eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podkowa Leśna › Wprowadzeniu stałej organizacji ruchu na terenie Miasta Podkowa Leśna. Etap I - "strefa 30"



Ogłoszenie z dnia 2024-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wprowadzeniu stałej organizacji ruchu na terenie Miasta Podkowa Leśna. Etap I – „strefa 30”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Podkowa Leśna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akacjowa 39/41

1.5.2.) Miejscowość: Podkowa Leśna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-807

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 759 21 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiasta@podkowalesna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://podkowalesna.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wprowadzeniu stałej organizacji ruchu na terenie Miasta Podkowa Leśna. Etap I – „strefa 30”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69d34ed8-c10f-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026397/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 „Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na terenie Miasta Podkowa Leśna. Etap I – „strefa 30””.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087252

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wprowadzeniu stałej organizacji ruchu na terenie Miasta Podkowa Leśna. Etap I – „strefa 30”
1) Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 spotkań dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Warszawy w Podkowie Leśnej w celu zapoznania z wprowadzanymi zmianami. Każde spotkanie ma trwać minimum 45 minut, termin musi być ustalony z dyrekcją szkoły wraz z rozdaniem ulotek z pkt. b);
2) Wydrukowanie i rozkolportowanie po domach ulotek informacyjnych w formacie A5 o wprowadzonych zmianach w ilości 2 500 egz. (w tym 500 na spotkania w szkole);
3) wyprodukowanie i powieszenie 4 szt. dużych banerów informujących o wprowadzanych zmianach do zawieszenia nad ulicami: Brwinowska (okolice Orlej i Sokolej), Jana Pawła II (przy granicy miasta), Paproci (przy granicy miasta), Bukowa (przy granicy miasta);
4) wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z załącznikiem graficznym pt. „Opracowanie dokumentacji projektowej stałej organizacji ruchu na terenie Miasta Podkowa Leśna – Etap I – „strefa 30”, polegającym na demontażu i montażu oznakowania pionowego i poziomego wraz ze zawiadomieniem o wprowadzeniu SOR do Starostwa Grodziskiego, Komendy Policji w Grodzisku Mazowieckim oraz Urzędu Miasta Podkowa Leśna. Zdemontowane oznakowanie należy do Wykonawcy.
UWAGA: ulotki, banery oraz konspekt spotkania z uczniami podlegają akceptacji przez Zamawiającego. Wykonanie ulotek, banerów lub przeprowadzenie spotkań bez wcześniejszej akceptacji Zamawiającego jest równoznaczne z niewłaściwym wykonaniem przedmiotu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert wpłynęły cztery oferty. Najniższa kwota zaproponowana przez wykonawców wynosi 294.262,99 zł brutto. Zamawiający miał zarezerwowane w budżecie środki w wysokości 95.000,00 zł brutto i nie jest w stanie pokryć całej różnicy w kwocie, wynoszącej 199.262,99 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.