eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sprzątanie budynków KW PSP w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie budynków KW PSP w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350132584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zarzecze, 106

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-134

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetragi@malopolskie.straz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-krakow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie budynków KW PSP w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-670cb955-a583-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079395/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Sprzątanie budynków KW PSP w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577117

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.2370.44.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 206332,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie A - Sprzątanie budynków Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

Miejsce realizacji usługi: KW PSP w Krakowie ul. Zarzecze 106, 30-134 Kraków.
Powierzchnia obiektu przeznaczona do kompleksowego sprzątania przez firmę sprzątającą wynosi ogółem: 3211,2 m² (w tym ok. 60 % panele i parkiety, ok. 30 % płytki i posadzki betonowe w tym 22 łazienki, ok. 10 % wykładziny dywanowe).
Powierzchnia okien ok. 200 m2, powierzchnia wewnętrzna elewacji szklanej około 250 m2.
Usługa będzie wykonywana codziennie (z wyjątkiem dni wolnych od pracy) od poniedziałku do piątku, po godz. 13:00.
Wykonawca zapewni we własnym zakresie środki czystości niezbędne do wykonywania usługi sprzątania, tj.: worki na śmieci, środki czystości do sanitariatów, papier toaletowy śr. 23 cm, dł. 340 m, 1 warstwowy, ręczniki papierowe, 1 warstwowe, mydło w płynie o wysokiej jakości pielęgnacji, środki do mycia glazury, środki do mycia podłóg z płytek ceramicznych, kamienia, pcv, parkiet itp, środki do konserwacji podłóg, odporne na ścieranie, o właściwościach antypoślizgowych, środki do mycia powierzchni drewnianych, aluminium, plastikowych, szklanych, stali nierdzewnej itp., profesjonalne preparaty do pielęgnacji tapicerki meblowej typu skóra i ekoskóra, środki do czyszczenia dywanów, wykładzin dywanowych, chodników, środki zapachowe do toalet, profesjonalne preparaty do utrzymania w czystości monitorów z ekranem LCD oraz sprzętu komputerowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 169125 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie B – Sprzątanie budynków Wojewódzkiego Ośrodka Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

Miejsce realizacji usługi: Ośrodek Szkolenia Komendy Wojewódzkiej PSP w Krakowie, ul. Obrońców Modlina 2, 30-733 Kraków.
Powierzchnia obiektu przeznaczona do kompleksowego sprzątania przez firmę sprzątającą wynosi ogółem: 410 m² (w tym ok. 70 % płytki, ok. 30 % wykładziny oraz parkiet w tym 3 łazienki). Powierzchnia okien ok. 100 m2.
Usługa będzie wykonywana codziennie (z wyjątkiem dni wolnych od pracy) od poniedziałku do piątku, po godz. 14:00.

Wykonawca zapewni we własnym zakresie środki czystości niezbędne do wykonywania usługi sprzątania, tj.: worki na śmieci, środki czystości do sanitariatów, papier toaletowy śr. 23 cm, dł. 340 m, 1 warstwowy, ręczniki papierowe 1 warstwowe, mydło w płynie o wysokiej jakości pielęgnacji), środki do mycia glazury, środki do mycia podłóg z płytek ceramicznych, kamienia, pcv, parkiet itp, środki do konserwacji podłóg, odporne na ścieranie, o właściwościach antypoślizgowych, środki do mycia powierzchni drewnianych, aluminium, plastikowych, szklanych, stali nierdzewnej itp., profesjonalne preparaty do pielęgnacji tapicerki meblowej typu skóra i ekoskóra, środki do czyszczenia dywanów, wykładzin dywanowych, chodników, środki zapachowe do toalet, profesjonalne preparaty do utrzymania w czystości monitorów z ekranem LCD oraz sprzętu komputerowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 37207,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169125 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309566,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169125 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ochrona Mienia Kraków sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6793170609

7.3.3) Ulica: Górników 13

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-819

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169125 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37207,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57207,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37207,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ochrona Mienia Kraków sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6793170609

7.3.3) Ulica: Górników 13

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-819

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37207,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.