eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sadki › Modernizacja istniejącego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Sadkach



Ogłoszenie z dnia 2024-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja istniejącego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Sadkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SADKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350903

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 11

1.5.2.) Miejscowość: Sadki

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-110

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@sadki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e070d01-9f2c-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja istniejącego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Sadkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e070d01-9f2c-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222961

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049331/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja istniejącego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Sadkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020; Działanie 19 - "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" Poddziałanie; 19.2 - "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567096

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 261114,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest modernizacja istniejącego budynku Gminnego Ośrodka Kultury na działce nr 270/2 w Sadkach przy ul Kasztanowej. Zakres opracowania obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku Gminnego Ośrodka Kultury na działce nr 270/2 w Sadkach przy ul Kasztanowej.
Budynek z dachem dwuspadowym, kryty gontami drewnianymi. Budynek o wymiarach 7,56 m x 6,23 m.
Budynek wykonany w technologii drewnianej. Więźba dachowa drewniana. Dach kryty gontami drewnianymi.
Zakres prac budowlanych:
− rozbiórka przez wyspecjalizowaną firmę starego pokrycia dachowego wykonanego z płyt azbestowo - cementowych,
− montaż nowego pokrycia dachowego wykonanego z gontów drewnianych,
− montaż okna drewnianego w miejscu istniejącego otworu w ścianie szczytowej,
− wykonanie przewodów wentylacyjnych na poddaszu, obudowanych płytami OSB gr. 12 mm i ocieplonych wełną mineralną,
− wymiana skorodowanej i podwaliny,
− odnowienie okien oraz drzwi wraz z ich ponownym malowaniem,
− odnowienie ganku przed wejściem do budynku,
− pomalowanie cokołu na kolor grafitowy,
− wymiana desek elewacyjnych od poziomu cokołu do poziomu górnej krawędzi okna,
− ocieplenie stropu wełną mineralną oraz montaż płyt OSB,
− cyklinowanie desek podłogowych na parterze oraz pomalowanie lakierobejcą,
− montaż piecyków elektrycznych na styl starych pieców kaflowych,
− uzupełnienie braków w tynkach wewnętrznych,
− wymiana ogrodzenia na płot sztachetowy wraz z montażem dwóch furtek,
− docieplenie dachu poddasza oraz wykonanie zabudowy z płyt OSB gr. 12 mm,
− wykonanie opaski wokół budynku z krawężników oraz kamienia ozdobnego,
− wykonanie utwardzenia z kostki brukowej typu Petra,
− wykonanie utwardzenia z cegły podłogowej typu Anitik Orange,
− malowanie ścian i sufitów,
− montaż nowych gniazdek oraz włączników światła w stylu rustykalnym,
− montaż nowych lamp w stylu retro
− wykonanie podświetlenia budynku z czujnikiem zmierzchowym,
− montaż tablicy multimedialnej oraz ławeczki multimedialnej.
Zaopatrzenie w energię elektryczną z istniejącego przyłącza energetycznego, na zasadach dotychczasowych.
Odprowadzenie wód deszczowych i roztopowych powierzchniowo na teren własnej działki.
Powierzchnia opracowania - 170,00 m2
Powierzchnia zabudowy - 47,09 m2
Powierzchnia użytkowa podstawowa budynku - 36,33 m2
Powierzchnia użytkowa pomocnicza budynku - 19,48 m2
Kubatura - 200,85 m3
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w „Istotnych postanowieniach umowy” – stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278138,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375430,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299219,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Remontowo - Budowlanych GRAC-BUD Grzegorz Mróz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 092946174

7.3.4) Miejscowość: Ostrowo

7.3.5) Kod pocztowy: 89-115

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299219,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie z udziałem środków: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020; Działanie 19 - "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach
inicjatywy LEADER" Poddziałanie; 19.2 - "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność"

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.