eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › "Modernizacja chodników na terenie miasta Rumi".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja chodników na terenie miasta Rumi”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA RUMIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Rumia

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586796573

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapublicznie@um.rumia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rumia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja chodników na terenie miasta Rumi”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2af9eab4-b47c-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020042/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Modernizacja chodników

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00042378

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 493425,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja chodników na terenie miasta Rumi”.
2) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja chodników na drogach będących w zarządzie Gminy Miasta Rumi.
3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Rozbiórkę krawężnika betonowego 15x30 na podsypce cem.-piask. wraz z ławą i oporem betonowym.
b) Rozbiórkę obrzeży betonowych o wym. 8x30 na podsypce piaskowej.
c) Rozbiórkę chodnika z płyt betonowych 50x50 na podsypce piaskowej – ręczna.
d) Rozbiórkę nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cem.-piask. – ręczna.
e) Rozbiórkę podbudowy betonowej gr. 10cm mechanicznie.
f) Rozbiórkę nawierzchni z płyt betonowych sześciokoątnych (trylinka).
g) Rozbiórkę nawierzchni z płyt betonowych wielootworowych typu YOMB.
h) Rozbiórkę nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych o pow. 3,0m2.
i) Wycinkę krzewów.
j) Humusowanie (10cm) wraz z obsianiem mieszanką traw.
k) Wykonanie podbudowy betonowej B-10 bez dylatacji gr. 15cm.
l) Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o gr. 15cm.
m) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej 10x20x8cm (szarej) na podsypce cem.-piask. gr. 4cm wraz z zamuleniem spoin.
n) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej 10x20x8cm (kolorowa) na podsypce cem.-piask. gr. 4cm wraz z zamuleniem spoin.
o) Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 na podsypce cem.-piask. wraz z ławą fundamentową i oporem.
p) Ustawienie obrzeża betonowego 8x30 na podsypce cem.-piask. gr. 10cm.
q) Regulację pionowa studzienek dla włazów kanałowych.
r) Regulację pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych.
s) Regulację pionowa studzienek dla studni teletechnicznych.
t) Uzupełnienie ubytków w nawierzchni jezdni z MMA po rozbiórkach krawężników masą mineralno-asfaltową na zimno.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
a) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – załącznik A do SWZ,
b) Zbiorcze zestawienie kosztów - załącznik nr 1a do SWZ,
c) Wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281793,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281793,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI W ZAKRESIE BUDOWNICTWA DROGOWEGO KRZYSZTOF WALASZCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841364743

7.3.3) Ulica: JANA HUSA

7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK

7.3.5) Kod pocztowy: 80-316

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania robót budowlanych w terminie do 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy, tj. do dnia 16.10.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.