eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie automatycznego systemu nawadniania zieleni i zagospodarowanie zieleni na terenie nieruchomości CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (nr sprawy ZP-790/08).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-26

Warszawa: Wykonanie automatycznego systemu nawadniania zieleni i zagospodarowanie zieleni na terenie nieruchomości CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (nr sprawy ZP-790/08).
Numer ogłoszenia: 200172 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 164022 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, fax 022 5693712.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie automatycznego systemu nawadniania zieleni i zagospodarowanie zieleni na terenie nieruchomości CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie (nr sprawy ZP-790/08)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: I. Wykonanie systemu automatycznego nawadniania zieleni na terenie CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie. II. Wykonanie zagospodarowania terenu - zieleni na nieruchomości CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac określony projektem technicznym: Ad. I. a) dostawa, montaż i uruchomienie linii kroplujących, b) dostawa, montaż i uruchomienie zraszaczy, c) dostawa, montaż i uruchomienie zaworów czerpalnych w studzienkach irygacyjnych d) dostawa, montaż i uruchomienie sterowników, e) dostawa, demontaż, montaż i uruchomienie pozostałych elementów systemu objętych projektową dokumentacją techniczną, f) wywiezienie z ewentualną utylizacją materiałów z demontażu, g) serwisowanie wykonanego systemu przez okres jednego roku h) współpraca z wykonawcą nawierzchni Ad. II. a) dostawa materiałów i przygotowanie podłoża pod nasadzenia i trawniki, b) dostawa materiałów i wykonanie ścieżki ogrodowej, c) dostawa oraz sadzenie krzewów i drzew, d) dostawa materiałów i wykonanie trawników, e) dostawa i ustawienie ławek i koszy na śmieci, f) dostawa demontaż, montaż i uruchomienie pozostałych elementów objętych projektową dokumentacją techniczną (z wyłączeniem procedury usunięcia 3 szt. drzew liściastych (1/1) przewidzianych w dokumentacji do usunięcia) g) wywiezienie z ewentualną utylizacją materiałów z demontażu, h) pielęgnacja (m. in. pielenie, nawadnianie, koszenie trawy) wykonanych terenów zieleni przez okres jednego roku z gwarancją utrzymania zieleni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) - zgodnie ze zobowiązaniem wykonawcy jednak nie mniej niż 1 rok. Ponadto w ramach niniejszego zamówienia do zadań oraz czynności Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a) Wykonanie prac określonych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. b) Zabezpieczenie robót pod względem bhp oraz bezpieczeństwa osób trzecich. c) Zapewnienie ciągłości pracy w budynku CMKP poprzez wykonywanie robót w taki sposób aby: - parce powodujące nadmierny hałas wykonywane były po godzinach pracy Centrum lub w dni wolne od pracy dla pracowników CMKP, - brak dostawy mediów dla budynku występował przez okres niedłuższy niż to wynika z koniecznych uwarunkowań d) Wbudowywanie materiałów posiadających udokumentowane świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub certyfikaty. e) Wywóz oraz w przypadkach wymaganych przepisami, utylizacja wszystkich zdemontowanych materiałów (z wyjątkiem wskazanych przez Zamawiającego materiałów do przekazania Zamawiającemu). f) Wykonywanie przedmiotu umowy z zachowaniem jak największej staranności, zasad rzetelnej wiedzy technicznej, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zachowanie wymagań obowiązujących przepisów technicznych, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. nr 106 z 2000r., poz. 1126 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, rozporządzenia MSWiA z dnia 16.02.2003r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. nr 121 poz. 1138), przepisów wykonawczych wydanych na podstawie art. 23715 kodeksu pracy. g) Wykonywanie obowiązków Gwaranta w okresie uzgodnionym w umowie. h) Ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy. i) Ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji inwestycji bez akceptacji Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.20 - Roboty nawadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.20 - Roboty nawadniające Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 196700 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IZOLDA AGROSERVICE S.C. Lidia Patorska, Włodzimierz Patorski, Nowe Iganie, ul. Świerkowa 20, 08-103 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 196700.00
  • Oferta z najniższą ceną: 195000.00 / oferta z najwyższą ceną: 196700.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.