Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00122670/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszyw do Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Odrzywołek 8a
1.5.2.) Miejscowość: Belsk Duży
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-622
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdgrojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgrojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzdgrojec.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszyw do Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9214e53c-b8ce-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037303/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa kruszyw oraz piasku budowlanego do bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122670
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.2.272.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa kruszywa kamiennego (tłucznia) o frakcji 0/31,5 mm w ilości 730,0 Mg oraz o frakcji 31,5/63 mm w ilości 1550 Mg.
Kruszywa wykorzystane będą do wykonania poszerzenia drogi powiatowej Nr 1627W Łęczeszyce - Błędów (w ilości 330 Mg tłucznia o frakcji 0/31,5 mm oraz 1550 Mg tłucznia o frakcji 31,5/63 mm).
Pozostała ilość - 400 Mg tłucznia o frakcji 0/31,5 mm przeznaczone będą na potrzeby bieżącego utrzymania dróg powiatowych tj. do uzupełniania poboczy, uzupełniana podbudowy itp. Parametry dostarczanego kruszywa muszą spełniać normę PN-EN 13242
Wymagania zamawiającego dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Kruszywa dostarczane będzie po telefonicznym złożeniu zamówienia przez Zamawiającego,
2. Ilość jednorazowej dostawy wynosić będzie:
a. kruszywo o frakcji 0/31,5 – 100 ton
b. kruszywo o frakcji 31,5/63 – 300 ton
3. Wykonawca dostarczy zamówioną partię towaru w ustalonym terminie od dnia zgłoszenia zapotrzebowania,
4. Kruszywa będą dostarczane na koszt Wykonawcy:
- w ilości 400 Mg kruszywa o frakcji 0/31,5 mm do bazy sprzętowo-transportowej Zamawiającego - Obwód Drogowy w Odrzywołku adres: Odrzywołek 8a 05-622 Belsk Duży,
- w ilości 330 Mg kruszywa o frakcji 0/31,5 mm na plac budowy w miejscowości Dąbrówka Stara, powiat grójecki
- w ilości 1550 Mg kruszywa o frakcji 31,5/63 mm na plac budowy w miejscowości Dąbrówka Stara, powiat grójecki
5. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru,
6. W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 2 dni roboczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191818,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207968,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191818,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOWAROWY TRANSPORT DROGOWY Justyna Wójcicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991714884
7.3.4) Miejscowość: Kowalówka
7.3.5) Kod pocztowy: 26-624
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TOWAROWY TRANSPORT DROGOWY" Wójcicka Justyna
jakie przetargi wygrała firma
"TOWAROWY TRANSPORT DROGOWY" Wójcicka Justyna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191818,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.