eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sprzątanie pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej PSP w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej PSP w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351567031

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Westerplatte 19

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-033

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +47 8359300

1.5.8.) Numer faksu: +478359309

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@psp.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-krakow/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej PSP w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5e688b4-bb81-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00106369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053010/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Sprzątanie pomieszczeń w budynku KM PSP w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071560

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 120000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie przy ul. Westerplatte 19.
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również zabezpieczenie środków czystości koniecznych do wykonania przedmiotowego zamówienia, a w szczególności papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, kostek toaletowych, odświeżaczy powietrza, środków do dezynfekcji powierzchni, które należy codziennie uzupełniać.
3.3 Wykonawca wyznaczy Koordynatora, którego zadaniem będzie ścisła współpraca z Zamawiającym, koordynowanie prac pracowników oraz bezpośredni nadzór nad nimi, a także wykonywanie osobistych kontroli jakości w toku świadczenia usług co najmniej raz w miesiącu.
3.4 Czynności będące przedmiotem zamówienia, Wykonawca wykonywać będzie przy użyciu własnych materiałów, sprzętu i urządzeń mechanicznych oraz z wykorzystaniem własnych środków czyszczących, myjących, dezynfekujących i konserwujących. Wszystkie środki czyszczące, myjące, dezynfekujące i konserwujące używane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą być wysokiej jakości, posiadać atesty higieniczne lub inne dokumenty dopuszczające do stosowania na terytorium Polski, spełniać normy sanitarno – epidemiologiczne i wymagania bezpieczeństwa użytkowania, jak również nie powinny stanowić zagrożenia dla życia, mienia i środowiska naturalnego oraz musza posiadać aktualny termin ważności. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedstawiać ww. dokumenty.
3.5 Wykonawca ma obowiązek uwzględniać na bieżąco uwagi Zamawiającego co do jakości stosowanych środków. Wykonawca wskazane prace będzie realizował z należytą starannością, zgodnie z treścią zawartej umowy oraz złożonej oferty, a także z ogólnie przyjętymi standardami i zasadami wykonywania prac sprzątających i porządkowych.
3.6 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w trakcie realizacji przedmiotu umowy, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż oraz wytycznych Inspekcji Sanitarnej.
3.7 Wykonawca na bieżąco informuje na piśmie (faks lub e-mail) Zamawiającego o problemach i okolicznościach, które mogą mieć wpływ na jakość oraz terminowość wykonania przedmiotu zamówienia.
3.8 Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia ciągłej i wystarczającej obsady pracowników wykonania usługi tak, aby przebiegała ona sprawnie oraz z zachowaniem należytej staranności.
3.9 Szkody powstałe na skutek niewłaściwego użycia środków czystości lub inne szkody spowodowane w mieniu Zamawiającego oraz osób trzecich przez pracowników Wykonawcy podczas wykonywania prac zostaną naprawione przez Wykonawcę na jego koszt. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wykonane prace będące przedmiotem zamówienia.
3.10 Wykonawca będzie respektował doraźne polecenia, wydawane przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, w zakresie porządku i czystości w budynku, np. sprzątanie po remontach, awariach, itp.
3.11 Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
3.12 Ze względu na specyfikę obiektu (budynek zabytkowy) oraz specyfikę wyposażenia technicznego obiektu, Zamawiający wymaga przeprowadzenia obligatoryjnej wizji lokalnej. Udział w wizji lokalnej jest wymagany do złożenia oferty.
Termin wizji lokalnej odbędzie się w dniach od 31.01 – 01.02., w godzinach od 10:00-13:00, należy ustalić z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem bezpośrednio nr tel: +47 8359368 - kpt. Aneta Pająk.
Podczas wizji lokalnej nie będą udzielane odpowiedzi na pytania. Pytania należy przesłać po zakończeniu wizji, zgodnie z zapisami SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wadliwy zapis w opisie przedmiotu zamówienia, który miał być zastosowany w przedmiotowych środkach dowodowych, co z kolei nie pozwoliło wezwać potencjalnych Wykonawców do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116767,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147050,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.