eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › "Budowa placu zabaw w parku im. Jana III Sobieskiego w Nakle nad Notecią" - etap II.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa placu zabaw w parku im. Jana III Sobieskiego w Nakle nad Notecią” – etap II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/876283

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa placu zabaw w parku im. Jana III Sobieskiego w Nakle nad Notecią” – etap II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d8c225c-b6b5-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030918/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa placu zabaw w parku Park im. Jana III Sobieskiego w Nakle nad Notecią

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00053569

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 192672,57 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89180,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w zakresie wykonania II etapu budowy nowego placu zabaw zlokalizowanego na dz. nr ewid. 2109/10 w parku im. Jana Sobieskiego w Nakle nad Notecią. Szczegółowy i kompletny opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, która została przygotowana na pełen zakres, natomiast zakres dotyczący wykonania II etapu objęty niniejszym zamówieniem obejmuje:
1) Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw – następujących urządzeń zabawowych:
a) Tor przeszkód/mostek/równoważnia:
- przedział wiekowy +5 lat,
- wym. 342 x 164cm, wys.120 cm,
- wys. upadku – 60 cm,
- strefa bezpieczeństwa – 325 x 625cm.
b) Zestaw zabawowy domek:
- wys. upadku < 62 cm,
- do montażu na stałe w gruncie,
- wymiary urządzenia 175 x 175 cm,
- przedział wieku - 1-5 lat,
- strefa bezpieczeństwa – 450 x 450 cm, 20 m2,
- z płyt HPL, słupki drewno sosnowe impregnowane, elementy metalowe ze stali nierdzewnej,
- zgodność z normą PN-EN-1176-1:2017.
c) Huśtawka dla osoby dorosłej oraz dziecka (zestaw mama+dziecko):
- max. wysokość upadku – 1,50 cm,
- wym. urządzenia -1,75 x 2,05 x 2,38 m,
- pole strefy bezpiecznej – 7,35 x 2,60 m2,
- słupki stalowe cynkowane elektrolitycznie, łańcuchy w osłonie,
- dwa typy siedzisk – 1 szt. siedziska dla dzieci młodszych oraz 1 szt. siedziska „mama + dziecko” - huśtawka przeznaczona dla opiekuna i małego dziecka - zabawa wspólna, siedzisko promuje interakcję i komunikację między pokoleniami, umożliwiając dorosłym lub starszym dzieciom huśtanie się twarzą w twarz z maluchem (specjalne siedzisko).
d) Bujak – równoważnia/balans:
- przedział wiekowy - 3-5 lat,
- wym.- 69 x 23 cm, wys. 115 cm,
- wys. upadku – 58 cm,
- strefa bezpieczeństwa – 324 x 369 cm,
- „kropla” z polietylenu.
e) Cymbałki:
- przedział wiekowy - 3-12 lat
- wym. dł.175 x 65 cm, wys.105 cm,
- pałeczki/instrumenty na stałe zamocowane do urządzenia,
- urządzenie do grania.
f) Piaskownica:
- z naturalnego, gładko szlifowanego drewna dębowego,
- siedziska w zestawie,
- do montażu na stałe,
- wymiary 100 cm bok, do montażu zestaw 10 paneli.
g) Stół do zabawy piaskiem:
- do montażu w piaskownicy,
- wym. dł. 87 cm, wys. 48 cm,
- z płyty HPL, słupek ze stali ocynkowanej ogniowo.
h) Piaskownica dla dziecka na wózku inwalidzkim:
- do montażu obok piaskownicy na nawierzchni piaszczystej,
- z płyty HPL, słupek ze stali ocynkowanej ogniowo,
- wym.140 x 140 cm, wys. 70 cm.
i) Zestaw zabawowy – karuzela typu „skorpion”:
- przedział wiekowy - 5-12 lat,
- wymiary- dł. 274 x 254 cm, wys. 300 cm,
- wys. upadku < 60cm,
- strefa bezpieczna – 480 x 480 cm, 19 m2.
j) Zestaw zabawowy – karuzela jednoosobowa typu „piruet”/bujak/wahadło:
- przedział wiekowy - 5-12 lat,
- wymiary - dł. 274 x 254 cm, wys. 300 cm,
- wys. upadku- <60cm,
- strefa bezpieczna – 480 x 480 cm, 19 m2 .
Wymagania ogólne Zamawiającego odnośnie specyfikacji urządzeń/wyposażenia oraz sposobu montażu:
- konstrukcja: elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo/stal nierdzewna, podesty i płyty ze sklejki antypoślizgowej, płyty z tworzywa HDPE/HPL, zjeżdżalnia – ślizg – stal nierdzewna, łby śrub, nakrętki osłonięte plastikowymi zaślepkami, nakrętki kołpakowe,
- kotwienie: urządzenia na stałe posadowione w gruncie, zakotwione w betonie klasy min. C16/20.
- fundamenty kotwiące sprzęt zabawowy należy wykonać zgodnie z Normą PN-EN 1176-1,
- fundamenty należy wykonać tak by nie stwarzały zagrożenia i górną płaszczyzną fundamentu umieścić min. 30 cm poniżej projektowanej powierzchni zabawy, sposób kotwienia zgodnie instrukcją producenta urządzeń.
- strefy bezpieczeństwa należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną z uwzględnieniem wskazań oraz wytycznych producentów montowanych urządzeń i zestawów zabawowych,
- nawierzchnie bezpieczne należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną z uwzględnieniem wskazań oraz wytycznych producentów montowanych urządzeń i zestawów zabawowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.) z uwagi na to, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Najkorzystniejsza oferta zawiera cenę 198 762,99 zł brutto, natomiast Zamawiający zaplanował przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 110.000,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198762,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209545,26 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.