eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostroróg › Modernizacja i zagospodarowanie terenu świetlicy wiejskiej w Bobulczynie, gm. Ostroróg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i zagospodarowanie terenu świetlicy wiejskiej
w Bobulczynie, gm. Ostroróg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTRORÓG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wroniecka 14

1.5.2.) Miejscowość: Ostroróg

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-560

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 29 31 710

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ostrorog.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrorog.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ostrorog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i zagospodarowanie terenu świetlicy wiejskiej
w Bobulczynie, gm. Ostroróg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7776d81e-abc8-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008888/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja i zagospodarowanie terenu świetlicy wiejskiej w Bobulczynie, gm. Ostroróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00014729

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 144709,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i zagospodarowanie terenu świetlicy wiejskiej w Bobulczynie, gm. Ostroróg, które obejmują remont i modernizację części dachu oraz części pomieszczeń w zakresie:

1. Parter sala główna świetlicy:
1.1. Rozbiórka, drzwi; okładzin ściennych posadzkowych, i instalacji elektrycznych,
1.2. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej z wykorzystaniem istniejących opraw,
1.3. Wymiana drzwi wejściowych do sali i zaplecza kuchennego,
1.4. Wymiana rurociągów instalacji ogrzewania ułożenie nowych rurociągów w bruździe ściennej,
1.5. Wykonanie tynków i gładzi w całym pomieszczeniu tynki i gładzie gipsowe oraz tynk WTA renowacyjny.
UWAGA w związku z tym ze w strefie przy podłodze występują zawilgocenia i wykwity solne w strefie
przyposadzkowej tynki należy wykonać w systemie renowacyjnym WTA, które są hydrofobowe i charakteryzują się:
- zdolnością magazynowania soli,
- wysoką paroprzepuszczalnością – umożliwiającą swobodny przepływ pary wodnej i szybkie, wysychanie podłoża,
- wysoką porowatość.
Przy wykonywaniu robót tynkami WTA należy bezwzględnie przestrzegać instrukcji ich wykonywania szczególnie w zakresie stosowania gruntów odsalających i układania poszczególnych warstw tynku.
1.6. Wykonanie powłok malarskich w pomieszczeniu sufity białe ściany kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. Ściany farby silikatowe dyfuzyjne dostosowane do systemu tynków renowacyjnych,
1.7. Posadzki przygotowanie podłoża i ułożenie nowej wykładziny obiektowej rulonowej z tworzyw sztucznych klejonej do przygotowanego podłoża wraz z zgrzewaniem styków,
2. Zaplecze kuchenne:
2.1. Wymiana drzwi zaplecza kuchennego,
2.2. Wymiana drzwi zewnętrznych do zaplecza drzwi aluminiowe pełne profil ciepły o współczynniku
przenikania ciepła K nie większym niż 1,3
2.3. Odnowienie powłok malarskich zaplecza – sufit biały; ściany kolor farby wodorozcieńczalne o
odporności na szorowanie wg PN-EN 13300 klasa 1,
3. Wejście na poddasze:
3.1. Remont schodów na poddasze,
3.2. Drobne naprawy stopni wraz z ewentualna wymianą elementów,
3.3. Wymiana okładzin stopni schodów (wykładzina obiektowa wraz zabezpieczeniem krawędzi),
3.4. Wymiana balustrady (tralki, słupki i pochwyt),
3.5. Malowanie elementów drewnianych schodów,
3.6. Wymiana drzwi wejściowych do sali nieobjętej remontem,
4. Pomieszczenia na poddaszu:
4.1. Rozbiórka istniejącego i wykonanie nowego stropu nad pomieszczenie z płyt gipsowo kartonowych
wraz z ociepleniem stropu,
4.2. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
4.3. Wykonanie okładziny ścian z płyt gipsowo kartonowych na ruszcie mocowanym do ściany,
4.4. Rozbiórka istniejącej podłogi wraz z usunięciem zasypek na stropach i wykonanie nowej izolacji termicznej stropu,
4.5. Wykonanie nowej podłogi z płyt wiórowych OSB 2x22mm,
4.6. Ułożenie posadzki z wykładziny obiektowej rulonowej z tworzyw sztucznych klejonej do przygotowanego podłoża wraz z zgrzewaniem styków,
4.7. Wymiana drzwi wejściowych,
4.8. Malowanie pomieszczenia – sufit biały; ściany kolor farby wodorozcieńczalne o odporności na szorowanie wg PN-EN 13300 klasa 1.
5. Przedsionek na poddaszu:
5.1. Rozbiórka istniejącej podłogi wraz z usunięciem zasypek na stropach i wykonanie nowej izolacji
termicznej stropu,
5.2. Wykonanie nowej podłogi z płyt wiórowych OSB 2x22mm,
5.3. Ułożenie posadzki z wykładziny obiektowej rulonowej z tworzyw sztucznych klejonej do przygotowanego podłoża wraz z zgrzewaniem styków,
5.4. Wymiana drzwi na strych,
5.5. Likwidacja okienka na strych i uzupełnienie ściany,
5.6. Malowanie pomieszczenia – sufit biały; ściany kolor farby wodorozcieńczalne o odporności na szorowanie wg PN-EN 13300 klasa 1,
6. Ocieplenie ścian pomieszczeń na poddaszu:
6.1. Ocieplenie metodą lekką płytami styropianowymi grubości 10 cm wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej.
7. Remont części dachu:
7.1. Wykonanie rozbiórki istniejącego pokrycia dachu wraz z wywozem i utylizacja materiałów z rozbiórki.
UWAGA dach kryty płytami falistymi azbestowo-cementowymi w związku z powyższym należy przy
realizacji uwzględnić przepisy związane z utylizacją azbestu.
7.2. Wykonanie wzmocnienia i napraw istniejącej konstrukcji dachu,
7.3. Wykonanie nowego pokrycia dachu z blachodachówki wraz z ułożeniem membrany, ołaceniem, obróbkami blacharskimi i instalacją odgromową.
UWAGA profil blachodachówki, kolor i wykończenie powłoki powinno być takie samo jak wcześniej wykonane na części dachu niepodlegającej remontowi (Zamawiający udostępnia dokumentację fotograficzną).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144709,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297468,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144709,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dagmara Bukowska prowadzącą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG pod firmą ING-MAL Dagmara Bukowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631947422

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 28

7.3.4) Miejscowość: Połajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-710

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144709 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.