Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00042176/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SVA/W/J/4620-2/2024: Remont izolacji zewnętrznej części budynku wielorodzinnego z odwodnieniem i odtworzeniem, poprawą instalacji drenażowej, sanitarnej w Grójcu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/W/J/4620-2/2024: Remont izolacji zewnętrznej części budynku wielorodzinnego z odwodnieniem i odtworzeniem, poprawą instalacji drenażowej, sanitarnej w Grójcu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57c62c76-b451-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00042176
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/W/J/4620-2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 168128,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających remoncie izolacji zewnętrznej części budynku z odwodnieniem oraz odtworzeniem i poprawą instalacji drenażowej i sanitarnej przy
ul. Zastacyjnej 6J w Grójcu.
Szczegółowy opis zamówienia:
1. Hydroizolacja zewnętrznej ściany budynku i odwodnienie:
1.1. Opaska odwadniająca - rozebranie istniejącego odwodnienia z wylewki betonowej gr. 12 cm,
1.2. Krzewy ozdobne - wykopanie, czasowe zabezpieczenie na czas realizacji robót a następnie posadzenie 12 krzewów ozdobnych,
1.3. Wykop - wąsko przestrzenny o szer. dna i wysokości do 1,5 m i głębokości do 2,8 m w gruncie kat. IV. Grunt jest zanieczyszczony gruzem, folią i innymi odpadami budowlanymi. Należy przewidzieć wywóz i częściową utylizację. Po wykonaniu izolacji zasypanie wykopu w 20 % gruntem uzyskanym z wykopu, w 80 % piaskiem z ubiciem warstwowym gruntu co 15 cm.,
1.4. Istniejące warstwy izolacyjne – demontaż folii kubełkowej, ocieplenia ze styropianu gr. 5 cm. na zaprawie cementowej klejowej,
1.5. Sieć drenażowa z rur pcw – demontaż instalacji,
1.6. Odgrzybianie – dwukrotne smarowanie powierzchni suchych ścian preparatem grzybobójczym głęboko penetrującym,
1.7. Tynki ściany zewnętrznej - naprawa, uzupełnienie lub wymiana tynków cementowo-wapiennych kat. II w obszarze uszkodzeń, przygotowanie całej powierzchni do wykonania warstwy ocieplenia,
1.8. Izolacja cieplna – wykonać ze styropianu ekstrudowanego typu fundament hydro, dedykowanego do izolacji zewnętrznych ścian fundamentowych i podpiwniczenia o gr. 5 cm. Montaż na zaprawie cementowej klejowej mrozo- i wodoodpornej. Pokryć warstwą kleju (zaprawa klejowa) z zatopieniem 2 warstw siatki tynkarskiej,
1.9. Hydroizolacja ściany – po zagruntowaniu powierzchni należy zastosować dwukrotne smarowanie masą bitumiczną bez spoinową. Nie stosować mas bitumicznych na bazie rozpuszczalników organicznych (niszczą polistyren). Ostatnią warstwa hydro izolacyjna z folii kubełkowej o szerokości całej wysokości izolowanej czyli około 2,50 m. Przy zasypywaniu wykopu a zwłaszcza przy warstwowym ubijaniu gruntu należy zachować szczególną ostrożność aby nie uszkodzić folii kubełkowej, drenażu oraz innych warstw,
1.10. Odwodnienie liniowe– odwodnienie liniowe wykonać z koryt z polimerobetonu o szerokości w świetle 200 mm i wysokości do 150 mm; klasa obciążenia B125, z rusztem/kratą żeliwną, z demontażem kostki brukowej i przygotowaniem podłoża. Zamontować w odległości 0,30 do 1,00 [m] od istniejącego odwodnienia (w stronę wyjazdu). Uzupełnić, dopasować nawierzchnię z kostki betonowej uzyskanej z rozbiórki,
1.11. Montaż studni – montaż kręgów żelbetowych o śr. 100 cm w przygotowanym wykopie, od strony zewnętrznej zaizolować roztworem bitumicznym, szczelnie połączyć, zamontować pompy wodne, podłączyć odwodnienie liniowe istniejącej sieci, nowej i drenażu. Wykonać zasilanie
energetyczne i podłączyć do pomp. Zamontować nakrywy i doprowadzić teren do stanu użytkowego.
1.12. Opaska odwodnienia budynku - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, obrzeża betonowe 20x6 cm. Wykonać na podsypce cementowo-piaskowej, powierzchnia przygotowana i zagęszczona w pełni ustabilizowana.
- Wywóz i zagospodarowanie odpadów powstałych w trakcie realizacji
-Przygotowanie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach
-Dostarczenie i wbudowanie koniecznej do wykonania zadania ilości materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania zadania zgodnych z opisem robót oraz wszelkich innych materiałów niezbędnych do prawidłowej realizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206254,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 404034,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206254,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POL-BUD" JACEK POLESZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7132298885
7.3.3) Ulica: ul. Kwiatowa, nr 29
7.3.4) Miejscowość: Dys
7.3.5) Kod pocztowy: 21-003
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206254,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Dostawa sprzęty histeroskopowego dla potrzeb Oddziału Ginegologicznego w Nowodworskiem Centrum Medycznym
- SVA/U/4620-36/2024: Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie kompleksu wojskowego w m. Szeroki Bór Piski
- SVA/W/J/4620-8/2024: Roboty polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu w ramach zadania nr 91553 - "Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie"
- SVA/U/4620-35/2024 DSE Jarosław- zakup wraz z dostawą oleju napędowego do celów opałowych - lekkiego do JW w m. Nowy Glinnik
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/U/4620-34/2024: Przebudowa kotłowni węglowej na olejową wraz z wymianą instalacji c.o. oraz budowa kotłowni olejowej wraz z wymianą instalacji c.o. na terenie kom. woj. w m. Szeroki Bór Piski.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.