eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku Rafał zlokalizowanego 44-200 Rybnik ul. Klasztorna 11.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku Rafał zlokalizowanego 44-200 Rybnik ul. Klasztorna 11.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum im. o. Emila Drobnego w Rybniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000841018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 43 27 460

1.5.8.) Numer faksu: 32 43 27 463

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeum.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1b0a96a-8d0b-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku Rafał zlokalizowanego 44-200 Rybnik ul. Klasztorna 11.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1b0a96a-8d0b-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515945

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KA-3400-10/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 199186,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości ekspozycji muzealnych, wystawowych, pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy i pomieszczeń socjalnych zlokalizowanych w budynku „Rafał” 44-200 Rybnik, ul. Klasztorna 11.

Zakres usług obejmuje:
a) sprzątanie pomieszczeń i biur : zgodnie z załączonym kalendarzem-załącznik nr 8. Łączna powierzchnia do sprzątania wynosi 1.564 m2;
b) uzupełnianie materiałów higienicznych i środków czystości typu: ręczniki papierowe, papier toaletowy, mydło;
c) materiały higieniczne Wykonawca dostarcza w cenie usługi
d) jednokrotne w czasie trwania umowy mycie okien zewnętrznych;
e) dwukrotne w czasie trwania umowy mycie okien wewnętrznych;
f) w czasie wydarzeń typu: wernisaże, spotkania autorskie i inne – godziny sprzątania mogą ulec zmianie.
g) zamawiający zastrzega możliwość zmiany daty, godziny i zakresu sprzątania.

Maksymalny czas reakcji Wykonawcy na zgłoszone przez Zamawiającego nieprawidłowości w realizacji usług wynosi do 5 godzin.

Wykonawca zapewni wykfalifikowany personel, sprzęt oraz środki czystości niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.

Pod pojęciem „sprzątania” Zamawiający rozumie: mycie podłóg, odkurzanie wykładzin dywanowych, wycieranie mebli biurowych. eksponatów oraz tych znajdujących się w pomieszczeniach socjalnych, mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, drzwi, omiatania pajęczyn, czyszczenie luster, mycie poręczy oraz opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worków i wyniesienie śmieci do kontenerów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155262,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328985,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEST CLEAN Sabina Dudek Rafał Dudek s. c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423198076

7.3.3) Ulica: Jankowicka

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.