Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00557001/01 - Og³oszenie z dnia 2023-12-18
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pralniczych dla potrzeb Szko³y Policji w Katowicach w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Policji w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276676775
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gen. Jankego 276
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-684
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48478516441
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@spkatowice.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://katowice.szkolapolicji.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
http://katowice.szkolapolicji.gov.pl/spk/zam1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Pañstwowa jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Szkolenie Policji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pralniczych dla potrzeb Szko³y Policji w Katowicach w roku 20242.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-634e5738-9a55-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00210122
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00134312/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Us³ugi pralnicze na potrzeby Szko³y Policji w Katowicach w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00557001
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20/ZP/2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 151841,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych - CPV 98310000-9 stosownie do bie¿±cych potrzeb i zgodnie z przedmiotem zamówienia okre¶lonym w zestawieniu asortymentowo-ilo¶ciowym.
2. ZAMAWIAJ¡CY mo¿e zmieniæ ilo¶æ asortymentu oddawanego do prania do realnych potrzeb szko³y w stosunku do ilo¶ci wskazanych w specyfikacji.
3. Us³uga obejmuje:
1) pranie, oczyszczanie i prasowanie asortymentu w pozycjach nr: 1-3, 6, 9, 12-23, 25-26, 29-30,
2) pranie, oczyszczanie asortymentu w pozycjach nr: 4-5, 7-8, 10-11, 24,
3) asortyment w pozycjach nr 1-3 oraz 6 winien byæ dodatkowo krochmalony,
4) czyszczenie chemiczne i prasowanie w pozycjach nr: 27-28, 31,
5) asortyment po ka¿dym praniu winien byæ pakowany w sposób uniemo¿liwiaj±cy zabrudzenie.
4. Asortyment bêd±cy przedmiotem us³ugi wymieniony jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 186733,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 260122,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186733,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONTRAST SERWIS SPÓ£KA Z OGRANICZON¡ ODPOWIEDZIALNO¦CI¡
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522304859
7.3.3) Ulica: G³ówna 31
7.3.4) Miejscowo¶æ: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 186733,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Umowa zostaje zawarta na okres od dnia podpisania do dnia dokonania przez ZAMAWIAJ¡CEGO ostatniej p³atno¶ci za zrealizowane us³ugi.
3. ZAMAWIAJ¡CY zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia okresu realizacji us³ugi po terminie, okre¶lonym w ust 1, do czasu wyczerpania ¶rodków finansowych, o których mowa w umowie (maksymalnie o dodatkowe 6 miesiêcy) lub do momentu zawarcia kolejnej umowy. W takim przypadku ZAMAWIAJ¡CY poinformuje pisemnie WYKONAWCÊ o potrzebie kontynuacji dostaw na warunkach okre¶lonych w niniejszej umowie, z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa odczynników chemicznych
- Wykonanie druku publikacji "Roman Starak Ponad Czasem" wraz z dostaw±
- Remont mieszkañ III/2024
- Termomodernizacja hali namiotowej do tenisa ziemnego na O¶rodku Tenisowym MOSIR w Katowicach - Etap I
- Dostawa ¶rodków czysto¶ci, rêczników papierowych oraz papieru toaletowego dla Szpitala Murcki sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów.
wiêcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem i serwis odzie¿y roboczej dla pracowników Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug pralniczych
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug pralniczych wraz z transportem
- Us³ugi pralnicze dla Zak³adu Karnego w Herbach
- Us³ugi pralnicze
- ¦WIADCZENIE KOMPLEKS. US£UG PRALNICZYCH W ZAKRESIE CZYSZCZENIA, PRANIA, PRASOWNIA I MAGLOWANIA BIELIZNY PO¦CIELOWEJ, RÊCZNIKÓW, KOCÓW, ODZIE¯Y ROBOCZEJ I OCHRONNEJ, PRZED. MUNDUROWYCH.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.