eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów, dzieci, osób korzystających ze świadczeń Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie, mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie i osób, które własnym staraniem nie mogą ich sobie zapewnić.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-04

Ogłoszenie nr 2001 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.

Chełm: Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów, dzieci, osób korzystających ze świadczeń Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie, mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie i osób, które własnym staraniem nie mogą ich sobie zapewnić.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 343000-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie, krajowy numer identyfikacyjny 268046000000, ul. ul. Kolejowa  8, 22100   Chełm, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 0-82 564 78 90, 564 22 50, faks 0-82 565 82 59, e-mail sekretariat@mopr.chelm.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mopr.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów, dzieci, osób korzystających ze świadczeń Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie, mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie i osób, które własnym staraniem nie mogą ich sobie zapewnić.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MOPR.DŚPŚ.3410-1/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów, dzieci, osób korzystających ze świadczeń Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie, mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie i osób, które własnym staraniem nie mogą ich sobie zapewnić. 2. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na następujące zadania: Zadanie 1 - przygotowanie i dostawa w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Chełmie przy ul. Obłońskiej 51. Przewidywana dzienna ilość uczniów - 70. Prognozowana liczba obiadów - 12 600. Zadanie 2 - przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie, w tym: przy ul. Partyzantów 27-29 - przewidywana dzienna ilość uczniów - 25, prognozowana liczba obiadów - 4 500; przy ul. Wojsławickiej 7 - przewidywana dzienna ilość uczniów - 8, prognozowana liczba obiadów - 1 440; przy ul. Lubelskiej 8 - przewidywana dzienna ilość uczniów - 17, prognozowana liczba obiadów - 3 060; przy ul. I Płk. Szwoleżerów 17B - przewidywana dzienna ilość uczniów - 5, prognozowana liczba obiadów - 900. Łączna przewidywana dzienna ilość uczniów - 55. Prognozowana łączna liczba obiadów - 9 900. Zadanie 3 - przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Niepublicznego Gimnazjum Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie przy ul. Wojsławickiej 7. Przewidywana dzienna ilość uczniów - 20. Prognozowana liczba obiadów - 3 600. Zadanie 4 - przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Niepublicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi "Razem" w Chełmie przy ul. Reja 54. Przewidywana dzienna ilość uczniów - 55. Prognozowana liczba obiadów - 9 900. Zadanie 5 - przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Niepublicznego Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi "Razem" w Chełmie przy ul. Reja 54. Przewidywana dzienna ilość uczniów - 15. Prognozowana liczba obiadów - 2 700. Zadanie 6 - przygotowanie, dostawa i wydawanie obiadu składającego się z dwóch dań i napoju dzieciom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Językowego Przedszkola Integracyjnego w "Kasztanowym Parku" w Chełmie, w tym: przy ul. Lubelskiej 4 - przewidywana dzienna ilość dzieci - 50, prognozowana liczba obiadów - 9 000; przy ul. Partyzantów 27-29 - przewidywana dzienna ilość dzieci - 10, prognozowana liczba obiadów - 1 800; przy ul. I Pułku Szwoleżerów 17B - przewidywana dzienna ilość dzieci - 10, prognozowana liczba obiadów - 1 800. Łączna przewidywana dzienna ilość dzieci - 70. Prognozowana łączna liczba obiadów - 12 600. Zadanie 7 - przygotowanie, dostawa i wydawanie obiadu składającego się z dwóch dań i napoju dzieciom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Przedszkola Niepublicznego z Oddziałami Integracyjnymi "Razem" w Chełmie przy ul. Botanicznej 16. Przewidywana dzienna ilość dzieci - 30. Prognozowana liczba obiadów - 5 400. Zadanie 8 - przygotowanie i dostawa obiadów składających się z dwóch dań i napoju dla uczestników Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Ogrodowej 36. Przewidywana ilość osób - 36 dziennie. Prognozowana liczba obiadów - 7 776. Przygotowane obiady dostarczane będą w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 12.30 - 13.00 do siedziby Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Ogrodowej 36. Zadanie 9 - przygotowanie i dostawa 3 posiłków dziennie dla mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Wojsławickiej 11B. Przewidywana ilość osób - 23. Prognozowana liczba posiłków obejmujących całodzienne wyżywienie - 8 280. Przygotowanie posiłków dla mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie polega na przygotowaniu 3 posiłków dziennie, tj. śniadania, obiadu składającego się z dwóch dań i kompotu oraz kolacji. Przygotowane posiłki dostarczane będą w każdy dzień tygodnia (również w soboty, niedziele i święta) do siedziby Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Wojsławickiej 11B. Śniadania dostarczane będą do godziny 8.30, obiady do godziny 13.00, kolacje do godziny 17.30. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania, tzw. "suchego prowiantu" na sobotę i niedzielę, w wyjątkowych, uzasadnionych przypadkach. Zadanie 10 - przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni robocze obiadu składającego się z dwóch dań i napoju osobom objętym pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, które własnym staraniem nie są w stanie zapewnić sobie posiłku. Przewidywana ilość osób - 60 dziennie. Prognozowana liczba obiadów - 14400. Przygotowane obiady wydawane będą w godzinach 12.30-13.00 w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. 3. Zamawiający sporządzi wykaz imienny osób uprawnionych do korzystania z danej formy dożywiania zawierający imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz okres przyznanego decyzją administracyjną świadczenia. Wykaz może być przez Zamawiającego aktualizowany codziennie. Zamawiający telefonicznie będzie informował Wykonawcę o zmianie ilości posiłków do godziny 8.30. 4. Wykonawca wskaże osobę nadzorującą, przez co należy rozumieć sprawowanie bezpośredniego merytorycznego nadzoru nad realizacją przedmiotu zamówienia, z którą Zamawiający ma mieć skuteczny kontakt poprzez telefon stacjonarny lub telefon komórkowy. Osoba nadzorująca ze strony Wykonawcy: telefon stacjonarny ....................... telefon komórkowy ...................... 5. W przypadku Zadania 1- 7, w ramach wykonywania zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy uzgodnienie z daną szkołą lub przedszkolem miejsca i sposobu wydawania posiłków w placówce. 6. W przypadku Zadania 10, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczenia do wydawania posiłków w granicach administracyjnych miasta Chełm. Pomieszczenie winno spełniać normy sanitarno - higieniczne. Wykonawca dołączy do oferty dokument potwierdzający miejsce i pozwolenie na wydawanie obiadów. 7. W przypadku Zadania 2 - 7 i Zadania 10, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osób do wydawania posiłków posiadających aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne. 8. W przypadku Zadania 10, Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji wydawania obiadów wraz z pisemnym potwierdzeniem odebrania posiłków. W przypadku nie odebrania przez uprawnioną osobę dwóch kolejnych posiłków, należy bezzwłocznie poinformować osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za rozliczanie obiadów. 9. W przypadku Zadania 1-10, Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi: a) wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakościowe produktów spożywczych oraz do przestrzegania przepisów w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych oraz innych obowiązujących przepisów w zakresie żywienia; b) zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz ponosi odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Personel Wykonawcy musi posiadać aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne, książeczki zdrowia - dopuszczające do pracy przy żywieniu zbiorowym; c) przestrzegając zaleceń: Zamawiającego, Sanepidu, Państwowej Inspekcji Pracy, służb ppoż., systemu HACCP. 10. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania i dostarczenia posiłków odpowiadającym wymaganiom jakościowym i ilościowym oraz dostarczania dekadowych jadłospisów i do powiadamiania Zamawiającego o wszelkich przerwach w przygotowaniu posiłków. 11. Gorące posiłki powinny być przygotowywane: a) w postaci: duszonej, gotowanej lub pieczonej oraz powinny odpowiadać normom żywieniowym obowiązujących w punktach zbiorowego żywienia. b) w dniu ich wydawania, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzane z pełnowartościowych produktów z uwzględnieniem świeżych warzyw sezonowych, posiadających aktualne terminy ważności. 12. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania tajemnicy wszelkich danych przekazywanych przez Zamawiającego dotyczących świadczeniobiorców. Zachowanie tajemnicy danych oznacza w szczególności nie ujawnianie, nie narażanie na ujawnienie, nie przekazywanie informacji przez Wykonawcę osobom trzecim w żaden sposób ani dla żadnych celów. 13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ujawnienie, narażenie na ujawnienie oraz przekazanie informacji także dla swoich pracowników, chociażby nastąpiło to bez jego wiedzy i winy. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji zamówienia pod względem zgodności z zawartą umową. 15. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ odpowiednio dla Zadania 1-10), części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 15.1 W przypadku zamówień na usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie usługi. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym,w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 15.2 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 15.3 Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy. 15.4 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. 15.5 Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 16. W przypadku Zadania 1-10, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie usługi dotyczące czynności objętych zakresem zamówienia, wskazanym w pkt. III.2 - 14 SIWZ, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 16.1 Wykonawca złoży wykaz osób, które wykonują czynności wymienione w pkt.III.16 wraz z wyszczególnieniem przypisanych im czynności oraz oświadczenia że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę przed przystąpieniem do wykonywania usługi. 16.2 Każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w pkt. III.16.1 SIWZ, nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawi korektę listy osób wykonujących zamówienie do wiadomości Zamawiającego). 16.3 Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca upływu terminu wykonania zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu wykonywania zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się zatrudnić inną osobę do wykonywania danej czynności, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania dotyczące sposobu zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia. 16.4 Zamawiający może przeprowadzać kontrole zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. III.16 SIWZ, w trakcie realizacji zamówienia w celu weryfikacji rzeczywistego udziału osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia oraz może weryfikować na miejscu wykonywania czynności personalia osób wykonujących czynności. 16.5 Wykonawca lub Podwykonawca na każde żądanie Zamawiającego jest zobowiązany nie później niż w ciągu 2 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego, przedstawić dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt. III.16.1 SIWZ są zatrudnione na podstawie umowy o pracę (umowa o pracę, dokumentacja czasu pracy, itp.). 16. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę zobowiązania dotyczącego zatrudnienia osób, o którym mowa w pkt. III. 16 SIWZ, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie, a także zastrzega naliczenie kar umownych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6
Dodatkowe kody CPV: 55520000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Przygotowanie i dostawa w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Chełmie przy ul. Obłońskiej 51.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT66528.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EWA Spółka Cywilna Jacek Samonek i Karolina Kaznowska - Samonek,  ,  ul. Lubelska 4,  22-100,  Chełm,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68.040,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68.040,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75.600,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie, przy ul. Partyzantów 27-29, ul. Wojsławickiej 7, ul. Lubelskiej 8, ul. I Płk. Szwoleżerów 17B
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT52272.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EWA Spółka Cywilna Jacek Samonek i Karolina Kaznowska - Samonek,  ,  ul. Lubelska 4,  22-100,  Chełm,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53.460,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53.460,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53.460,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Niepublicznego Gimnazjum Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Chełmie przy ul. Wojsławickiej 7.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT19008.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EWA Spółka Cywilna Jacek Samonek i Karolina Kaznowska - Samonek,  ,  ul. Lubelska 4,  22-100,  Chełm,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19.440,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19.440,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19.440,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Niepublicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi "Razem" w Chełmie przy ul. Reja 54.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT52272.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Niepubliczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi RAZEM,  ,  ul. M. Reja 54,  22-100,  Chełm,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54.450,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54.450,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54.450,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Niepublicznego Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi "Razem" w Chełmie przy ul. Reja 54.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT14256.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Niepubliczne Gimnazjum z Oddziałami Integracyjymi RAZEM,  ,  ul. M. Reja 54,  22-100,  Chełm,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14.850,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14.850,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14.850,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6   NAZWA: Przygotowanie, dostawa i wydawanie obiadu składającego się z dwóch dań i napoju dzieciom objętym pomocą MOPR w Chełmie, uczęszczającym do Językowego Przedszkola Integracyjnego w Kasztanowym Parku w Chełmie.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT58338.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EWA Spółka Cywilna Jacek Samonek i Karolina Kaznowska- Samonek ,  ,  ul. Lubelska 4,  22-100,  Chełm,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59.220,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59.220,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59.220,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 7   NAZWA: Przygotowanie, dostawa i wydawanie obiadu składającego się z dwóch dań i napoju dzieciom z rodzin objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, uprawnionym do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej, uczęszczającym do Przedszkola Niepublicznego z Oddziałami Integracyjnymi "Razem" w Chełmie przy ul. Botanicznej 16.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT25002.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedszkole Niepubliczne z Oddziałami Integracyjnymi RAZEM,  ,  ul.Botaniczna 16,  22-100,  Chełm,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24.300,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24.300,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24.300,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 8   NAZWA: Przygotowanie i dostawa obiadów składających się z dwóch dań i napoju dla uczestników Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Ogrodowej 36. Przewidywana ilość osób - 36 dziennie. Prognozowana liczba obiadów - 7 776. Przygotowane obiady dostarczane będą w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 12.30 - 13.00 do siedziby Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Ogrodowej 36.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT43234.56
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPH TRANSTECH Hotel Duet,  ,  ul. Hrubieszowska 54,  22-100,  Chełm,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42.379,20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42.379,20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69.984,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 9   NAZWA: Przygotowanie i dostawa 3 posiłków dziennie dla mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Wojsławickiej 11B.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT92653.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EWA Spółka Cywilna Jacek Samonek i Karolina Kaznowska- Samonek,  ,  ul. Lubelska 4,  22-100,  Chełm,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 96.876,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 96.876,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 156.370,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 10   NAZWA: Przygotowanie, dostawa i wydawanie w dni robocze obiadu składającego się z dwóch dań i napoju osobom objętym pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie, które własnym staraniem nie są w stanie zapewnić sobie posiłku.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT80064.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPH TRANSTECH Hotel Duet,  ,  ul. Hrubieszowska 54,  22-100,  Chełm,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 83520.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 83520.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129600.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.