eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciecierzyn › Usługa kompleksowego utrzymania czystości w lokalach Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 20 podległych Biur Powiatowych oraz całorocznego utrzymania terenu dla potrzeb Biur Powiatowych ARiMR w Hrubieszowie, Krasnymstawie i Tomaszowie Lubelskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-19

Ciecierzyn: Usługa kompleksowego utrzymania czystości w lokalach Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 20 podległych Biur Powiatowych oraz całorocznego utrzymania terenu dla potrzeb Biur Powiatowych ARiMR w Hrubieszowie, Krasnymstawie i Tomaszowie Lubelskim.
Numer ogłoszenia: 200176 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny, Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, fax 081 7563941.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego utrzymania czystości w lokalach Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 20 podległych Biur Powiatowych oraz całorocznego utrzymania terenu dla potrzeb Biur Powiatowych ARiMR w Hrubieszowie, Krasnymstawie i Tomaszowie Lubelskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie publiczne o wartośći poniżej 137 tys euro. Na przedmiot zamówienia składają się usługa kompleksowego utrzymania czystości w lokalach Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 20 podległych Biur Powiatowych oraz całorocznego utrzymania terenu dla potrzeb Biur Powiatowych ARiMR w Hrubieszowie, Krasnymstawie i Tomaszowie Lubelskim, które to nieruchomości stanowią własność Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: a.pieniądzu; b.poręczeniach bankowych poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.u. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGŻ S.A. Oddział Regionalny w Lublinie, nr 30 2030 0045 1110 0000 0050 2510. Wadium należy wnieść pod tytułem (wadium). 4.Wadium w innej dopuszczonej formie, niż w pieniądzu, wystawione na Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa winno być doręczone na adres: Lubelski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Elizówka 65, 21-003 Ciecierzyn. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie /na pierwsze żądanie/ gwaranta do wypłaty na rzecz Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 6.W przypadku wadium wnoszonego przez jednego z uczestników konsorcjum w innej dopuszczalnej formie, niż w pieniądzu, celem dopuszczenia konsorcjum do udziału w postępowaniu przetargowym Zamawiający wymaga, aby z treści dokumentu wadialnego wynikało jednoznacznie, że Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ma prawo zatrzymać wadium w przypadku nie podpisania lub niemożliwości podpisania umowy przez konsorcjum, a nie tylko przez wnoszącego wadium, z powodów określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 7.Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne z datą uznania konta bankowego Zamawiającego. 8.Wykonawca, który nie wniósł wadium, nie wniósł wadium w wymaganej formie, kwocie lub nie wniósł wadium w terminie zostanie wykluczony z postępowania na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 4, a jego oferta odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy. 9.Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po: a.upływie terminu związania ofertą; b.zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c.unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10.Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który: a.wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b.został wykluczony z postępowania; c.którego oferta została odrzucona. 11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy zajdzie którakolwiek z okoliczności określonych w art. 46 ust. 5 ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podlegają wykonawcy określeni w art. 24 Ustawy. 3.Ocena spełniania powyższych warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w SIWZ. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy lub zostać przedłożone oddzielenie w pełnomocnictwie. 5.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców jak za swoje własne. 6.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał i w całym okresie świadczenia usługi utrzymał ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej za szkody powstałe w związku z wykonywaniem czynności składających się na realizację zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie, w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, muszą załączyć do oferty niżej wymagane oświadczenia lub dokumenty: 1.1.Wypełniony formularz ofertowy (Według załącznika nr 3 do SIWZ) 1.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 4 do SIWZ). 1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia oferty przez spółkę z o.o., w której zaoferowana cena przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego w chwili zawierania umowy wymagane będzie przedłożenie uchwały jej wspólników (chyba, że umowa spółki stanowi inaczej) o zgodzie na zaciągnięcie takich zobowiązań (Kodeks Spółek Handlowych art. 230). W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną - umowa spółki. 1.4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 1.6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.8.Parafowany na wszystkich stronach przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną wzór umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 1.9.Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne usług sprzątania pomieszczeń biurowych lub usług sprzątania pomieszczeń biurowych i całorocznego utrzymania terenu na zewnątrz, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie lub aktualnie je realizują. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę co najmniej dwóch usług polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych lub sprzątaniu pomieszczeń biurowych i całorocznym utrzymaniu terenu, o obrocie z czynności objętych przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto rocznie każda, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością - wzór stanowi Załącznik nr 6. Wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, muszą złożyć wraz z ofertą: 1.10.Polisa lub inny dokument potwierdzający zawarcie przez Wykonawcę z zakładem ubezpieczeń aktualnej umowy odpowiedzialności cywilnej, z którego wynika, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej wystawiony jest na Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie wymaga indywidualnych dokumentów ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, wystawionych na poszczególnych Wykonawców. 2.W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) dokumenty wymienione w pkt 1.3, 1.4, 1.6 i 1.7 muszą być złożone odrębnie dla każdego z Wykonawców. Oświadczenie wymienione w pkt 1.2 musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty wymienione w pkt 1.9 mogą być złożone wspólnie dla wszystkich Wykonawców (doświadczenie oceniane będzie łącznie). 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1: 2.1- ppkt 1.3, ppkt 1.4 i ppkt 1.7 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2- ppkt 1.6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. 4.Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.1 lit. a) i b) oraz ppkt 2.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1 lit. c), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Elizówka 65 21-003 Ciecierzyn k/Lublina.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR Budynek B, piętro I, pokój nr 130B Elizówka 65, 21-003 Ciecierzyn k/Lublina.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.