eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Władysławowo › Zakup , dostawa i montaż opraw oświetlenia LED w pomieszczeniach rehabilitacji i odnowy biologicznej w COS OPO we Władysławowie etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup , dostawa i montaż opraw oświetlenia LED w pomieszczeniach rehabilitacji i odnowy biologicznej w COS OPO we Władysławowie etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 52

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wladyslawowo@cos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7fe0e9d8-c0d4-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup , dostawa i montaż opraw oświetlenia LED w pomieszczeniach rehabilitacji i odnowy biologicznej w COS OPO we Władysławowie etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fe0e9d8-c0d4-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019710/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup , dostawa i montaż opraw oświetlenia LED w pomieszczeniach rehabilitacji i odnowy biologicznej w COS OPO we Władysławowie etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086783

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 04/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż opraw oświetlenia LED w pomieszczeniach rehabilitacji i odnowy biologicznej w COS OPO we Władysławowie - II etap.
1. Wymagania ogólne
Zastąpienie zintegrowanych modułów awaryjnych– nowymi, autonomicznymi oprawami awaryjnymi z czasem podtrzymania min. 3 godzin spełniające aktualne wymagania przepisów i norm przeciwpożarowych (PN-EN 50172:2005). Łączna ilość opraw awaryjnych wynosi 21 szt. Wymianę 79 sztuk konwencjonalnych opraw oświetlenia podstawowego na oprawy LED. Rozbudowę istniejącej instalacji elektrycznej w celu umożliwienia użytkownikom płynnej regulacji natężenia światła w zakresie 0%-100% w systemie sterowania DALI-2, montaż miejscowych regulatorów ściennych DALI. Wymianę 6 sztuk konwencjonalnych opraw oświetlenia ewakuacyjnych na autonomiczne oprawy ewakuacyjne z czasem podtrzymania min. 3 godzin spełniające aktualne wymagania przepisów i norm przeciwpożarowych (PN-EN 50172:2005). Oprawy wraz z osprzętem powinny być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku poprzedzającym ich dostawę.
Gwarancja minimum 60 miesięcy. Wymagane parametry oświetlenia ogólnego zgodnie z europejską normą EN 12464-1:2021.
2. Na etapie składania ofert wymagane Oświadczenie, według zindywidualizowanych wymagań, dotyczących poszczególnych rodzajów opraw, w tabeli w pkt. 4 poniżej:
• O posiadaniu na oferowane oprawy: certyfikatu ENEC – lub równoważnego certyfikatu mówiącego o spełnieniu wymagań polskich
i międzynarodowych norm i standardów branżowych;
• o posiadaniu deklaracji zgodności CE;
• atestu PZH
• świadectwa CNBOP
Przy odbiorze końcowym wymagane będą kserokopie w/w wymaganych dokumentów. Wymagana dokumentacja powykonawcza.
3. Zakres prac:
- przygotowanie projektu sterowania oświetleniem oraz raportu natężenia oświetlenia podstawowego i awaryjnego spełniającego wymagania obowiązujących aktualnie przepisów i norm.
- demontaż starych lamp i ich utylizacja
- montaż nowych opraw LED
- rozbudowę systemu oświetlenia o umożliwienie płynnej regulacji natężenia światła opraw LED w zakresie 0%-100% w systemie sterowania DALI-2, montaż miejscowych regulatorów ściennych DALI
- wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia podstawowego i sporządzenie stosownego raportu uwzględniającego siatkę pomiarową
- wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego i sporządzenie stosownego raportu uwzględniającego siatkę pomiarową
- wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z panującymi normami i dostarczenie jej w wersji papierowej w 1 egzemplarzu

4.5.3.) Główny kod CPV: 31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu złożono dwie oferty i obie zostały odrzucone z uwagi na ich niezgodność z warunkami zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.