eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krupski M³yn › Remont posadzki w pomieszczeniu warsztatowym M³odzie¿owego O¶rodka Wychowawczego im. Ottona Lipkowskiego w Krupskim M³ynie



Og³oszenie z dnia 2024-02-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont posadzki w pomieszczeniu warsztatowym M³odzie¿owego O¶rodka Wychowawczego im. Ottona Lipkowskiego w Krupskim M³ynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: M£ODZIE¯OWY O¦RODEK WYCHOWAWCZY IM. OTTONA LIPKOWSKIEGO

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: im. Ottona Lipkowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000202152

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Krasickiego 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krupski M³yn

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-693

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 285 70 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mowkrupskimlyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.mowkrupskimlyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont posadzki w pomieszczeniu warsztatowym M³odzie¿owego O¶rodka Wychowawczego im. Ottona Lipkowskiego w Krupskim M³ynie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ce153939-ccb8-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00207489

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00081501/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Remont posadzki w pomieszczeniu warsztatowym M³odzie¿owego O¶rodka Wychowawczego im. Ottona Lipkowskiego w Krupskim M³ynie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce153939-ccb8-11ee-875e-a22221c84ba7

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej: sekretariat@mowkrupskimlyn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zak³adce „Centrum Pomocy”. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi±
elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w
rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania
informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), zwanego dalej ”rozporz±dzeniem PRM”.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia PRM, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach
danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U z 2017 r., poz. 2247, ze zm.), zwanego dalej ”rozporz±dzeniem RM”, z
uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia PRM, przekazywane w postêpowaniu
sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
- w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia RM (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
- jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w
tre¶ciwiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z pzp lub rozporz±dzeniem PRM opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W
zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane
dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@mowkrupskimlyn.pl
(nie dotyczy sk³adania ofert). W przypadku przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz
innych informacji za pomoc± poczty elektronicznej dat± ich przes³ania bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej
dokument/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest M³odzie¿owy O¶rodek
Wychowawczy, adres ul. Krasickiego 4, 42-693 Krupski M³yn e-mail: sekretariat@mowkrupskimlyn.pl, www: bip-slaskie.pl/mowkp;
tel. 32 285-70-23 .
2.Inspektorem ochrony danych w tutejszej jednostce jest Pan Leszek Proszowski, z którym mo¿na kontaktowaæ siê poprzez adres e-
mail: nowator@nowator.edu.pl.
3. Pani/Pana dane niezbêdne do udzia³u w postêpowaniu bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z prowadzeniem przedmiotowego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyboru najkorzystniejszej oferty, udzielenia zamówienia/zlecenia i/lub zawarcia
umowy, realizacji i rozliczenia zamówienia, archiwizacji dokumentacji) oraz dzia³anie przez administratora w interesie publicznym,
zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b, c, e.
4. Przetwarzane dane osobowe obejmuj± w szczególno¶ci imiê i nazwisko, adres, NIP, REGON, oraz inne dane osobowe podane
przez osobê sk³adaj±c± ofertê i inn± korespondencjê wp³ywaj±c± do Zamawiaj±cego w celu udzia³u w postêpowaniu o udzielenie
przedmiotowego zamówienia publicznego.
5. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami PZP do wziêcia udzia³u w postêpowaniu.
6. Podane przez Pani±/a dane bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania. Je¿eli okres
obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, administrator przechowuje dane przez ca³y okres
Og³oszenie nr 2023/BZP 00138211 z dnia 2023-03-16
2023-03-16 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
obowi±zywania tej umowy, z uwzglêdnieniem zapisów w JRWA jednostki.
7. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców, w uzasadnionych przypadkach i
na podstawie odpowiednich przepisów prawa, umów powierzenia lub stosownych upowa¿nieñ, w tym podwykonawcom, z którymi
Administrator zawar³ umowê. Dane osobowe mog± byæ przekazywane organom pañstwowym, organom ochrony prawnej (Policja,
Prokuratura, S±d) lub organom samorz±du terytorialnego w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem.
8. Ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ
wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych
przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê
przedsiêbiorstwa.
9. Przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych zgodnie z art. 15 RODO, prawo do ich sprostowania
je¶li s± nieprawid³owe (art. 16 RODO), usuniêcia zgodnie z art. 17 RODO z zastrze¿eniem ust. 3,
jak równie¿ prawo do ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO.
Nie przys³uguje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Przepisy PZP ograniczaj± prawo do skorzystania:
1)ze sprostowania lub uzupe³nienia danych (art. 16 RODO), je¿eli zrealizowanie tego prawa mog³oby skutkowaæ zmian± wyniku
postêpowania o udzielenie zamówienia lub zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z PZP;
2)z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
1. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych), je¶li
Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana - narusza przepisy unijnego rozporz±dzenia RODO.
2. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym
mowa w art. 22 RODO.
3. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mog± byæ przekazywane tak¿e do
pañstw trzecich.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy zobowi±zuje Pani±/Pana do realizacji obowi±zku informacyjnego wynikaj±cego z art. 14 RODO
wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniami, które
Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z
wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOW.KM.KG.26.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont posadzki w pomieszczeniu warsztatowym M³odzie¿owego O¶rodka Wychowawczego im. Ottona Lipkowskiego w Krupskim M³ynie
Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na:

Remont posadzki w pomieszczeniu warsztatowym M³odzie¿owego O¶rodka Wychowawczego przy ul. Krasickiego 4 w Krupskim M³ynie.

2. Zakres inwestycji obejmuje:

a) prace rozbiórkowe starej nawierzchni,

b) wywóz i utylizacja starej nawierzchni,

c) wykonanie posadzki,

d) impregnacja posadzki.

3. Opis stanu istniej±cego:

Obecnie na pod³o¿u warsztatów M³odzie¿owego O¶rodka Wychowawczego znajduje siê klepka drewniana nas±czana grubo¶ci ok. 10 cm.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214230-1 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ specjalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-20 do 2024-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego:
1. warunki dotycz±ce zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
- Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2. warunki dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
- Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
3. warunki dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej
- Wykonawca spe³ni ten warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 200.000,00 z³;
4. warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
- Wykonawca spe³ni ten warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie roboty budowlane, z których ka¿da
obejmowa³a wykonanie posadzki przemys³owej na podobnej wielko¶ci powierzchni.
2) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami niezbêdnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi.

Uwaga:
A) Za wykonanie roboty budowlanej Zamawiaj±cy uzna doprowadzenie do wystawienia przez inwestora protoko³u odbioru
koñcowego lub innego równowa¿nego dokumentu;
B) W przypadku wyra¿enia danej kwoty w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy uwzglêdni jej warto¶æ w PLN obliczon±zgodnie z kursem NBP danej waluty z dnia wszczêcia postêpowania.
2) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami niezbêdnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedn±
osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi.
Ww. osoba winna posiadaæ uprawnienia budowlane zgodne z art. 12-15 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub
odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz byæ
zrzeszona we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach
zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa
lub spe³niaæ warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane, tj. jej odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y
uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych
lub spe³niaæ wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów
budownictwa („¶wiadczenie us³ug transgranicznych”).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowieñ umowy mo¿liwe s± jedynie w trybie art. 455 ustawy Pzp. Uzgodnienia w tym zakresie wymagaj± dla
swej wa¿no¶ci zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego, a zmiana umowy mo¿e nast±piæ jedynie na pi¶mie w formie aneksu
pod rygorem niewa¿no¶ci.
Przes³anki i zakres zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, zawarto w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (za³±cznik nr 7 do
SWZ).
Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego z³o¿enia na pi¶mie wniosku Wykonawcy wykazuj±cego
zasadno¶æ wprowadzenia zmian i zgody Zamawiaj±cego na jej dokonanie lub przed³o¿enie propozycji zmiany przez Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-04 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Portal e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-04 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.