miejscowości Basznia Dolna km 0+000 – km 0+090 – utwardzenie strona lewa działka nr ewidencyjny 1123;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 376357 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ust.1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie pn: „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej i infrastruktury komunalnej na terenie Gminy Lubaczów” w części nr 11 pn. „Poprawa infrastruktury komunalnej na terenie Gminy Lubaczów poprzez remont infrastruktury drogowej”.

Uzasadnienie prawne.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 P.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego gdyż cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne.
Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 P.z.p, przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia t. j.: 302 651,57 zł brutto.
W ww. postępowaniu za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow w terminie składania ofert
wyznaczonym na dzień 22-02-2024 r. do godz. 09:00, złożono jedną ofertę
1 BUD-TRANS SP. z o.o.
Wierzbna 241B
37-500 Jarosław
NIP: 792-232-15-03

603 263,96 zł


Oferta z najniższą ceną niepodlegającą odrzuceniu została złożona przez Wykonawcę BUD-TRANS SP. z o.o.
Wierzbna 241B, 37-500 Jarosław, NIP: 792-232-15-03 opiewająca na kwotę
603 263,96 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a której obecnie po analizie finansowej nie może zwiększyć do ceny oferty z najniższą ceną.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia ww. postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.