eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysowa-Zdrój › Dostarczenie pellet dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej w ilości do 160 ton

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostarczenie pellet dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej w ilości do 160 ton

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000095377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hańczowa

1.5.2.) Miejscowość: Wysowa-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-316

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsr-hanczowa@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsr-hanczowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58b1af3b-b47f-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostarczenie pellet dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej w ilości do 160 ton

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58b1af3b-b47f-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00042367

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR/PE.02/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dostarczenie pelletu dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej w ilości do 160 ton ”.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia:
a) Sukcesywna dostawa środkami własnymi Wykonawcy pelletu drzewnego posiadającego certyfikat DIN PLUS zgodnie z normą europejską EN 14961-2 lub równoważny, do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej w ilości do 160 ton. (Nie dopuszcza się dostaw pelletu z zawartością trocin z płyt stolarskich, MDF, paneli podłogowych itp.) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazania do-starczonego pelletu do niezależnej jednostki badawczej w celu potwierdzenia jakości dostarczonego pelletu.

b) Dowóz bezpośrednio do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy, samo-chodem z HDS. Ze względu na brak możliwości rozładunku i magazynowania przez zamawiającego, wykonawca musi zapewnić rozładunek na własny koszt we własnym zakresie.

c) Wymagania dotyczące parametrów pelletu poniżej:
-średnica pelletu
- długość
- zawartość siarki
- zawartość popiołu
- wilgotność
- ciepło spalania
- skład paliwa
- wartość opałowa
- gęstość (ciężar właściwy) 6 lub 8 mm
do 50mm
<0,04%
<0,5%
<10%
>19500 kJ/kg
trocina mieszana z drzewa iglastego i liściastego min 18000 kJ/kg
>1,2 kg/dm3

d) Dostawa jednorazowo w ilości 6 ton w BIG-BAG o ciężarze 1000 kg (1 tona).
f) Czas realizacji zamówienia do 3 robocze dni od złożenia dyspozycji.

3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i w załącznikach do niej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189912,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215889,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189912,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Obrotu Węglem i Peletem Węglo-Pelet Kazimierz Łącki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121346905

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska, nr 28,

7.3.4) Miejscowość: Piwniczna Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 33-350

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189912,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.