eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kańczuga › Wykonanie robót budowlanych na zadaniu - Remont budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kańczuga



Ogłoszenie z dnia 2024-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu - Remont budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kańczuga

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KAŃCZUGA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Węgierska 32

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 640 25 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kanczuga@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kanczuga.krosno.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych na zadaniu - Remont budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kańczuga

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6eadf849-8909-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00413511/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Wykonanie robót budowlanych na zadaniu - Remont budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kańczuga

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536978

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 235000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadproża:
W budynku przewidziano remont nadproży poprzez zastosowanie żelbetowych nadproży prefabrykowanych na ścianach działowy oraz z ceowników h=120mm skręconych śrubami.
• Tynki wewnętrzne:
Projektuje się uzupełnienia tynków odspojonych od podłoża oraz wyrównanie powierzchni w miejscu skutej glazury.
• Przewody wentylacyjne:
Projektuje się uszczelnienie kanałów wentylacyjnych łazienkowych za pomocą elastycznego rozprężnego wkładu kominowego. Poziome odcinki kanałów wentylacyjnych należy obudować płytami g-k wodoodpornymi na ruszcie metalowym dwoma warstwami.
• Stolarka okienna i drzwiowa:
Parapety wewnętrzne aglomarmurowe. Drzwi wewnętrzne drewniane płycinowe (wg wykazu stolarki). Drzwi do WC i łazienki zaopatrzone w dolnej części w otwory dla dopływu powietrza o sumarycznym przekroju niemniejszym niż 0,022m2. Drzwi wewnętrzne aluminiowe dwuskrzydłowe szklone, szkło bezpieczne, wypełnienie dolnej
kwatery z płyty warstwowej w kolorze białym, wyposażone w zamek z wkładką patentową, samozamykacz i odbojniki.
• Podłogi i posadzki:
Podłogi z płytek gresowych antypoślizgowych na zaprawie klejowej do płytek gresowych oraz paneli podłogowych (rodzaj podłogi wg opisu na rysunkach).
Płytki gresowe antypoślizgowe o wym. 60x60 cm układane na zaprawie klejowej, klasa
ścieralności IV. Pod panele w pomieszczeniach 1.12, 1.13 i 1.14 wykonać pełne warstwy podłogowe wg dokumentacji rysunkowej.
Podkłady betonowe klasy C8/10 gr. 10cm na zagęszczonej podsypce piaskowej.
Jako warstwę izolacji termicznej zastosowano styropian EPS 200-36 gr. 120 mm i 20mm. Izolacja przeciwwilgociowa z folii polietylenowej gr. 0,4mm. Pod warstwy wykończeniowe wykonać jastrych cementowy gr. 50 mm zatarty na ostro, zbrojony siatką z drutu gr. 3 mm o oczkach 15x15 cm.
• Malowanie:
Malowanie ścian i sufitów farbą lateksową zmywalną w kolorach jasnych. Malowanie
elementów drewnianych na poddaszu lakierobejcą z oczyszczeniem podłoża drewnianego.
• Izolacje:
Izolacja pozioma posadzek na gruncie – folia PE gr. 0,4mm wykonana z wywinięciem na ściany. Izolacja termiczna termiczna posadzek styropianem EPS 200-36 gr. 120 mm i 20 mm.
• Schody wejściowe i opaska:
Schody wejściowe na gruncie z elementów galanterii brukarskiej – projektuje się rozebranie i ponowne ułożenie uszkodzonych schodów. Projektuje się wymianę opaski wokół budynku. Opaska wykonana z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. Podbudowa z kruszywa gruboziarnistego zagęszczona mechanicznie. Obrzeża 6x12x100
kolorowe układane na podsypce cementowo – piaskowej.
• Rozwiązania instalacyjne, warunki higieniczo – sanitarne:
W budynku projektuje się tylko wymianę zaworów grzejnikowych, 2 grzejników oraz armaturyw łazienkach. Dodatkowo planuje się wymianę gniazd i łączników oświetleniowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262300-4 - Betonowanie

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284287,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387695,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284287,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Zbigniew Nawrocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130135412

7.3.4) Miejscowość: Krasne

7.3.5) Kod pocztowy: 36-007

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284287,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.