eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabłudów › remont bud. głównego DD w związku z dostosowaniem budynku do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz budowa podziemnego zbiornika p.poż. (etap II)



Ogłoszenie z dnia 2024-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
remont bud. głównego DD w związku z dostosowaniem budynku do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz budowa podziemnego zbiornika p.poż. (etap II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ADMINISTRACYJNE OBSŁUGI PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH IM. JANUSZA KORCZAKA W KRASNEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000206411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasne 3

1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: domdzieckakrasne@st.bialystok.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.caopow.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-726dd70d-b531-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

remont bud. głównego DD w związku z dostosowaniem budynku do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz budowa podziemnego zbiornika p.poż. (etap II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-726dd70d-b531-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044850/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 remont budynku głównego DD w zw. z dostosow. budynku do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz budowa podziemnego zbiornika p.poż. (etap II)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00045316

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CAOPOW/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 930440,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku głównego Domu Dziecka w Krasnem w związku z dostosowaniem budynku do obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz budowa podziemnego zbiornika p.poż. (etap II).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania
i odbioru robót oraz przedmiary robót, stanowiące załącznik do SWZ.
UWAGA: Roboty budowlane wykonywane będą na czynnym obiekcie (zamieszkałym przez podopiecznych Domu Dziecka).

Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia, przekazane przez Zamawiającego przedmiary robót stanowią element pomocniczy a nie podstawę wyceny.
Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz zgodnie z wymogami niniejszej SWZ.

Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia przewiduje dwa etapy robót, które zostaną rozliczone odrębnymi fakturami.
I Etap – termin wykonania do 30 kwietnia 2024 r.; zakres robót poniżej:
Roboty budowlane:
1. zamknięcie klatki schodowej drzwiami EIS 30 w piwnicy (wykonanie zabudowy systemowej płyty g-k w klasie REI60),
2. wykonanie dodatkowego wyjścia ewakuacyjnego z piwnicy na klatkę schodową i zamknięcie drzwiami EIS30, zamontowanie na schodach technicznych bramki zabezpieczającej przed zejściem do piwnicy,
3. zamknięcie piwnicy od strony bloku żywieniowego drzwiami stalowymi w klasie EI60, wymiana między kotłowniami ścianki w klasie EI120 I drzwi w klasie EI60
4. wymiana ocieplenia na elewacji w pasie szer. 4m od strony bloku żywieniowego,
5. zamontowanie urządzenia przeciwpożarowego półstałego urządzenia gaśniczego w magazynie oleju
Roboty sanitarne:
1. wykonanie instalacji hydrantowej wewnętrznej

II Etap – termin wykonania do 30 września 2024 r.; zakres robót poniżej:
Roboty budowlane:
1. rozbiórka istniejącego basenu
Roboty sanitarne:
1. roboty ziemne i montaż podziemnego zbiornika p.poż.
2. wykonanie podłączenia zbiornika p.poż. do instalacji hydrantowej wewnętrznej oraz do studni
Roboty elektryczne:
1. wykonanie instalacji elektrycznych zw. z podłączeniem zbiornika p.poż. do instalacji hydrantowej
Przedmiot zamówienia powinien posiadać minimum 60 miesięczną gwarancję.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421141-4 - Instalowanie przegród

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 991839,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1233600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 991839,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ACC Budownictwo sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ACC Electric Arkadiusz Jabłoński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon 521551627

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 6 lok.32

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-063

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 991839,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.