Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00217027/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-16
- 2023/BZP 00354136/01 - Wynik z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa źródeł wytwarzania, magazynowania gazów medycznych oraz centralnej rozprężalni wraz z sieciami przesyłowymi gazów medycznych w systemie pierścieniowym zasilające budynki ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
1.3.) Oddział zamawiającego: SPSK-2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Powstańców Wielkopolskich nr 72
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-111
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.koladynska@spsk2-szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2-szczecin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa źródeł wytwarzania, magazynowania gazów medycznych oraz centralnej rozprężalni wraz z sieciami przesyłowymi gazów medycznych w systemie pierścieniowym zasilające budynki ...
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05371763-ee34-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły zawarte są w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dot. art. 13 Rozporządzenia RODO zawarta jest w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/220/38/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakresem prac objęta jest budowa obiektów dla gazów medycznych oraz przebudowa systemu rurociągowego do
sprężonych gazów medycznych i próżni. Niniejsze zamówienie obejmuje:
a) niezbędne inwentaryzacje, ekspertyzy techniczne i pożarowe, uzgodnienia z rzeczoznawcami BHP, Sanepid, p.poż.,
Ochrony Środowiska oraz inne wymagane przepisami jeżeli zajdzie taka konieczność;
b) uzyskanie wynikających z przepisów opinii, uzgodnień, pozwoleń administracyjnych, decyzji, zgód i zatwierdzeń oraz
odstępstw od obowiązujących przepisów jeżeli zajdzie taka konieczność;
c) sporządzenie niezbędnych pozostałych projektów, np. projekty warsztatowe oraz inne, jak również przeprowadzenie
wymaganych badań, sprawdzeń, pomiarów, itd., niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia;
d) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej i w oparciu o zatwierdzony harmonogram
rzeczowo – finansowy realizacji zamówienia;
e) przygotowanie dokumentacji powykonawczej;
f) przeprowadzenie odbiorów.
Ze względu na to, iż instalacje gazów medycznych nie są objęte wymaganiami ustawy o prawie budowlanym, odbiór
instalacji zostanie przeprowadzony z udziałem przedstawicieli Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1A. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku.1B. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów: zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku.
1C. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 2.000.000,00 zł (słownie złotych: dwa
miliony złotych 00/100).
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy mogą spełniać wyżej określony warunek łącznie, z tym zastrzeżeniem,
że co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinien posiadać środki
finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 1.000.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion złotych
00/100).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek powinien spełniać w całości jeden z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Jeżeli wykonawca wspiera się potencjałem podmiotu trzeciego w zakresie ww. warunku, wykonawca i podmiot trzeci, na
którego zasoby powołuje się wykonawca mogą spełniać ww. warunek łącznie, z tym zastrzeżeniem, że co najmniej jeden z
wyżej wymienionych podmiotów powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż
1.000.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion złotych 00/100).
b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia, tj. w zakresie robót budowlanych na sumę gwarancyjną nie niższą niż 5.000.000,00 zł (słownie złotych: pięć
milionów złotych 00/100).
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy mogą spełniać wyżej określony warunek łącznie, z tym zastrzeżeniem,
że co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinien być ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj. w zakresie robót
budowlanych na sumę gwarancyjną nie niższą niż 4.000.000,00 zł (słownie złotych: cztery miliony złotych 00/100).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek powinien spełniać w całości jeden z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Jeżeli wykonawca wspiera się potencjałem podmiotu trzeciego w zakresie ww. warunku, wykonawca i podmiot trzeci, na którego zasoby powołuje się wykonawca mogą spełniać ww. warunek łącznie, z tym zastrzeżeniem, że co najmniej jeden z wyżej wymienionych podmiotów powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj. w zakresie robót budowlanych na sumę gwarancyjną nie niższą niż
1.000.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion złotych 00/100).
1D. Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) Posiadają doświadczenie w realizacji robót podobnych:
tj. wykonali należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.)) i sztuką budowlaną w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane,
polegające na budowie budynku wraz z budową lub przebudową instalacji gazów medycznych dla szpitala lub innej
jednostki organizacyjnej służby zdrowia, gdzie były wykonane instalacje tj.: instalacje tlenu (O2), powietrza medycznego
(AIR5), rozprężalnia tlenu, o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion
pięćset tysięcy 00/100) brutto i w ramach tego zamówienia wykonali co najmniej następujące zakresy prac:
• Roboty ogólnobudowlane,
• Roboty rozbiórkowe,
• Roboty instalacyjne elektryczne,
• Roboty teletechniczne i AKPiA,
• Roboty sanitarne,
• Roboty instalacyjne z zakresu wykonawstwa gazów medycznych.
b) Dysponują lub będą dysponować osobami / sprzętem:
- kierownik budowy:
• posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez
ograniczeń, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika budowy
• posiada co najmniej 4 (cztero)- letnie doświadczenie zawodowe (od daty uzyskania uprawnień) w kierowaniu budową lub
przebudową, a w tym pełnił samodzielną funkcję techniczną w budownictwie w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 07 lipca
1994 r. Prawo budowlane w ramach przynajmniej jednej budowy lub przebudowy w rozumieniu ww. Ustawy w ramach
przynajmniej jednej inwestycji związanej z budową lub przebudową o wartości budowy nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł
(słownie złotych: pięć milionów 00/100) brutto
- kierownik robót ogólnobudowlanych:
• posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez
ograniczeń, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót
• posiada co najmniej 4 (cztero)- letnie doświadczenie zawodowe (od daty uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami
branży ogólnobudowlanej
- kierownik robót sanitarnych:
• posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bądź też odpowiadające im
uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji
kierownika robót
• posiada co najmniej 4 (cztero)- letnie doświadczenie zawodowe (od daty uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami, a w
tym pełnił samodzielną funkcję techniczną w budownictwie w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo
budowlane w ramach przynajmniej jednej budowy lub przebudowy w rozumieniu ww. Ustawy w ramach przynajmniej jednej
inwestycji związanej z budową lub przebudową instalacji gazów medycznych o wartości każdej budowy nie mniejszej niż
1.000.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100) brutto
- kierownik robót elektrycznych i AKPiA:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bądź też odpowiadające im uprawnienia
budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót
• posiada co najmniej 4 (cztero)- letnie doświadczenie zawodowe (od daty uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami
branży elektrycznej
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może zostać spełniony co najmniej
przez jednego wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Na wezwanie zamawiającego wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest złożyć w wyznaczonym terminie – nie
krótszym niż 5 dni od dnia wezwania – aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, zgodnie z wymogiem zawartym w
ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w niniejszym postępowaniu obejmują:
a) oświadczenie o aktualności informacji (zał. 6 do SWZ) zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego
b) oświadczenie (zał. 7 do SWZ) wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP:
- o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2021.275 t.j. z dnia 2021.02.11), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową
albo
- o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie
oferty/oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy, należącego do tej samej grupy kapitałowej;
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego (dalej również „KRS”) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej (dalej również „CEIDG”), w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP (likwidacja, upadłość, układ z wierzycielem, zawieszenie
działalności gospodarczej), sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na wezwanie zamawiającego wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest złożyć w wyznaczonym terminie
– nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania – aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, zgodnie z wymogiem
zawartym w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w niniejszym postępowaniu obejmują:
d) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jako spełnianie
warunku określonego w pkt. XVII ppkt 1C lit b) SWZ
e) Dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, na potwierdzenie spełnienia warunku
określonego w pkt. XVII ppkt 1C ppkt 1) lit c) SWZ .
Uwaga: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków
dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie
opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
f) Wykazu robót budowlanych (zał. 8 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, w tym oświadczenie Wykonawcy - jako spełnianie warunku określonego w pkt. XVII
ppkt 1D lit a) SWZ
g) Wykazu osób (zał. 9 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za wykonanie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami jako spełnianie warunku określonego w pkt. XVII ppkt 1D lit b) SWZ
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, złożenia podmiotowych środków
dowodowych, o których mowa w pkt 2 niniejszej SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych
podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP mających siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się zapis pkt 3 poniżej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 91.700,00 zł.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegóły zawarte są w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe informacje zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-25 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi cateringowe na potrzeby X Ogólnopolskiej Sesji Studenckich Kół Naukowych ZUT w Szczecinie.
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 42 w Szczecinie w podziale na części.
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ul. Romera 21-29 w Szczecinie.
- Rozbudowa instalacji sieciowej w pomieszczeniach 3 i 4 piętra wraz z pracami towarzyszącymi w Przychodni Nr 1 WOMP-ZCLiP w Szczecinie przy ul. Bolesława Śmiałego 33 w Szczecinie
- Prowadzenie konserwacji oraz pogotowia dźwigowego urządzeń dźwigowych znajdujących się w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
- Usługa zabezpieczenia medycznego dla żołnierzy i pracowników RON 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i instytucji będących na jego zaopatrzeniu
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont klatki schodowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu
- Remont nawierzchni asfaltowej
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- Wymiana kotłów na paliwo stałe 5 klasy spełniające wymagania Dyrektywy Parlamentu Europejskiego "Ecodesign" w budynkach na terenie gminy Bytów
- Budowa budynku garażowego z częścią gospodarczo-magazynową
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.