eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Remont ulicy Sienkiewicza w obrębie strefy staromiejskiej w Kędzierzynie-Koźlu w ramach 8. edycji Rządowego Funduszu Polski Ład

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulicy Sienkiewicza w obrębie strefy staromiejskiej w Kędzierzynie-Koźlu w ramach 8. edycji Rządowego Funduszu Polski Ład

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ulicy Sienkiewicza w obrębie strefy staromiejskiej w Kędzierzynie-Koźlu w ramach 8. edycji Rządowego Funduszu Polski Ład

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b4f809f-95b0-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021803/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont i przebudowa ul. Sienkiewicza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555180

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.88.2023.AH

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Niniejsze postępowanie przewiduje realizacje robót obejmujących remont i przebudowę ul. Sienkiewicza w Kędzierzynie-Koźlu, a w szczególności:
1)remont drogi;
2)budowę systemu odwodnienia;
3)budowę sieci wodociągowej;
4)oznakowanie ulic;
5)budowę oświetlenia drogowego;
realizowaną w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy, sporządzony przez: DROG-PLAN Przemysław Dłubała,
49-200 Grodków z siedzibą przy ul. Styki 5/2.
2.Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
1)Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 kpl. w wersji elektronicznej + 2 kpl. w wersji papierowej, w tym dokumentacji geodezyjnej uwzględniającej zmianę użytkowania gruntów;
2)Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4 kpl. (w tym 2 kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują – winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. – polilinia1),/ kable obwodów oświetleniowych – polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt2) gdzie: 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej;
3)Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym mapę, o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, czyli wyniki pomiarów powykonawczych, w tym mapę opatrzoną, z uwzględnieniem art. 12c ust. 1 ustawy, klauzulą urzędową, o której mowa w art. 40 ust. 3g pkt 3, stanowiącą potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów, o których mowa w art. 12a ust. 1 ustawy, w oparciu o które mapa ta została sporządzona, albo oświadczenie Wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji;
4)Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;
5)Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane;
6)Regulację wszystkich elementów obcych takich jak: studnie teletechniczne, studnie kanalizacji deszczowej i sanitarnej, zasuwy, skrzynki wodociągowe, gazowe, kraty okienek piwnicznych, hydranty, parkomaty i inne;
7)Przed wejściem na plac budowy powiadomienie mieszkańców o terminie oraz utrudnieniach wynikających z realizacji zadania;
8)W czasie prowadzenia robót zapewnienie w sposób ciągły mieszkańcom dostępu do posesji a służbom komunalnym i ratunkowym dojazdu do nich;
9) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu polegającej w szczególności na uwidocznieniu stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzacje Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy;
10)Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach nie objętych zakresem projektu;
11)Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;
12)Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;
13)Prace z w pobliżu sieci teletechnicznych należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami ORANGE POLSKA do projektu oraz uwzględnić poniesienie kosztów z tym związanych;
14)Prace z zakresu sieci elektroenergetycznych należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami z TAURON
DYSTRYBUCJA S.A. do projektu oraz uwzględnić poniesienie kosztów z tym związanych;
15)Sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas budowy), wprowadzenie jej i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w wymaganym przepisami terminie);
16)Wprowadzenie stałej organizacji ruchu po realizacji zadania i poinformowanie na piśmie właściwych służb o jej wprowadzeniu (w wymaganym przepisami terminie);
17)Prace w pobliżu sieci gazowych należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami Polskiej Spółki Gazownictwa do projektu oraz uwzględnić poniesienie kosztów z tym związanych;
18)Przy pracach z zakresu kanalizacji i wodociągów: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK zawartych w uzgodnieniach do projektu oraz kosztów z tym związanych;
19)Poniesienie wszystkich kosztów wynikających z warunków i decyzji instytucji w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot umowy;
20)Wykonywanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych wszelkich zabudowanych urządzeń na obiekcie (min. in. oświetlenia, szafek oświetleniowych) oraz czynności konserwacyjnych tych urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę;
21)Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami.
Z tego też względu:
a)Odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów,
b)Składowanie w rejonie placu budowy zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe w okresie nie dłuższym niż termin realizacji przedmiotu zamówienia,
c)Nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów przedstawiając Zamawiającemu kartę przekazania odpadu na ilość nie mniejszą niż wynika to z przedmiaru lub wyjaśniając pisemnie ewentualną różnicę;
22)Zamawiający zastrzega sobie prawo do ponownego wykorzystania następujących materiałów pochodzących z rozbiórki takich jak: kostka chodnikowa, krawężniki, obrzeża betonowe, kostka kamienna itp.
W związku z tym:
a)nie należy ich utylizować lub przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b)decyzję co do ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki podejmie Inspektor Nadzoru w trakcie przekazania placu budowy dokonując stosownego zapisu w protokole przekazania placu budowy,
c)należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie,
d)materiały winny być umieszczone na paletach i przygotowane do transportu,
e)przewiezienie materiałów pochodzących z rozbiórki a nadających się do ponownego wykorzystania na miejsce składowania wskazane przez Inwestora, na odległość do 10 km leży po stronie Wykonawcy;
23)Połączenie wykonywanych chodników i nawierzchni jezdni z istniejącą infrastrukturą (chodnikami i jezdniami) Rynku, ul. Skłodowskiej-Curie i ul. Targowej;
24)Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót;
25)Wykonawca uwzględni dodatkowo wszelkie warunki konserwatorskie, o których mowa pozwoleniu Nr 17/2021 z dnia 11.06.2021r. znak KZ.4123.117.2021.GN Starosty Kędzierzyńsko Kozielskiego oraz Nr 18/2021 znak z dnia 11.06.2021r. znak KZ.4123.118.2021.GN Starosty Kędzierzyńsko Kozielskiego.
26)W zakresie robót drogowych Zamawiający wymaga zastosowania do spoinowania nawierzchni jezdni z kostki kamiennej szybkosprawnej fugi mineralnej do spoinowania powierzchni brukowej o parametrach nie gorszych niż wyszczególnionych w załączniku nr 5.
3.Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
•roboty budowlane drogowe;
•roboty budowalne elektroenergetyczne;
•roboty budowlane sanitarne.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
4.Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych
(Dz. U. z 2021 r. poz. 110 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy, opis przedmiotu zamówienia oraz załączniki zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną część SWZ: projekt budowlany sporządzony przez Wykonawcę: DROG-PLAN Przemysław Dłubała, 49-200 Grodków z siedzibą przy ul. Styki 5/2.
Zamawiający udostępnia przedmiar robót, który stanowią jedynie element pomocniczy. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej celem dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1187204,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1980300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1187204,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PROFECTUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561942861

7.3.3) Ulica: Wiejska 8a

7.3.4) Miejscowość: Niezdrowice

7.3.5) Kod pocztowy: 47-143

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1187204,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 145 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych z przeznaczeniem na realizację Inwestycji: Remont ulicy Sienkiewicza w obrębie strefy staromiejskiej w Kędzierzynie-Koźlu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.