Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00051318/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont klatki schodowej od strony parkingu wraz z wykonaniem przejścia między klatkami, w budynku KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 6.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77/4000-900
1.5.8.) Numer faksu: 77/4000-950
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont klatki schodowej od strony parkingu wraz z wykonaniem przejścia między klatkami, w budynku KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 6.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-448df5dd-8809-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034659/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Remont klatki schodowej od strony parkingu wraz z wykonaniem przejścia między klatkami, w budynku KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 6.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051318/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.1.2022.RB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 172630,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont klatki schodowej od strony parkingu wraz z wykonaniem przejścia między klatkami, w budynku KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 6”.
2) Szczegółowy zakres robót został opisany w:
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) – załącznik nr 4 do swz,
przedmiarze robót – załącznik nr 5 do swz,
pozostałe informacje o przedmiocie umowy zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do swz,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45431200-9 - Kładzenie glazury
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228855,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290201,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228855,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wacławski Grzegorz Usługi Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-272-60-62
7.3.3) Ulica: ul. Olimpijska 24a
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-681
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wacławski Grzegorz Usługi Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Wacławski Grzegorz Usługi Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228855,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ZP/ 02/2024 "Sprzedaż (dostawa) energii elektrycznej do budynków "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."
- Usługa polegająca na wykonaniu działań ochronnych w RP Gogolińskie Gniewosze i Lesisko- wykonanie, transport i montaż szlabanów leśnych wraz z tabliczkami informacyjno-ostrzegawczymi.
- D/84/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- D/81/2024 Zakup i dostawa materacy oraz ochraniaczy na materace na potrzeby Domów Studenta UO
- Zakup przedłużenia wsparcia producenta dla macierzy dyskowej 3PAR
- Dostawa energii elektrycznej do budynków komunalnych na terenie Gminy Opole w latach 2025 - 2026
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont klatki schodowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu
- Remont nawierzchni asfaltowej
- Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej
- Remont pracowni dydaktycznych w warsztatach szkolnych oraz pokoi mieszkalnych z łazienkami w internacie.
- Roboty budowlane dotyczące elewacji i dachu.
- Remont pomieszczeń w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej Świdry Małe w Józefowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.