Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00084909/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd chromatografów cieczowych i gazowych oraz spektrometrów mas i spektrometrów absorpcji atomowej w PIWet-PIB w Puławach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080252
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Partyzantów 57
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@piwet.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwet.pulawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piwet.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
weterynaria
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przegląd chromatografów cieczowych i gazowych oraz spektrometrów mas i spektrometrów absorpcji atomowej w PIWet-PIB w Puławach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f183c46-c0cb-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00084909
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ-23/11/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 175000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1 - PRZEGLĄD CHROMATOGRAFÓW PROD. VARIAN4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 9456 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2 - PRZEGLĄD CHROMATOGRAFÓW PROD. SCIEX4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 27055 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3 - PRZEGLĄD CHROMATOGRAFÓW GAZOWYCH PROD. AGILENT4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 26285 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 4 - PRZEGLĄD CHROMATOGRAFÓW CIECZOWYCH PROD. AGILENT4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 13860 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 5 - PRZEGLĄD CHROMATOGRAFÓW CIECZOWYCH PROD. AGILENT4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 34225 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 6 - PRZEGLĄD CHROMATOGRAFÓW CIECZOWYCH PROD. SHIMADZU4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 48985 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 7 - PRZEGLĄD SPEKTROMETRU ABSORPCJI ATOMOWEJ4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 8 - PRZEGLĄD SPEKTROMETRU MAS4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 256 Pzp w związku z art. 137 ust. 7 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert z uwagi na okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W wyniku składanych zapytań do treści SWZ zamawiający musi wprowadzić zmiany treści SWZ – w części dot. opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiotowe zmiany polegać mają na zwiększeniu ilości części w postępowaniu, co w sposób istotny zmieniłoby treść ogłoszenia.
Zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu rozszerzyłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 256 Pzp w związku z art. 137 ust. 7 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert z uwagi na okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W wyniku składanych zapytań do treści SWZ zamawiający musi wprowadzić zmiany treści SWZ – w części dot. opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiotowe zmiany polegać mają na zwiększeniu ilości części w postępowaniu, co w sposób istotny zmieniłoby treść ogłoszenia.
Zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu rozszerzyłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 256 Pzp w związku z art. 137 ust. 7 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert z uwagi na okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W wyniku składanych zapytań do treści SWZ zamawiający musi wprowadzić zmiany treści SWZ – w części dot. opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiotowe zmiany polegać mają na zwiększeniu ilości części w postępowaniu, co w sposób istotny zmieniłoby treść ogłoszenia.
Zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu rozszerzyłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 256 Pzp w związku z art. 137 ust. 7 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert z uwagi na okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W wyniku składanych zapytań do treści SWZ zamawiający musi wprowadzić zmiany treści SWZ – w części dot. opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiotowe zmiany polegać mają na zwiększeniu ilości części w postępowaniu, co w sposób istotny zmieniłoby treść ogłoszenia.
Zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu rozszerzyłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 256 Pzp w związku z art. 137 ust. 7 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert z uwagi na okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W wyniku składanych zapytań do treści SWZ zamawiający musi wprowadzić zmiany treści SWZ – w części dot. opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiotowe zmiany polegać mają na zwiększeniu ilości części w postępowaniu, co w sposób istotny zmieniłoby treść ogłoszenia.
Zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu rozszerzyłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 256 Pzp w związku z art. 137 ust. 7 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert z uwagi na okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W wyniku składanych zapytań do treści SWZ zamawiający musi wprowadzić zmiany treści SWZ – w części dot. opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiotowe zmiany polegać mają na zwiększeniu ilości części w postępowaniu, co w sposób istotny zmieniłoby treść ogłoszenia.
Zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu rozszerzyłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 256 Pzp w związku z art. 137 ust. 7 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert z uwagi na okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W wyniku składanych zapytań do treści SWZ zamawiający musi wprowadzić zmiany treści SWZ – w części dot. opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiotowe zmiany polegać mają na zwiększeniu ilości części w postępowaniu, co w sposób istotny zmieniłoby treść ogłoszenia.
Zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu rozszerzyłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 256 Pzp w związku z art. 137 ust. 7 Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert z uwagi na okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
W wyniku składanych zapytań do treści SWZ zamawiający musi wprowadzić zmiany treści SWZ – w części dot. opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiotowe zmiany polegać mają na zwiększeniu ilości części w postępowaniu, co w sposób istotny zmieniłoby treść ogłoszenia.
Zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu rozszerzyłyby zakres zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKÓW DO PROGRAMÓW LEKOWYCH Z PODZIAŁEM NA 5 ZADAŃ DLA ODDZIAŁU REUMATOLOGII SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Przegląd i naprawa specjalistycznej aparatury laboratoryjnej
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY OD DNIA ZAWARCIA UMOWY do PIWet - PIB w Puławach oraz Zakładu Pryszczycy w Zduńskiej Woli.
- Jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych
- Świadczenie usługi ochrony w Zakładzie Herbologii i Technik Uprawy Roli IUNG-PIB we Wrocławiu
- Zagospodarowanie Skweru Niepodległości w Puławach.
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi związane z serwisem i kalibracją bezkontaktowych urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu: ALCOSCAN/PROMILER AL1100F, PROMILER IBLOW, AL4000/AL4000V
- Przegląd i naprawa specjalistycznej aparatury laboratoryjnej
- Wykonanie usługi polegającej na usprawnieniu termobarokomory
- Naprawy, kalibracje i wzorcowania / legalizacje urządzeń pomiarowych (13 zadań częściowych)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.