eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Remont świetlicy wiejskiej w Czarlinie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont świetlicy wiejskiej w Czarlinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lecha 12

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 530 51 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-tczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont świetlicy wiejskiej w Czarlinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2c89f48-b0c7-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026765/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont świetlicy wiejskiej w Czarlinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104968/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.1.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 101610,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Czarlin. Lokalizacja świetlicy: Czarlin, ul. Szkolna 11, 83-110 Tczew, działka 165/12 i 165/13. Roboty powinny być wykonane w zgodzie z obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz wytycznymi Zamawiającego. Roboty budowlane będą polegać w szczególności na
remoncie pomieszczeń piwnicznych budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Czarlin w zakresie dotyczącym m.in.: - odbicia tynków wewnętrznych, - demontażu i montażu cokolików płytkowych, - uzupełnienia tynków, - szlifowania i malowania ścian (całość piwnicy), - naprawy posadzki i wymiany płytek w rejonie słupów, - wymiany progu w drzwiach ppoż, - wymiany drzwi technicznych wraz z ościeżnicami – 4 szt, - sprawdzenia/pomiaru instalacji elektrycznej, - sprawdzenia instalacji kotłowni, - naprawy murku przy podjeździe dla niepełnosprawnych do budynku, - poprawy opaski dookoła budynku oraz na placu od strony wejścia do budynku, - demontażu kostki, przełożenia, utwardzenia, zagęszczenia podłoża, ułożenia kostki wraz z profilowaniem terenu, - odkopania i poprawy
izolacji dookoła budynku, - naprawy cokołów na zewnątrz budynku – elewacja, - sprawdzenia drożności kanalizacji deszczowej zewnętrznej.
Dodatkowe informacje: - remont dotyczy również klatki schodowej w obrębie części piwnicznej, która uległa zalaniu i zniszczeniu, - szacowana wysokość odbicia starych tynków w piwnicy to 1,50 m od poziomu posadzki, - kolor ścian zgodnie ze stanem istniejącym, do akceptacji przez Zamawiającego,
- Zamawiający zakłada wymianę 15 płytek, szczególnie w obrębie słupów w piwnicy; należy zastosować gres jak istniejący o parametrach: IV klasa ścieralności, nasiąkliwość poniżej 0,5%, gładkie, nieszkliwione; cokoliki jak istniejące, - odporność ogniowa drzwi ppoż, w których do zamontowania jest próg, wynosi EI30, - wymiana drzwi technicznych z ościeżnicami - 4
szt (wymiary w świetle ościeżnicy 90 x 205; wymiary w świetle otworu 100 x 210; drzwi płytowe HDF wypełnienie plaster miodu; wewnątrzlokalowe kolor: biały (RAL 9010), wkładka patentowa, ościeżnica regulowana, szczelina u dołu drzwi h=3cm; - założono odkopanie i poprawę izolacji strefy cokołowej dokoła budynku; przyjęto odkopanie całości budynku do głębokości
fundamentu oprócz fragmentu ściany z przyłączonym tarasem, - w zakres sprawdzenia/pomiaru instalacji elektrycznej wchodzi dokonanie przeglądu instalacji elektrycznej wraz z wystawieniem protokołu, badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, - w zakres sprawdzenia
instalacji kotłowni wchodzi dokonanie przeglądu instalacji wraz z wystawieniem protokołu, sprawdzenie warunków pracy kotła, czyszczenie, pomiary kontrolne, - poprzez naprawę murku przy podjeździe dla niepełnosprawnych do budynku należy rozumieć uzupełnienie ubytków i
braków płytek klinkierowych elewacyjnych; stosować płytki takie jak już wbudowane, - założono poprawę opaski z kostki brukowej dookoła budynku oprócz części pod tarasem; dodatkowo do poprawy ułożenie kostki w obszarze przed ścianą z wejściem do budynku; są zapadnięcia i nierówności, - przewidziano odkopanie i poprawę izolacji ścian świetlicy na głębokość fundamentu dookoła budynku; uzupełnić izolację termiczną z polistyrenu ekstrudowanego gr. 8 cm przyklejanego klejem bitumicznym na zimno,
- należy uzupełnić płytki klinkierowe elewacyjne w strefie cokołowej budynku. W zakres prac wchodzi uprzątnięcie i doprowadzenie terenu robót, zagospodarowania i terenów przyległych wykorzystanych do celów robót budowlanych do stanu nie gorszego niż poprzedni. W cenie należy zawrzeć koszt utylizacji i wywozu gruzu. Wyjaśnienia w przedmiarze robót zawarte w
opisie pozycji oraz w wierszach obmiaru są dodatkowym opisem zakresu prac umożliwiającym wycenę. Podstawa knr-u, nakłady oraz obmiar nie są wiążące dla Wykonawcy, są elementem pomocniczym dla wyceny oferty. Przed zamówieniem materiałów ilości określone w zestawieniu materiałów należy każdorazowo zweryfikować na budowie. Określenie istniejącego stanu zagospodarowania terenu: Budynek świetlicy wykonany jako dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony z jedną kondygnacją
nadziemną, kryty dachem skośnym. Dojście do budynku od strony elewacji frontowej przy ulicy Szkolnej wykonano z kostki brukowej betonowej szarej, do wejścia głównego prowadzą zewnętrzne schody oraz podjazd dla wózków z kostki brukowej betonowej szarej. Od frontu znajduje się również taras drewniany. Teren posesji jest ogrodzony, wjazd od strony ulicy Szkolnej prowadzi na utwardzony plac z kostki brukowej betonowej. Ściany budynku wykonane w technologii tradycyjnej z różnych materiałów, w części podziemnej wykonane z bloczków betonowych oraz na parterze ściany zewnętrzne oraz wewnętrzne konstrukcyjne grubości 24 cm wykonane z bloczka gazobetonowego, natomiast ścianki działowe wykonane z
bloczka gazobetonowego grubości 12 cm. Ławy fundamentowe wykonano jako betonowe, ściany kondygnacji podziemnej ocieplone z izolacją przeciwwilgociową bitumiczną. Kominy tradycyjne murowane z systemowych pustaków dymowych, przykryte czapą kominową betonową. Dach skośny konstrukcja drewniana pokryta blachodachówką. Strop międzykondygnacyjny wykonano jak żelbetowy. Izolacja termiczna ścian zewnętrznych kondygnacji naziemnej i podziemnej wykonana z płyt
styropianowych. Stolarka okienna PCV oraz drzwi wejściowe do budynku
aluminiowe. Schody zewnętrzne będące jedyną komunikacją międzykondygnacyjną wykonano jako zabiegowe żelbetowe. Budynek wyposażony w instalację: - wodociągową – rury stalowe ocynkowane,
- kanalizacyjną – rury PCV, - centralnego ogrzewania z instalacją ogrzewania podłogowego i rozdzielaczami, - elektryczną, - odgromową, - wentylacji mechanicznej, - gazową doprowadzona do pomieszczenia kotłowni w piwnicy i kuchni na poziomie parteru. Obiekt oddany do użytku w lipcu 2019 r. Budynek utrzymany w stopniu bardzo dobrym. Szczegółowy zakres robót
został wskazany w załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126037,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138990,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126037,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. ,,DAW-MAR’’ Dawid Markowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811774011

7.3.3) Ulica: Grudziądzka 19B

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126037,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.