eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Przebudowa ze zmiana sposobu użytkowania na funkcje administracyjno- biurowe istniejącego budynku dawnego żłobka samorządowego nr 1 przy ul. Paderewskiego 2 w Wałbrzychu



Ogłoszenie z dnia 2024-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ze zmiana sposobu użytkowania na funkcje administracyjno- biurowe istniejącego budynku dawnego żłobka samorządowego nr 1 przy ul. Paderewskiego 2 w Wałbrzychu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047179

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-301

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.walbrzych.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ssg.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ze zmiana sposobu użytkowania na funkcje administracyjno- biurowe istniejącego budynku dawnego żłobka samorządowego nr 1 przy ul. Paderewskiego 2 w Wałbrzychu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a668287-aaf9-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118174/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja budynku przy ul. Paderewskiego 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020640

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/1/PŻ/DT/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3272903,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis ogólny przedmiotu zamówienia

Budynek o charakterze willowym posadowiony przy ul. I.J. Paderewskiego 2 na dz. nr .342 Budynek do tej pory użytkowany był jako żłobek/przedszkole miejskie.
W ostatnich latach przeszedł remont, który obejmował wymianę pokrycia dachowego, stolarki okiennej oraz drzwiowej.
Projekt zakłada adaptację budynku na funkcję biurowo-administracyjne. Budynek posiada jedną kondygnację podziemną i trzy kondygnacje nadziemne wraz z poddaszem. Szacowana powierzchnia użytkowa- ok.520 m2. Planowana funkcja została określona na podstawie wcześniej opracowanej koncepcji będącej w posiadaniu Zamawiającego.
1. Piwnica-na poziomie piwnicy planuje się wydzielenie w istniejących pomieszczeniach funkcji archiwum oraz pomieszczenia kotłowni – pompa ciepła
2. Parter-na poziomie parteru wydzielenie pomieszczenia sekretariatu, dwóch gabinetów dyrekcji, salki konferencyjnej, toalety oraz pomieszczenia socjalnego
3. 1 piętro na poziomie I piętra planuje się umiejscowienie 4 pokoi biurowych, toalety oraz pomieszczenia socjalnego.
4. Poddasze- pomieszczenia gospodarcze, pomieszczenie biurowe, magazynowe
Planowana przebudowa będzie uwzględniać konieczność dostosowania budynku do obowiązujących przepisów prawa budowlanego, w tym przepisów ochrony przeciwpożarowej, przepisów sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz dostępności dla osób niepełnosprawnych. Przewiduje się przebudowę wewnętrznej klatki schodowej, wbudowanie szachtu windowego z dźwigiem przystosowanym dla osób niepełnosprawnych. Zewnętrzne schody wejściowe planuje się wyposażyć w platformę schodową.
Planowane zagospodarowanie terenu będzie również uwzględniało konieczność wydzielenie miejsc postojowych na terenie nieruchomości. Przeorganizowanie wejścia/zjazdu z drogi publicznej na teren nieruchomości – utwardzony ciąg pieszy bezpośrednio od strony ul. Ignacego Paderewskiego oraz utwardzony ciąg jezdny od strony drogi gminnej oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 343. Przebudowa/wymiana części ogrodzenia (z siatki) oraz zagospodarowanie terenu nieruchomości zielenią niską i wysoką. Przebudowa wewnętrznych instalacji doziemnych, zlokalizowanych na terenie nieruchomości i przyłączenie do istniejących przyłączy tj. energetycznego, gazowego, wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i wód opadowych oraz budowa linii światłowodowej łączącej budynek główny szpitala (serwerownia) zlokalizowany na terenie działki nr 340/2 z przedmiotową nieruchomością.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3579999,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5496340,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3579999,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma ROKOM Roboty Ogólnobudowlane i Renowacja Obiektów Zabytkowych H.G.I. Komorowscy Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141295093

7.3.3) Ulica: Spacerowa 7A

7.3.4) Miejscowość: Kamienna Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

instalacje sanitarne, gazowe, wentylacje, klimatyzacje, kanalizacyjne, elektryczne, i teletechniczne, roboty ziemne, zagospodarowanie terenu, wycinka drzew, pielęgnacja drzew, roboty rozbiórkowe i demontażowe, roboty konstrukcynjne , ogólnobudowlane, roboty izolacyjne, roboty elewacyjne, roboty ogólnobudowlane wykończeniowe, montaż stolarki drzwiowej i okiennej, dostawa i montaż dźwigu osobowego, platformy dla NPS, wyposażenia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3579999,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.