eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Przebudowa dróg gminnych ul. Spacerowej w Nieborowicach oraz ul. Św. Marcina w Stanicy wraz z budową mostu w ciągu ul. Spacerowej w Nieborowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa dróg gminnych ul. Spacerowej w Nieborowicach oraz ul. Św. Marcina w Stanicy wraz z budową mostu w ciągu ul. Spacerowej w Nieborowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Damrota 6

1.4.2.) Miejscowość: Pilchowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 44-145

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.4.7.) Numer telefonu: 327227903

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00191718

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00095851

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej ul. Spacerowej w Nieborowicach - projektuj i wybuduj.
Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 629302S, ul. Spacerowej w Nieborowicach na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2926 S ul. Główną do granicy lasu o długości około 465 m oraz bocznych odnóg ul. Spacerowej: na działce gminnej nr 982/73 o długości około 55 m; na działce gminnej nr 1130/73 o długości około 65 m, a także na działce gminnej nr 1126/73 o długości około 60 m.
Ogólny zakres zadania obejmuje:
1) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień, między innymi:
a) sporządzenie mapy dla celów projektowych;
b) uzyskanie oświadczeń, opinii, uzgodnień, warunków, pozwoleń i innych dokumentów, niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej;
c) opracowanie dokumentacji projektowej, stanowiącej podstawę do uzyskania decyzji o pozwolenie na przebudowę lub zgłoszenia robót;
d) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót;
e) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przy realizacji robót budowlanych;
2) dokumentacja projektowa powinna uwzględniać w pełnym zakresie wytyczne dot. planowanych robót budowlanych:
a) dokumentacja powinna być opracowana zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym i rozporządzeniami;
b) informacje zawarte w dokumentach w zakresie proponowanych technologii wykonania robót, doboru materiałów i rozwiązań powinny być opisane w sposób zgodny z Prawem zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących ich rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne elementy;
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość cyklicznych spotkań z Wykonawcą w celu dokonywania uzgodnień roboczych i monitorowania postępu prac nad opracowaniem oraz koordynacji z innymi opracowaniami, realizowanymi w ramach prac przedprojektowych oraz przygotowań do realizacji;
d) warunki przyłączenia do kanalizacji deszczowej oraz uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego w razie konieczności;
3) dokumentacja projektowa zostanie sporządzona w ilościach:
a) projekt budowlany (4 egz.) i techniczny – 4 egz.,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz.,
c) przedmiary robót- 2 egz.,
d) kosztorysy inwestorskie- 2 egz.,
e) całość opracowania w formie elektronicznej – 1 egz.,
4) Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a) przebudowę konstrukcji drogi gminnej ul. Spacerowej z dostosowaniem do parametrów kategorii ruchu KR1;
b) wykonanie zjazdów z kostki betonowej oraz regulacji wysokościowej zjazdów istniejących o nawierzchni twardej;
c) jednojezdniowa, dwukierunkowa – ze względu na trudne warunki oraz w miejscu zastosowania rozwiązania w celu uspokojenia ruchu 4,5 m,
d) pobocza obustronne gruntowe, ze względu na trudne warunki o szerokości 0,5 m,
e) odwodnienie jezdni – kanalizacja deszczowa.
Szczegółowy zakres przewiduje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy jezdni dla wymagań technicznych i użytkowych drogi gminnej klasy D wraz z elementami organizacji ruchu drogowego. Elementy wykończenia ulic należy wykonać w postaci krawężnika betonowego najazdowego, korytek muldowych, oporników granitowych oraz obrzeży betonowych. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego dla ciągu głównego natomiast dla sięgaczy z kostki betonowej. Wyokrąglenia łuków skrzyżowania na połączeniu z drogą powiatową nr 2926 S ul. Główną należy wykonać łukami poziomymi o promieniach minimum R6. We wszystkich wskazanych lokalizacjach należy wykonać przebudowy istniejących zjazdów indywidualnych do posesji z kostki betonowej połączone za pomocą skosów 1:1 oraz zjazdy w nawierzchni bitumicznej z wyłukowaniami o promieniu R3 dla zjazdów na drogi wewnętrzne. Droga jednojezdniowa, dwukierunkowa – ze względu na trudne warunki oraz w miejscu zastosowania rozwiązania w celu uspokojenia ruchu 4,5 m, pobocza obustronne gruntowe, o szerokości 0,5 m, odwodnienie jezdni – kanalizacja deszczowa. Odwodnienie drogi powinno uwzględniać udrożnienie i profilowanie istniejących rowów oraz przebudowy przepustów pod istniejącymi zjazdami.
Zakres zasadniczych robót budowlanych przewidzianych do zaprojektowania i wykonania został zawarty w dokumentacji technicznej (tj. Programie Funkcjonalno-Użytkowym PFU, przedmiarze robót), stanowiącej Załącznik nr 1.2. do SWZ, opracowanej przez CERTIGOS Engineering Sp. z o.o., 44-203 Rybnik, ul. Brzezińska 8a.
Zadanie nr 2 jest finansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg oraz z budżetu Gminy.

Po zmianie:
Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej ul. Spacerowej w Nieborowicach - projektuj i wybuduj.
Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 629302S, ul. Spacerowej w Nieborowicach na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2926 S ul. Główną do granicy lasu o długości około 465 m oraz bocznych odnóg ul. Spacerowej: na działce gminnej nr 982/73 o długości około 55 m; na działce gminnej nr 1130/73 o długości około 65 m, a także na działce gminnej nr 1126/73 o długości około 60 m.
Zadanie zostało podzielone na 2 etapy:
ETAP I - prace projektowe
Ogólny zakres zadania obejmuje:
1) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień, między innymi:
a) sporządzenie mapy dla celów projektowych;
b) uzyskanie oświadczeń, opinii, uzgodnień, warunków, pozwoleń i innych dokumentów, niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej;
c) opracowanie dokumentacji projektowej, stanowiącej podstawę do uzyskania decyzji o pozwolenie na przebudowę lub zgłoszenia robót;
d) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót;
e) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przy realizacji robót budowlanych;
f) uzyskanie pozwolenia na budowę lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia;
2) dokumentacja projektowa powinna uwzględniać w pełnym zakresie wytyczne dot. planowanych robót budowlanych:
a) dokumentacja powinna być opracowana zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym i rozporządzeniami;
b) informacje zawarte w dokumentach w zakresie proponowanych technologii wykonania robót, doboru materiałów i rozwiązań powinny być opisane w sposób zgodny z Prawem zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących ich rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne elementy;
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość cyklicznych spotkań z Wykonawcą w celu dokonywania uzgodnień roboczych i monitorowania postępu prac nad opracowaniem oraz koordynacji z innymi opracowaniami, realizowanymi w ramach prac przedprojektowych oraz przygotowań do realizacji;
d) warunki przyłączenia do kanalizacji deszczowej oraz uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego w razie konieczności;
3) dokumentacja projektowa zostanie sporządzona w ilościach:
a) projekt budowlany (4 egz.) i techniczny – 4 egz.,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz.,
c) przedmiary robót- 2 egz.,
d) kosztorysy inwestorskie- 2 egz.,
e) całość opracowania w formie elektronicznej – 1 egz.,
ETAP II - realizacja robót budowlanych
Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
1) przebudowę konstrukcji drogi gminnej ul. Spacerowej z dostosowaniem do parametrów kategorii ruchu KR1;
2) wykonanie zjazdów z kostki betonowej oraz regulacji wysokościowej zjazdów istniejących o nawierzchni twardej;
3) jednojezdniowa, dwukierunkowa – ze względu na trudne warunki oraz w miejscu zastosowania rozwiązania w celu uspokojenia ruchu 4,5 m,
4) pobocza obustronne gruntowe, ze względu na trudne warunki o szerokości 0,5 m,
5) odwodnienie jezdni – kanalizacja deszczowa.
Szczegółowy zakres przewiduje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy jezdni dla wymagań technicznych i użytkowych drogi gminnej klasy D wraz z elementami organizacji ruchu drogowego. Elementy wykończenia ulic należy wykonać w postaci krawężnika betonowego najazdowego, korytek muldowych, oporników granitowych oraz obrzeży betonowych. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego dla ciągu głównego natomiast dla sięgaczy z kostki betonowej. Wyokrąglenia łuków skrzyżowania na połączeniu z drogą powiatową nr 2926 S ul. Główną należy wykonać łukami poziomymi o promieniach minimum R6. We wszystkich wskazanych lokalizacjach należy wykonać przebudowy istniejących zjazdów indywidualnych do posesji z kostki betonowej połączone za pomocą skosów 1:1 oraz zjazdy w nawierzchni bitumicznej z wyłukowaniami o promieniu R3 dla zjazdów na drogi wewnętrzne. Droga jednojezdniowa, dwukierunkowa – ze względu na trudne warunki oraz w miejscu zastosowania rozwiązania w celu uspokojenia ruchu 4,5 m, pobocza obustronne gruntowe, o szerokości 0,5 m, odwodnienie jezdni – kanalizacja deszczowa. Odwodnienie drogi powinno uwzględniać udrożnienie i profilowanie istniejących rowów oraz przebudowy przepustów pod istniejącymi zjazdami.
Zakres zasadniczych robót budowlanych przewidzianych do zaprojektowania i wykonania został zawarty w dokumentacji technicznej (tj. Programie Funkcjonalno-Użytkowym PFU, przedmiarze robót), stanowiącej Załącznik nr 1.2. do SWZ, opracowanej przez CERTIGOS Engineering Sp. z o.o., 44-203 Rybnik, ul. Brzezińska 8a.
Zadanie nr 2 jest finansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg oraz z budżetu Gminy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
Zadanie nr 3: Przebudowa drogi gminnej, ul. Św. Marcina w Stanicy – projektuj i wybuduj.
Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 629116 S ul. Św. Marcina w Stanicy o długości około 249 m. Początek opracowania zaczyna się od istniejącej zabudowy jednorodzinnej oraz pól uprawnych a kończy się na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką, ul. Gliwicką (DW921).
Ogólny zakres zadania obejmuje:
1) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień, między innymi:
a) sporządzenie mapy dla celów projektowych;
b) uzyskanie oświadczeń, opinii, uzgodnień, warunków, pozwoleń i innych dokumentów, niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej,
c) opracowanie dokumentacji projektowej, stanowiącej podstawę do uzyskania decyzji o pozwolenie na przebudowę lub zgłoszenia robót,
d) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót,
e) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przy realizacji robót budowlanych;
2) dokumentacja projektowa powinna uwzględniać w pełnym zakresie wytyczne dotyczące planowanych robót budowlanych:
a) dokumentacja powinna być opracowana zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym i rozporządzeniami;
b) informacje zawarte w dokumentach w zakresie proponowanych technologii wykonania robót, doboru materiałów i rozwiązań powinny być opisane w sposób zgodny z Prawem zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących ich rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne elementy;
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość cyklicznych spotkań z Wykonawcą w celu dokonywania uzgodnień roboczych i monitorowania postępu prac nad opracowaniem oraz koordynacji z innymi opracowaniami, realizowanymi w ramach prac przedprojektowych oraz przygotowań do realizacji;
d) warunki przyłączenia do kanalizacji deszczowej;
3) dokumentacja projektowa zostanie sporządzona w ilościach:
a) Projekt budowlany (4 egz.) i techniczny – 4 egz.;
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz.;
c) Przedmiary robót- 2 egz.;
d) Kosztorysy inwestorskie- 2 egz.
e) całość opracowania w formie elektronicznej – 1 egz.
4) Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a) przebudowę drogi gminnej na jednojezdniową, dwukierunkową;
b) pobocza obustronne gruntowe umocnione z kruszywa łamanego, o szerokości 0,75 m;
c) odwodnienie jezdni – powierzchniowo systemem spadków podłużnych i poprzecznych jezdni;
d) przebudowę istniejących wzdłuż przebudowywanych odcinków dróg zjazdów oraz budowę zaprojektowanych nowych zjazdów;
e) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości co najmniej 5 cm – AC 11S 50/70;
f) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości co najmniej 6 cm - AC 16W 50/70;
g) wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości co najmniej 7 cm AC22P 35/50;
h) wykonanie warstwy górnej podbudowy zasadniczej z mieszanki kamiennej (kruszywo łamane) frakcji 0-63mm, grubości co najmniej 10 cm;
i) wykonanie warstwy górnej podbudowy frakcji 31,5-63mm, grubości co najmniej 22 cm.
Szczegółowy zakres przewiduje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy jezdni na łącznym odcinku długości 249 m dla wymagań technicznych i użytkowych drogi gminnej klasy D wraz z elementami organizacji ruchu drogowego. Elementy wykończenia ulic należy wykonać w postaci krawężnika betonowego oraz obrzeży betonowych. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego dla ciągu głównego. We wszystkich wskazanych lokalizacjach należy wykonać przebudowy istniejących zjazdów indywidualnych do posesji z kostki betonowej połączone za pomocą skosów 1:1 oraz zjazdy w nawierzchni bitumicznej z wyłukowaniami. Droga jednojezdniowa, dwukierunkowa –pobocza obustronne gruntowe, o szerokości 0,5 m, odwodnienie jezdni – kanalizacja deszczowa. Odwodnienie drogi powinno uwzględniać udrożnienie i profilowanie istniejących rowów oraz przebudowy przepustów pod istniejącymi zjazdami. Zjazdy z brukowej kostki betonowej grubości 8 cm, koloru szarego oddzielone od jezdni krawężnikiem drogowym betonowym najazdowym wyniesionym 4 cm ponad nawierzchnię jezdni.
Zakres zasadniczych robót budowlanych przewidzianych do zaprojektowania i wykonania został opisany w dokumentacji technicznej (tj. Programie Funkcjonalno-Użytkowym PFU, przedmiarze robót), stanowiącej Załącznik nr 1.3. do SWZ, opracowanej przez CERTIGOS Engineering Sp. z o.o., 44-203 Rybnik, ul. Brzezińska 8a.
Zadanie nr 3 jest finansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg oraz z budżetu Gminy

Po zmianie:
Zadanie nr 3: Przebudowa drogi gminnej, ul. Św. Marcina w Stanicy – projektuj i wybuduj.
Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 629116 S ul. Św. Marcina w Stanicy o długości około 249 m. Początek opracowania zaczyna się od istniejącej zabudowy jednorodzinnej oraz pól uprawnych a kończy się na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką, ul. Gliwicką (DW921).
Zadanie zostało podzielone na 2 etapy:
ETAP I - prace projektowe
Ogólny zakres zadania obejmuje:
1) opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień, między innymi:
a) sporządzenie mapy dla celów projektowych;
b) uzyskanie oświadczeń, opinii, uzgodnień, warunków, pozwoleń i innych dokumentów, niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej,
c) opracowanie dokumentacji projektowej, stanowiącej podstawę do uzyskania decyzji o pozwolenie na przebudowę lub zgłoszenia robót,
d) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót,
e) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przy realizacji robót budowlanych;
f) uzyskanie pozwolenia na budowę lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia;
2) dokumentacja projektowa powinna uwzględniać w pełnym zakresie wytyczne dotyczące planowanych robót budowlanych:
a) dokumentacja powinna być opracowana zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym i rozporządzeniami;
b) informacje zawarte w dokumentach w zakresie proponowanych technologii wykonania robót, doboru materiałów i rozwiązań powinny być opisane w sposób zgodny z Prawem zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących ich rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne elementy;
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość cyklicznych spotkań z Wykonawcą w celu dokonywania uzgodnień roboczych i monitorowania postępu prac nad opracowaniem oraz koordynacji z innymi opracowaniami, realizowanymi w ramach prac przedprojektowych oraz przygotowań do realizacji;
3) dokumentacja projektowa zostanie sporządzona w ilościach:
a) Projekt budowlany (4 egz.) i techniczny – 4 egz.;
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz.;
c) Przedmiary robót- 2 egz.;
d) Kosztorysy inwestorskie- 2 egz.
e) całość opracowania w formie elektronicznej – 1 egz.
4) Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a) przebudowę drogi gminnej na jednojezdniową, dwukierunkową;
b) pobocza obustronne gruntowe umocnione z kruszywa łamanego, o szerokości 0,75 m;
c) odwodnienie jezdni – powierzchniowo systemem spadków podłużnych i poprzecznych jezdni;
d) przebudowę istniejących wzdłuż przebudowywanych odcinków dróg zjazdów oraz budowę zaprojektowanych nowych zjazdów;
e) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości co najmniej 5 cm – AC 11S 50/70;
f) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości co najmniej 6 cm - AC 16W 50/70;
g) wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości co najmniej 7 cm AC22P 35/50;
h) wykonanie warstwy górnej podbudowy zasadniczej z mieszanki kamiennej (kruszywo łamane) frakcji 0-63mm, grubości co najmniej 10 cm;
i) wykonanie warstwy górnej podbudowy frakcji 31,5-63mm, grubości co najmniej 22 cm.
Szczegółowy zakres przewiduje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy jezdni na łącznym odcinku długości 249 m dla wymagań technicznych i użytkowych drogi gminnej klasy D wraz z elementami organizacji ruchu drogowego. Elementy wykończenia ulic należy wykonać w postaci krawężnika betonowego oraz obrzeży betonowych. Nawierzchnia jezdni z betonu asfaltowego dla ciągu głównego. We wszystkich wskazanych lokalizacjach należy wykonać przebudowy istniejących zjazdów indywidualnych do posesji z kostki betonowej połączone za pomocą skosów 1:1 oraz zjazdy w nawierzchni bitumicznej z wyłukowaniami. Droga jednojezdniowa, dwukierunkowa –pobocza obustronne gruntowe, o szerokości 0,5 m, odwodnienie jezdni – kanalizacja deszczowa. Odwodnienie drogi powinno uwzględniać udrożnienie i profilowanie istniejących rowów oraz przebudowy przepustów pod istniejącymi zjazdami. Zjazdy z brukowej kostki betonowej grubości 8 cm, koloru szarego oddzielone od jezdni krawężnikiem drogowym betonowym najazdowym wyniesionym 4 cm ponad nawierzchnię jezdni.
Zakres zasadniczych robót budowlanych przewidzianych do zaprojektowania i wykonania został opisany w dokumentacji technicznej (tj. Programie Funkcjonalno-Użytkowym PFU, przedmiarze robót), stanowiącej Załącznik nr 1.3. do SWZ, opracowanej przez CERTIGOS Engineering Sp. z o.o., 44-203 Rybnik, ul. Brzezińska 8a.
Zadanie nr 3 jest finansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg oraz z budżetu Gminy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-02-22 10:00

Po zmianie:
2024-02-26 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-02-22 10:30

Po zmianie:
2024-02-26 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-03-22

Po zmianie:
2024-03-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.