eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radków › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową części sieci wodociągowej w Ścinawce Dolnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową części sieci wodociągowej w Ścinawce Dolnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Radków

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamow_publ@radkowklodzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/radkow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową części sieci wodociągowej w Ścinawce Dolnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9950f137-b8f9-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022012/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową części sieci wodociągowej w Ścinawce Dolnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacja typu „Gospodarka wodno – ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objętego PROW na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00054890

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TiZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zadania jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową części sieci wodociągowej w Ścinawce Dolnej w formule „zaprojektuj i wybuduj”:
2. Zakres zadania obejmuje:
2.1. Prace projektowe, w tym: wykonanie dokumentacji terenowo – prawnej, opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej dla wykonania robót wraz z wszelkimi niezbędnymi opiniami i pozyskaniem map do celów projektowych, wykonanie opracowań wymaganych do realizacji inwestycji, w tym między innymi projektów odtworzenia nawierzchni, tymczasowej organizacji ruchu, usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną, łączności radiowej, operatów wodnoprawnych (przy czym Zamawiający jest w posiadaniu pozwolenia wodnoprawnego na prowadzenie przez wody
powierzchniowe płynące rurociągów, przewodów w rurociągach osłonowych, tj. wykonanie przekroczenia projektowaną kanalizacją w szczelnym rurociągu pod dnem koryta rzeki Ścinawka oraz pozwolenia wodnoprawnego na lokalizowanie projektowanej rozbudowy kanalizacji sanitarnej i się sieci wodociągowej na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią w przekroju rzeki Ścinawka. Wykonawca zobowiązany jest na uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na przejście przez Raszkowski Potok) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, uzgodnień i opinii dla dokumentacji (łącznie z zatwierdzeniem projektu i uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę), uzyskanie wszystkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji
administracyjnych niezbędnych do zaprojektowania i wykonania prac budowlanych oraz przekazania sieci kanalizacyjnej wraz z obiektami do eksploatacji; uzyskanie zgód właścicieli sieci w zakresie dostępu do mediów, niezbędnych na okres prowadzenia robót; uzgodnienie lokalizacji projektowanej sieci kanalizacyjnej w zakresie kolizji; opracowanie inwentaryzacji zieleni i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji zezwalających na wycinkę lub przesadzenie kolidującej zieleni;
wykonanie projektu odwodnienia wykopów i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odwodnienie wykopów (o ile będzie wymagane); uzyskanie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany oraz pozwolenie na budowę, opracowanie informacji dot. BIOZ, opracowanie projektu wykonawczego wszystkich branż, opracowanie projektu rozruchu/prób
końcowych przepompowni ścieków, zapewnienie nadzoru archeologicznego oraz autorskiego.
2.2. Zakres Robót obejmuje zaprojektowanie i wykonanie:
1) budowy ok. 8,65 km sieci kanalizacyjnej sanitarnej wraz uzbrojeniem w Ścinawce Dolnej i włączenie jej do istniejącej kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ścinawka Dolna;
2) przebudowy ok. 2,01 km sieci wodociągowej wraz z uzbrojeniem,
zagospodarowania terenu planowanej inwestycji i przywrócenie go do stanu przed rozpoczęciem umowy. Odtworzenie terenu (w szczególności w pasie drogowym). Wykonawca jest odpowiedzialny za zaprojektowanie i wykonanie Robót.
3) budowę przepompowni ścieków sieciowych.
2.3 Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zadanie zgodnie z opracowaną przez siebie i zatwierdzoną przez Zamawiającego oraz właściwe organy administracji państwowej dokumentacją projektową i techniczną. Wykonawca zrealizuje zadanie w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawę Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi. Podane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym ilości robót są ilościami przybliżonymi i nie są wiążące dla Wykonawcy, który jest zobowiązany opracować własny przedmiar robót w ramach opracowania dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Wszelkie koszty opracowania dokumentacji niezbędnej do rozpoczęcia, prowadzenia i ukończenia robót budowlanych ponosi Wykonawca. Wykonawca dołączy do projektów oświadczenie, że dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz że jest ona kompletna z punktu widzenia celu, któremu
ma służyć.
2.4. Wykonawca winien zapoznać się z Programem Funkcjonalno Użytkowym, tak aby w trakcie realizacji nie wystąpiły rozbieżności dotyczące samej realizacji obiektu co do jakości, ilości jak i przyjętych rozwiązań technicznych oraz wartości całej inwestycji określonej w ofercie. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy szacowaniu wartości zamówienia.
Wykonawca winien zapoznać się z obiektem oraz przed złożeniem oferty zaznajomić się z problematyką zadania. Jakiekolwiek wątpliwości nawet jeżeli miałyby skutki finansowe winny być przez Wykonawcę wykonane na poziomie kosztu ustalonego Umową. Podpisanie umowy jest ostatecznie potwierdzeniem przyjętych zapisów zawartych w Umowie jak i w
projekcie. Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian w trakcie realizacji bez uprzedniej zgody Inwestora oraz Inspektora Nadzoru. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub uproszczeń w umowie, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Inwestora i Inspektora, którzy mogą dokonać odpowiednich zmian lub poprawek. Wszystkie wykonane roboty i
dostarczone materiały będą zgodne z Dokumentacja Przetargową i PFU. Dane określone w PFU będą uważane za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji.
2.5. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
2.6. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: Ścinawka Dolna, gmina Radków, powiat kłodzki.
3. Kosztem Wykonawcy jest także:
1) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane;
2) sporządzenie dokumentacji geodezyjno – powykonawczej,
3) koszt badań archeologicznych;
4) koszty wpięcia wybudowanej kanalizacji do kanalizacji sanitarnej, będącej w posiadaniu Gminy Radków.
3.1. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy.
Do dodatkowych obowiązków Wykonawcy należą wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowania placu budowy, zabezpieczenia i terenu budowy, a w szczególności wykopów, zaplecza budowy (np. naprawy, woda, energia elektryczna, ogrodzenie tymczasowe, dozorowanie budowy itp.).
4. Gwarancja i rękojmia.
1) Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty budowlane Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi, liczonej od dnia odbioru końcowego inwestycji przez Zamawiającego.
2) Za oświadczenie gwarancyjne Strony uznają podpisaną przez obie strony umowę, której projekt stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
3) Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.
5. Wizja lokalna.
1) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
2) W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej przed złożeniem oferty należy skontaktować się z Panem Jarosławem Strugiem pod nr telefonu 74 87 35 020, w godzinach pracy Urzędu.
3) Umówienia terminu wizji lokalnej należy dokonać co najmniej 3 dni przed ostatecznym terminem składania ofert.
4) W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał wiążących odpowiedzi na pytania Wykonawcy.
5) Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu.
6) Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
6. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych.
Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie
wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Tam gdzie w przedmiarze robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt i ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne
opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 05.02.2024 r. do godziny 10:00 zostały złożone oferty od następujących Wykonawców:
Oferta nr 1:
Konsorcjum firm:
Konsorcjant I – Lider Konsorcjum
Zakład Inżynierii Sanitarnej WINSAN L. Walkiewicz Z. Warwarko Spółka Jawna; adres: 57-410 Ścinawka Średnia, ul. 3 Maja 8B; NIP:8850000539;
Konsorcjant II:
Przedsiębiorstwo Wodno Melioracyjne w Ząbkowicach Śląskich Sp. z o. o.; adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Melioracyjna 3; NIP:8871167049
za cenę brutto: 14 132 700,00 zł
Oferta nr 2:
TECH-MET Sp. z o. o.; adres: 55-340 Udanin, ul. Główna 68; NIP: 886298585
za cenę brutto:12 017 100,00 zł
Oferta nr 3:
Krzysztof Machulak, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: HOUSE CONCEPT KRZYSZTOF MACHULAK; adres: 23-200 Kraśnik, ul. Krzywa nr 1; NIP: 715 153 74 86; za cenę brutto: 11 979 000,00 zł
Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 7 287 180,45 zł brutto.
W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty. W takiej sytuacji ceny lub koszty określone we wszystkich złożonych ofertach nie mieszczą się w limicie ustalonym przez Zamawiającego.
Po analizie możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.