eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Latowicz › Dostawa kruszywa łamanego dla Gminy Latowicz w 2024r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa łamanego dla Gminy Latowicz w 2024r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Latowicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Latowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-334

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-latowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: latowicz.samorzady.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fbf40f71-b60d-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa łamanego dla Gminy Latowicz w 2024r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbf40f71-b60d-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105908

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003026/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kruszywa łamanego dla Gminy Latowicz w 2024r.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00050098

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGOŚ.271.2.2024.TN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 285000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy z rozładunkiem w miejsca wskazane przez zamawiającego na terenie gminy Latowicz następujących materiałów:
A. Zamówienie podstawowe:
Kruszywo dolomitowe naturalne łamane (kolor ciemnoszary) do remontów dróg spełniające normę PN – EN 13043:2004, PN – EN 13242:2004
Frakcja 0-31,5 mm – 1000 ton.
Frakcja 4-31,5 mm – 1000 ton.
B. Prawo opcji:
Opcja obejmuje dostawę wraz z rozładunkiem kruszyw – w ilości do 50% zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego.
Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego. Zakończenie opcji nastąpi z dniem zakończenia terminu umowy tj. do dnia 31.12.2024 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji.
Ceny jednostkowe w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe dostaw i zakupu w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym.
Zamawiający zastrzega w ramach zamawianej łącznej ilości kruszywa możliwość zamówienia większej ilości jednego kruszywa i jednocześnie mniejszej ilości innego kruszywa.
Zamawiający wymaga przy złożeniu oferty załączenia aktualnego zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom tj. normie PN – EN 13043:2004, PN – EN 13242:2004,
Transport będzie odbywał się samochodami ciężarowymi samowyładowczymi z zsypem tylnym o masie ładunku około 30 ton. Ze względu na trudności manewrowe na znacznej części odcinków dróg Wykonawca musi być przygotowany do dostaw samochodami samowyładowczymi dwu lub trzy osiowymi o ładowności do 15 ton.
Wykonawca musi być przygotowany do możliwości realizacji jednorazowych minimalnych dostaw w ilości ok. 400 t w czasie 8 godzin.
Kruszywo to będzie wykorzystane na remonty istniejących nawierzchni tłuczniowych oraz na wykonanie remontów dróg o istniejącej nawierzchni żwirowej. Wymagany kolor materiału: ciemnoszary. Ze względu na ww. zastosowanie zamawiający nie dopuszcza materiału o zabarwieniu, białym, beżowym, brązowym, różowym czy pomarańczowym posiadającym znaczne domieszki tlenku żelaza i magnezu. W kruszywie o frakcji 0-31,5 pożądana zawartość frakcji pylastej o uziarnieniu do 0,075 mm 4-6%. Nie dopuszcza się dostaw kruszyw wapiennych, kwarcytowych, granitowych.
Rozładunek będzie polegał na rozścieleniu materiału z samochodu samowyładowczego z zsypem tylnym w sposób polegający na usypywaniu materiału na drodze na kupki.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień przekazanych e-mailem lub telefonicznie. Osoba upoważniona przez Zamawiającego będzie ustalać każdorazowo zakres dostaw i termin wykonania. Miejsce i ilość dowożonego materiału określa Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość oceny wykonanych dostaw przez upoważnioną osobę ze strony Zamawiającego oraz kontrolnego ważenia wybranych dostaw.
3. W przypadku stwierdzenia dostaw nieodpowiedniej jakości Zamawiający zastrzega możliwość wstrzymania dostaw i żądania wymiany materiału niewłaściwej jakości na oczekiwany, na koszt Wykonawcy oraz rozwiązania umowy z zastosowaniem kar umownych.
4. Przed realizacją dostawy Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną w celu dostosowania ładowności środków transportowych do możliwości dojazdu do miejsca rozładunku wskazanego przez Zamawiającego.
5. Ostateczna ilość kruszywa dostarczonego w ramach realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego zamówienia może ulec zmniejszeniu i będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. W przypadku zmniejszenia ilości produktów Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia od Zamawiającego.
6. Cena jednostkowa brutto (za 1 tonę kruszywa) jest stała, niezależnie od odległości, ilości oraz dowozu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. METAL-TRANS Joanna Szlązak,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221547379

7.3.3) Ulica: ul. Modrzewiowa 8

7.3.4) Miejscowość: Siennica

7.3.5) Kod pocztowy: 05-332

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.