Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00080724/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rawa Mazowiecka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego
1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rawamazowiecka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rawamazowiecka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rawamazowiecka/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20a6352a-bf7b-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067820/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00080724
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 114623,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą:
1) oczyszczanie mechaniczne ulic na całej ich szerokości wraz z zatokami parkingowymi posiadającymi nawierzchnie bitumiczne lub betonowe ograniczone krawężnikami, wycięciu przerostów trawy i chwastów łącznie z wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń ;
2) długość dróg objęta zamówieniem wynosi ok. 48,79 km.
3) dopuszcza się oczyszczanie ręczne wyłącznie w miejscach trudno dostępnych (np. ciągłe parkowanie pojazdów) polegające na oczyszczaniu ulic z zatokami parkingowymi z wszelkich zanieczyszczeń w tym przerostów traw i chwastów, przy krawężnikach zalegającej ziemi i piasku, śmieci, papierów, ulotek i wszelkich zanieczyszczeń;
5) usuwanie odpadów pochodzących z kolizji drogowych, na zlecenie Zamawiającego, niezwłocznie po podjęciu informacji o zdarzeniu,
6) rynny betonowe odwodnienia wzdłuż drogi,
7) wąskie opaski z kostki wzdłuż ulic nie będące chodnikiem.
2. Zamiatanie ulic Wykonawca będzie wykonywał każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, który deklaruje, że w okresie trwania umowy zleci nie mniej niż 9 wyjazdów, w czasie określonym w ofercie – czas wykonania jednokrotnego zamiatania.
2.1. Interwencyjne oczyszczanie dotyczące sprzątania jezdni ulic z zatokami parkingowymi po zakończeniu imprez masowych lub innych uroczystości odbywać się będzie każdorazowo na Zlecenie Zamawiającego wraz z terminem ich wykonania.
2.2. Usuwanie odpadów pochodzących z kolizji drogowych, na zlecenie Zamawiającego, niezwłocznie po podjęciu informacji o zdarzeniu.
2.3. Do rozliczenia zleceń, o których mowa w pkt. 2.1. i 2.2. podstawę będą stanowić stawki za poszczególne ulice określone w załączniku 1b SWZ.
2.4. Zamawiający zapewnia co najmniej 1 zlecenie w miesiącu na zamiatanie ulic, określając tym samym nie mniej niż 9 wyjazdów w czasie trwania umowy.
Uwaga: Wykaz dróg gminnych i powiatowych wraz wartością za zamiatanie dla każdej ulicy objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 1b do SWZ będący integralną częścią niniejszej specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184664,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184664,34 PLN
INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA w ramach projektu "CUŚ DOBREGO 2 " Zadanie 10. Klub Seniora Gmina Rawa Mazowiecka
- Budowa ulicy Radosnej wraz z parkingiem oraz infrastrukturą towarzyszącą w Rawie Mazowieckiej
więcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mechaniczne letnie zamiatanie ulic gminnych (czyszczenie na mokro) na terenie miasta Kobyłka w 2024 r.
- Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni w centrum miasta Jasła w 2024 r.
- Oczyszczanie jezdni na terenie miasta Piły
- WYKONANIE USŁUG KOMUNALNYCH POLEGAJĄCYCH NA UTRZYMANIU CZYSTOŚCI NA TERENIE MIASTA ZBĄSZYNEK W LATACH 2024 - 2026.
- usługi w zakresie utrzymania czystości terenu zewnętrznego oraz w kompleksie budynków znajdujących się w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 37
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.