eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pajęczno › Remont zabytkowego ogrodzenia cmentarza parafialnego (etap pierwszy)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zabytkowego ogrodzenia cmentarza parafialnego (etap pierwszy)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pajęczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 8/12

1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 0343111523

1.5.8.) Numer faksu: 0343111523

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@pajeczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pajeczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/868431

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzymskokatolicka Parafia pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi panny w Pajęcznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741527157

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Dworcowy 2

1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 0343111512

1.5.8.) Numer faksu: 0343111512

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: parafia@wnmp.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wnmp.org.pl/kl-107.html

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont zabytkowego ogrodzenia cmentarza parafialnego (etap pierwszy)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5698054b-a4a0-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216817

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572403

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Pi.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 550000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest Remont zabytkowego ogrodzenia cmentarza parafialnego (etap pierwszy).
3.2 Zakres robót obejmuje:
Remont zabytkowego ogrodzenia cmentarza parafialnego na odcinkach „AB” i „AH”+”GH”
W ramach prac na odcinku ogrodzenia „AB” należy wykonać:
- roboty rozbiórkowe: rozbiórkę zniszczonych czapek betonowych na szczycie ogrodzenia, skucie odspojonego i skorodowanego tynku na powierzchni ogrodzenia, usunięcie luźnych elementów muru i okładzin ze styropianu.
- roboty ziemne: odkopanie ścian fundamentowych ogrodzenia od strony wewnętrznej w miejscach gdzie jest to możliwe ze względu na lokalizację grobów, odkopanie ścian fundamentowych ogrodzenia od strony zewnętrznej, zasypanie ścian fundamentowych ogrodzenia po wykonaniu8 robót izolacyjnych.
- roboty izolacyjne: oczyszczenie powierzchni odkopanych ścian fundamentowych ogrodzenia para wodna pod wysokim ciśnieniem i usunięcie kruszącej się zaprawy ze spoin, wykonanie tynku z zaprawy cementowej, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej odkopanych części ścian fundamentowych .
- roboty murarskie i tynkarskie: oczyszczenie nadziemnej części muru para wodną pod wysokim ciśnieniem i usunięcie pokruszonej zaprawy ze spoin, przemurowanie uzupełnienie lica muru wapiennym kamieniem łamanym do głębokości 12 cm, spoinowanie kamiennego lica muru zaprawą do spoinowania, uzupełnienie tynku cementowo – wapiennego, trójwarstwowego o średniej grubości 3,5 cm w miejscach jego wcześniejszego skucia, pod warunkiem że części te, po opisanym w projekcie skuciu tynku, ustabilizowaniu konstrukcji i zabezpieczeniu przeciwwilgociowym, będą podlegały, co najmniej rocznemu sezonowaniu w celu pozbycia się wilgoci. Zaleca się wykonanie tynku jesienią. W przypadku braku sezonowania należy zastosować tynk renowacyjny, spełniający standardy WTA., scalenie powierzchni tynku zaprawą szpachlową, wykonanie poprzez pionowe nacięcie szczelin dylatacyjnych w tynku i wypełnienie szczelin trwale elastyczna fugą
- Roboty betoniarskie: wykonanie betoniarskich czapek o grubości 10 cm na szczycie ogrodzenia w miejscach ich wcześniejszej rozbiórki z odtworzeniem pierwotnego kształtu . Beton wodoszczelny C20/25., zbrojenie czapek betonowych siatką z pretów stalowych, wykonanie poprzez pionowe nacięcie szczelin dylatacyjnych w tynku i wypełnienie szczelin trwale elastyczna fugą.
- roboty malarskie: pokrycie powierzchni ogrodzenia środkiem biobójczym gruntowanie powierzchni ogrodzenia, malowanie dwukrotne powierzchni tynku farba silikatową .
W ramach prac na odcinku ogrodzenia „AH” + „GH” należy wykonać:
- roboty rozbiórkowe: rozbiórkę zniszczonych czapek betonowych na szczycie ogrodzenia, skucie odspojonego i skorodowanego tynku na powierzchni ogrodzenia, usunięcie luźnych elementów muru i okładzin ze styropianu, rozbiórka zniszczonych schodów terenowych.
- roboty ziemne: rozbiórka nawierzchni z betonowej kostki brukowej, odkopanie ścian fundamentowych ogrodzenia od strony wewnętrznej i od strony zewnętrznej, odkopanie ścian fundamentowych ogrodzenia od strony zewnętrznej, zasypanie ścian fundamentowych ogrodzenia po wykonaniu robót izolacyjnych, odtworzenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej.
- roboty izolacyjne: oczyszczenie powierzchni odkopanych ścian fundamentowych ogrodzenia para wodna pod wysokim ciśnieniem i usunięcie kruszącej się zaprawy ze spoin, wykonanie tynku z zaprawy cementowej, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej odkopanych części ścian fundamentowych .
- roboty murarskie i tynkarskie: oczyszczenie nadziemnej części muru para wodną pod wysokim ciśnieniem i usunięcie pokruszonej zaprawy ze spoin, przemurowanie uzupełnienie lica muru wapiennym kamieniem łamanym do głębokości 12 cm, przemurowanie uzupełnienie lica muru cegłą pełna do głębokości ½ cegły, spoinowanie kamiennego lica muru zaprawą do spoinowania, spoinowanie ceglanego lica muru zaprawa do spoinowania, uzupełnienie tynku cementowo – wapiennego, trójwarstwowego o średniej grubości 3,5 cm w miejscach jego wcześniejszego skucia, pod warunkiem że części te, po opisanym w projekcie skuciu tynku, ustabilizowaniu konstrukcji i zabezpieczeniu przeciwwilgociowym, będą podlegały, co najmniej rocznemu sezonowaniu w celu pozbycia się wilgoci. Zaleca się wykonanie tynku jesienią. W przypadku braku sezonowania należy zastosować tynk renowacyjny, spełniający standardy WTA., scalenie powierzchni tynku zaprawą szpachlową, wykonanie poprzez pionowe nacięcie szczelin dylatacyjnych w tynku i wypełnienie szczelin trwale elastyczna fugą
- Roboty betoniarskie: wykonanie betoniarskich czapek o grubości 10 cm na szczycie ogrodzenia w miejscach ich wcześniejszej rozbiórki z odtworzeniem pierwotnego kształtu . Beton wodoszczelny C20/25., zbrojenie czapek betonowych siatką z prętów stalowych, wykonanie poprzez pionowe nacięcie szczelin dylatacyjnych w tynku i wypełnienie szczelin trwale elastyczna fugą, uzupełnienie betonowych schodów terenowych o części wcześniej rozebrane.
- roboty malarskie: pokrycie powierzchni ogrodzenia środkiem biobójczym, gruntowanie powierzchni ogrodzenia, malowanie dwukrotne powierzchni tynku farba silikatową .

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Mariusz Błażewicz Pracownia Architektoniczna z siedzibą ul. Skłodowskiej – Curie 13/23 lok 27, 42-217 Częstochowa wraz z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej.

3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację projektu zgodnie z podanym zakresem.

3.4 Rozwiązania równoważne:
Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, a Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne wskazanym, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
3.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział V do SWZ na który składają się:
- Projekty budowlane,
- Szczegółowa Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót;
- Przedmiary Robót;

Uwaga: Przedmiary robót zostały załączone w celach informacyjnych nie stanowią one podstaw do obliczenia ceny przez Wykonawcę.
Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
- oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
- powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach,
Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
a) pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu (jeżeli dotyczy),
b) oryginał/kserokopię dziennika budowy,
c) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej,
d) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy:
- o wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym, ostateczną decyzją Pozwolenia na budowę oraz ustawą Prawo budowlane,
- o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali,
- o odpowiednim zagospodarowaniu terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.
e) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
f) oryginał/kopię projektu budowlanego powykonawczego - podpisanego przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót,
g) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
h) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
i) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD,
j) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych,
k) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń.
3.6 Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części :

4.5.3.) Główny kod CPV: 45410000-4 - Tynkowanie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 537831,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1973406,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 537831,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH "BUJAK" Bogdan Bujak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741523455

7.3.3) Ulica: Kard. St. Wyszyńskiego 23, 98-330 Pajęczno

7.3.4) Miejscowość: Pajęczno

7.3.5) Kod pocztowy: 98-330

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 537831,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.