eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dychów › Remont leśniczówki Kołatka 1 - postępowanie nr III

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont leśniczówki Kołatka 1 - postępowanie nr III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO BRZÓZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dychów 6a

1.5.2.) Miejscowość: Dychów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-626

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 383 50 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brzozka@zielonagora.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzozka.zielonagora.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0a6a29b-c4d1-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont leśniczówki Kołatka 1 - postępowanie nr III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0a6a29b-c4d1-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222197

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00459716/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont leśniczówki Kołatka 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098014

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SAZ.270.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 475071,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności do wykonania:

1. Część remontowa:
a) prace rozbiórkowe:
• rozbiórka ścianek działowych;
• rozbiórka pieców i trzonów licowanych kaflami;
• rozebranie podłóg białych;
• rozbiórka zasypek;
• rozbiórka podsufitek;
• rozbiórka posadzek z płytek na zaprawie cementowej;
• wywiezienie gruzu;
• utylizacja materiałów porozbiórkowych;
b) wykonanie tynków i okładzin ściennych wewnętrznych, okładzin ceramicznych ścian i podłóg:
• wykonanie nowych ceramicznych posadzek na parterze;
• wykonanie ceramicznej posadzki w pom. 1.7 na poddaszu;
• gruntowanie powierzchni ścian i podłóg;
• ułożenie ceramiki ściennej;
• wykonanie gładzi gipsowych ściennych i sufitowych;
• ułożenie fartucha z płytek w kuchni;
• fugi do spoinowania płytek gresowych, innych typów płytek ceramicznych, szklanych oraz kamiennych;
c) wykonanie remontu warstw stropu nad parterem i remontu wewnętrznych, drewnianych schodów;
d) wykonanie nowych warstw stropu nad parterem, uprzednim usunięciem warstw podbitki oraz docieplenia poddasza;
e) wykonanie montażu bram oraz stolarki drzwiowej i okiennej:
• drzwi zewnętrzne do budynku ;
• montaż drzwi wewnętrznych w budynku;
• montaż okien wykonanych z PVC;
• montaż parapetów;
f) wykonanie elementów zewnętrznych występujących w obiekcie:
• rozbiórka elementów zewnętrznych (ogrodzenia, bramy, podłoże z betonu żwirowego, wiaty drewniane;
• wykonanie nawierzchni utwardzonych;
• montaż ogrodzenia z dwoma bramami i 2 furtkami;
g) wykonanie robót budowlanych związanych z wywiezieniem gruzu, oczyszczeniem terenu wokół budynku i w budynku po wszystkich pracach objętych projektem;
h) wykonanie instalacji teletechnicznych w budynku:
• instalację elektryczna oświetleniową;
• instalację elektryczną gniazd wtyczkowych 1-faz;
• montaż tablicy rozdzielczej;
i) wykonanie robót instalacyjnych sanitarnych – instalacji wod-kan, c.w.u., wentylacyjnej oraz grzewczej.

2. Rozbiórka budynku gospodarczego wraz z wywiezieniem gruzu oraz rekultywacją terenu.

Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena jedynej oferty, która wpłynęła w przedmiotowym postępowaniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 632620,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 632620,27 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.