eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich - ETAP 2: Przebudowa z rozbudową o windę dla osób niepełnosprawnych budynku "B" Urzędu Miejskiego.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich - ETAP 2: Przebudowa z rozbudową o windę dla osób niepełnosprawnych budynku "B" Urzędu Miejskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@oborniki-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich - ETAP 2: Przebudowa z rozbudową o windę dla osób niepełnosprawnych budynku "B" Urzędu Miejskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-051be9f7-9f41-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062872/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich - ETAP 2: Przebudowa z rozbudową o windę dla osób niepełnosprawnych budynku „B” Urzędu Miejskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00565415

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.88.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
Główny kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45000000-7 - Roboty budowlane
45313100-5 – Instalowanie wind
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
PRZEDMIOT ZAMIERZENIA BUDOWLANEGO
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa z rozbudową o windę dla osób niepełnosprawnych przy budynku "B" Urzędu na części działki nr 30/4 obr. 0001 Oborniki Śląskie - Miasto przy ul. Trzebnickiej 1 w Obornikach Śląskich
Projektowane zamierzenie inwestycyjne ma kształt prostokątny i maksymalne wymiary w rzucie: 2,68 x 2,62 m. Usytuowane jest w odległości zgodnej z warunkami technicznymi od sąsiadujących granic. Dojście i dojazd do projektowanego budynku odbywa się od strony południowej, poprzez projektowane drzwi do kabiny dźwigu, przy wejściu głównym do istniejącego budynku Urzędu. Kabina windy będzie wyposażona w dwoje drzwi zlokalizowanych na przyległych do siebie ścianach, tak, aby możliwe było skomunikowanie I piętra zarówno z parterem budynku, jak i częścią zewnętrzna, dając możliwość swobodnego dostępu osobom niepełnosprawnych na I piętro, bez konieczności wchodzenia do Urzędu na poziomie parteru.

Projektowane rozwiązania architektoniczno - materiałowe:
˘Podłoga na gruncie:
- Wykończenie posadzki podszybia - wylewka betonowa gr. 5 cm
- Folia PCV
- Płyta fundamentowa gr. 40 cm
- Folia hydroizolacyjna
- Styropian XPS gr. 10 cm
- Podsypka piaskowo-żwirowa gr. 20 cm
˘Ściany nośne projektowanego budynku z żelbetu gr. 20 cm, ocieplone wełną mineralną ?=0,036 W/mK o gr. 15 cm. Na wełnie klej na siatce i tynk silikatowy w kolorze jasnobeżowym. Cokół z płytek klinkierowych.
˘Strop - projektuje się strop monolityczny żelbetowy
˘Stolarka zewnętrzna - drzwi zewnętrzne do windy stalowe, przeciwpożarowe o odporności EIS30 i współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/m2K.
˘Stolarka wewnętrzna - Drzwi zewnętrzne do windy stalowe, przeciwpożarowe o odporności EIS30
˘Obróbki blacharskie - wszystkie obróbki blacharskie, parapety zewnętrzne, opierzenia w projektowanej inwestycji wykonać z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej powłoką poliestrową w kolorze szarym RAL9007. Minimalna grubość blachy 0,6 mm.
˘Wykończenie elewacji - w projektowanym zamierzeniu inwestycyjnym należy wykonać elewację tynkowaną nawiązującą kolorystyką do istniejącego budynku. Tynk silikatowy w kolorze jasnobeżowym. Cokół z płytek klinkierowych.
˘Dach - dach nad szybem żelbetowy, ocieplony wełną mineralną jak elewacja. Na wełnie dwie warstwy papy podkładowej i papa wierzchniego krycia wywinięte na attykę.
˘Zadaszenie nad wejściem do windy - Zadaszenie nad wejściem do windy systemowe, wsporniki stalowe malowane proszkowo na kolor biały, połać ze szkła hartowanego. Wymiary dachu w rzucie 200x110 cm, kąt nachylenia 30o.
˘Dźwig osobowy
Parametry techniczne:

Liczba dźwigów 1szt.
Udźwig znamionowy 630 kg/8 osób
Prędkość 1 m/s
Wysokość podnoszenia 3,25 m
Liczba przystanków 2
Liczba dojść 2
Liczba drzwi kabinowych 2 - kabina przelotowa (drzwi na ścianach przyległych)
Napęd Elektryczny
Drzwi kabinowe Teleskopowe, automatycznie otwierane, ze stali
nierdzewnej szczotkowanej, wyposażone w kurtynę świetlną, próg aluminiowy
Drzwi szybowe Teleskopowe, automatycznie otwierane, ze stali
nierdzewnej szczotkowanej, próg aluminiowy
Ognioodporność drzwi szybowych EI30
Wymiary drzwi 900 x 2000 mm
Wymiary kabiny 1100 x 1400 x 2100 mm
Wymiary szybu 1920 x 1810 mm
Podszybie 1250 mm
Nadszybie 3600 mm
Maszynownia Brak maszynowni, szafa sterowa zlokalizowana na ostatniej kondygnacji
Ściany kabiny stal nierdzewna
Poręcz stal nierdzewna szczotkowana. Poręcz na bocznej ścianie kabiny
Panel sterowniczy na całą wysokość kabiny, wykonany ze stali nierdzewnej szczotkowanej, wyposażony w okrągłe przyciski oznaczone pismem Braille'a, podświetlane
Sufit Podwieszany, wykonany ze stali nierdzewnej szczotkowanej, wyposażony w oświetlenie LED (min. 5 punktów)
Podłoga Wykładzina antypoślizgowa
Wyposażenie kabiny oświetlenie awaryjne
Wyświetlacz LCD w kabinie
Alarm
Wentylator
System GSM
Sygnalizacja przeciążenia kabiny
Interkom
Informacja głosowa w kabinie
Awaryjny zjazd akumulatorowy w przypadku zaniku napięcia
Projekt zakłada wykonanie zasilania windy dla osób niepełnosprawnych. Winda zasilana będzie napięciem 400V 50Hz, a zasilanie wykonać należy z tablicy rozdzielczej zabudowanej na piętrze.

WARUNKI STOSOWANIA ZAMIENNIKÓW
W dokumentacji projektowej wskazano szereg produktów gotowych, przeznaczonych do zastosowania w ramach prac wykonawczych. Produkty te stanowią jedynie przykłady elementów i urządzeń, jakie mogą być użyte przez wykonawców w ramach robót.

3. INFORMACJE DODATKOWE.
1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki:
a) zabezpieczenia terenu inwestycji w zakresie prowadzonych robót
b) zapewnienia stosownych nadzorów (geodezyjnego, archeologicznego, geologicznego) wraz z wykonaniem opracowań z tych badań
c) dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego i kompletnego dźwigu osobowego łącznie z opłaceniem kosztów odbioru i rejestracji urządzenia oraz dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie zgodnie z ustawą Prawo budowlane i decyzją o pozwoleniu na budowę nr 983/22 z dnia 26.10.2022r. Dźwig windy winien być wyposażony we wszystkie niezbędne urządzenia wymagane przepisami określającymi ich pracę wraz z dokumentacją eksploatacyjną potrzebną do uzyskania decyzji o dopuszczeniu dźwigu do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego.
d) wykonywanie w okresie udzielonej gwarancji czynności konserwacyjnych dźwigu
w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta oraz świadczenie nieodpłatnych napraw i usług serwisowych w celu utrzymania urządzenia dźwigowego w ciągłej sprawności technicznej.

2) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę.

Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty.

Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem.

Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.

Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

UWAGA:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu odstępstw od przyjętych rozwiązań technicznych i uzyskania jego zgody na wprowadzenie robót zamiennych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45000000-7 - Roboty budowlane

45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 840090,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERO SERWIS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382416345

7.3.3) Ulica: Daniłowskiego

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-833

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający skorzystał z możliwości negocjacji i zaproszenia Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.