eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Obs³uga instruktorska zajêæ nauki i doskonalenia p³ywania na P³ywalni "Muszelka"

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-02-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Obs³uga instruktorska zajêæ nauki i doskonalenia p³ywania na P³ywalni „Muszelka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Rzeszów - Urz±d Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Postêpowanie prowadzi Urz±d miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz zamawiaj±cego - Rzeszowskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Rzeszowie

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 000650614

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Rynek 1

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Rzeszów

1.11.5.) Kod pocztowy: 35-064

1.11.6.) Województwo: podkarpackie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bip.erzeszow.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obs³uga instruktorska zajêæ nauki i doskonalenia p³ywania na P³ywalni „Muszelka”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6cd2ab02-c9a0-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00103605

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00016873/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.5 Obs³uga instruktorska zajêæ nauki i doskonalenia p³ywania na P³ywalni "Muszelka"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6cd2ab02-c9a0-11ee-a84d-d63fc4d19e65

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania.
5. Sposób sporz±dzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych);
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej rozporz±dzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci) , z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
7. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
8. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@erzeszow.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
9. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z Pzp lub Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Ci±g dalszy w SEKCJI IX – POZOSTA£E INFORMACJE

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-D.271.13.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obs³uga instruktorska zajêæ nauki i doskonalenia p³ywania na P³ywalni „Muszelka” przy ul. Starzyñskiego 17 w Rzeszowie w ilo¶ci 60 godzin w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcze¶niej jednak ni¿ od 01.03.2024 r. do 30.06.2024 r. Zajêcia prowadzone bêd± dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych w godzinach otwarcia p³ywalni. Dok³adny termin zajêæ nauki i doskonalenia p³ywania w dniach i godzinach ustalony zostanie przez Zamawiaj±cego po rozstrzygniêciu postêpowania. Sk³adaj±c ofertê Wykonawca musi wzi±æ pod uwagê to, i¿ termin prowadzenia zajêæ wynikaj±cych z danej czê¶ci mo¿e pokrywaæ siê z terminami zajêæ prowadzonych na podstawie pozosta³ych czê¶ci postêpowania.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la:
- Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - dla czê¶ci 1 zamówienia
stanowi±cy za³±cznik do specyfikacji (dostêpny w oddzielnym pliku)
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z za³±cznikami.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 92620000-3 - Us³ugi w zakresie sportu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie instruktora

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obs³uga instruktorska zajêæ nauki i doskonalenia p³ywania na P³ywalni Krytej „Muszelka” przy ul. Starzyñskiego 17 w Rzeszowie w ilo¶ci 40 godzin w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcze¶niej jednak ni¿ od 01.03.2024 r. do 30.06.2024 r. Zajêcia prowadzone bêd± dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych w godzinach otwarcia p³ywalni. Dok³adny termin zajêæ nauki i doskonalenia p³ywania w dniach i godzinach ustalony zostanie przez Zamawiaj±cego po rozstrzygniêciu postêpowania. Sk³adaj±c ofertê Wykonawca musi wzi±æ pod uwagê to, i¿ termin prowadzenia zajêæ wynikaj±cych z danej czê¶ci mo¿e pokrywaæ siê z terminami zajêæ prowadzonych na podstawie pozosta³ych czê¶ci postêpowania.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la:
- Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - dla czê¶ci 2 zamówienia
stanowi±cy za³±cznik do specyfikacji (dostêpny w oddzielnym pliku)
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z za³±cznikami.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 92620000-3 - Us³ugi w zakresie sportu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie instruktora

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obs³uga instruktorska zajêæ nauki i doskonalenia p³ywania na P³ywalni „Muszelka” przy ul. Starzyñskiego 17 w Rzeszowie w ilo¶ci 60 godzin w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcze¶niej jednak ni¿ od 01.03.2024 r. do 30.06.2024 r. Zajêcia prowadzone bêd± dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych w godzinach otwarcia p³ywalni. Dok³adny termin zajêæ nauki i doskonalenia p³ywania w dniach i godzinach ustalony zostanie przez Zamawiaj±cego po rozstrzygniêciu postêpowania.
Sk³adaj±c ofertê Wykonawca musi wzi±æ pod uwagê to, i¿ termin prowadzenia zajêæ wynikaj±cych z danej czê¶ci mo¿e pokrywaæ siê z terminami zajêæ prowadzonych na podstawie pozosta³ych czê¶ci postêpowania.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la:
- Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - dla czê¶ci 3 zamówienia
stanowi±cy za³±cznik do specyfikacji (dostêpny w oddzielnym pliku)
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z za³±cznikami.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 92620000-3 - Us³ugi w zakresie sportu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie instruktora

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obs³uga instruktorska zajêæ nauki i doskonalenia p³ywania na P³ywalni „Muszelka” przy ul. Starzyñskiego 17 w Rzeszowie w ilo¶ci 60 godzin w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcze¶niej jednak ni¿ od 01.03.2024 r. do 30.06.2024 r. Zajêcia prowadzone bêd± dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych w godzinach otwarcia p³ywalni. Dok³adny termin zajêæ nauki i doskonalenia p³ywania w dniach i godzinach ustalony zostanie przez Zamawiaj±cego po rozstrzygniêciu postêpowania. Sk³adaj±c ofertê Wykonawca musi wzi±æ pod uwagê to, i¿ termin prowadzenia zajêæ wynikaj±cych z danej czê¶ci mo¿e pokrywaæ siê z terminami zajêæ prowadzonych na podstawie pozosta³ych czê¶ci postêpowania.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la:
- Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - dla czê¶ci 4 zamówienia
stanowi±cy za³±cznik do specyfikacji (dostêpny w oddzielnym pliku)
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z za³±cznikami.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 92620000-3 - Us³ugi w zakresie sportu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie instruktora

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obs³uga instruktorska zajêæ nauki i doskonalenia p³ywania na P³ywalni „Muszelka” przy ul. Starzyñskiego 17 w Rzeszowie w ilo¶ci 220 godzin w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcze¶niej jednak ni¿ od 01.03.2024 r. do 30.06.2024 r. Zajêcia prowadzone bêd± dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych w godzinach otwarcia p³ywalni. Dok³adny termin zajêæ nauki i doskonalenia p³ywania w dniach i godzinach ustalony zostanie przez Zamawiaj±cego po rozstrzygniêciu postêpowania. Sk³adaj±c ofertê Wykonawca musi wzi±æ pod uwagê to, i¿ termin prowadzenia zajêæ wynikaj±cych z danej czê¶ci mo¿e pokrywaæ siê z terminami zajêæ prowadzonych na podstawie pozosta³ych czê¶ci postêpowania.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la:
- Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - dla czê¶ci 5 zamówienia
stanowi±cy za³±cznik do specyfikacji (dostêpny w oddzielnym pliku)
- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z za³±cznikami.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 92620000-3 - Us³ugi w zakresie sportu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie instruktora

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postêpowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) wype³niony formularz OFERTA;
2) dokument/y potwierdzaj±cy/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia w/w dokumentów je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów (w formularzu OFERTA) oraz z zastrze¿eniem ppkt. b) ; b) je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. a), Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania . W przypadku wykonawców zagranicznych nale¿y do³±czyæ do OFERTY t³umaczenie niniejszych dokumentów na jêzyk polski ;
c) pe³nomocnictwo – je¶li wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: - Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, - ofertê sk³adaj± Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o tre¶ci wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej), - umocowanie które nie wynika z ppkt. 2 a) i b)
3. formularz cenowy - zawarty w druku OFERTA - odpowiednio dla ka¿dej z 5 czê¶ci

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi z³o¿yæ dokumenty i O¶wiadczenia wskazane w sekcji V pkt 5.5 Og³oszenia. Pozosta³e dokumenty bêd± traktowane jako wspólne.
2. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia musz± stanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo.
3. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, okre¶lon± w art. 366 Kodeksu cywilnego.
4. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
5. W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienie, a nie tylko pe³nomocnika.
6. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ.
7. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta zosta³a wybrana Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Mo¿liwo¶æ zmiany umowy przewiduje § 8 projektowanych postanowieñ umowy.
1. Dopuszcza siê zmiany w umowie zwi±zane ze:
a) zmniejszeniem wielko¶ci zamówienia oraz zmianê terminów wykonywana czê¶ci lub ca³o¶ci us³ugi w zale¿no¶ci od:
- decyzji organów odpowiedzialnych za dopuszczenie poszczególnych obiektów b±d¼ ich czê¶ci do u¿ytkowania (np. Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, Nadzór Budowlany, PIP),
- zmian w przepisach maj±cych wp³yw na niniejsze zamówienie,
- awarii lub uszkodzeñ: urz±dzeñ, instalacji, budynków lub budowli, itp. maj±cych wp³yw na niniejsze zamówienie (np. brak pr±du, niedopuszczenie do u¿ytku budynku-budowli uszkodzonych),
- prac budowlanych lub innych maj±cych wp³yw na niniejsze zamówienie, a wielko¶ci tego wp³ywu nie mo¿na by³o okre¶liæ w momencie sporz±dzania niniejszej umowy,
- ska¿eñ i innych katastrof wywo³anych przez dzia³alno¶æ cz³owieka, maj±cych wp³yw na realizacjê niniejszego zamówienia,
- stanów pandemii i epidemii,
- stanów wojennych,
- innych czynników, których nie da³o siê przewidzieæ w chwili sporz±dzania umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych
b) zmianami obligatoryjnymi, wynikaj±cych ze zmian przepisów prawa niezale¿nych od Stron,
c) zmianami osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, wy³±cznie za zgod± Zamawiaj±cego wyra¿on± w formie pisemnej, pod warunkiem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnieñ i do¶wiadczenia jak wymagane przez przepisy prawa oraz Specyfikacjê Warunków Zamówienia i o¶wiadczonych w formularzu Oferta,
d) zmian± na skutek zdarzenia niezale¿nego od Zamawiaj±cego, np.: decyzji organu administracji, orzeczenia s±dowego,
bezpo¶rednio wp³ywaj±cego na przedmiot zamówienia, w zakresie objêtym decyzj± lub orzeczeniem s±du,
e) zmian± danych teleadresowych, np.: siedziby firmy, adresu do korespondencji, numerów telefonów (stacjonarnych i komórkowych) wynikaj±cych z bie¿±cych umów i potrzeb,
f) w przypadku zmiany strukturalnych stron umowy, takich jak zmiana formy organizacyjno- prawnej Wykonawcy, zmiana firmy, pod któr± dzia³a Wykonawca, zmiana osoby uprawnionej do sk³adania o¶wiadczeñ w imieniu Wykonawcy, powoduj±cych potrzebê wprowadzenia do tre¶ci umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiaj±cego, w zakresie dokonanych zmian strukturalnych,
2. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków, szczegó³owe informacje dot. zmian postanowieñ umowy zawarte s± w projektowanych postanowieniach umowy równie¿ w par. 9 i par. 10, stanowi±cych za³±cznik do specyfikacji warunków
zamówienia - odpowiednio dla ka¿dej z 5 czê¶ci zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-21 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie e-zamówienia. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-21 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-21

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Czê¶æ 3 : Tak

Czê¶æ 4 : Tak

Czê¶æ 5 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Postêpowanie jest prowadzone dla jednostki – Dot. pkt. 1.2. Sekcji I "Zamawiaj±cy" - dane dotycz± podmiotu prowadz±cego postêpowanie tj. Gmina Miasto Rzeszów - Urz±d Miasta Rzeszowa, a nie Zamawiaj±cego na rzecz którego jest prowadzone postepowanie tj. Rzeszowskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Rzeszowie.
3. Zamawiaj±cy doprecyzowuje, ¿e przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcze¶niej ni¿ od 01 marca 2024 roku do 30 czerwca 2024 roku (dotyczy ka¿dej z piêciu czê¶ci).
4. Zamawiaj±cy wykluczy wykonawcê na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okre¶lonych w niej przes³anek. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie w/w przes³anki Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – zawarte w zawarte w formularzu OFERTA . W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada powy¿sze o¶wiadczenie.
Ci±g dalszy z SEKCJI III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
10. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie
tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
13. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Z uwagi na limit znaków szczegó³owe informacje zawarte s± w Rozdziale VIII i X SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.