eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2708P na odcinku Stary Tomyśl - Wytomyśl"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2708P na odcinku Stary Tomyśl – Wytomyśl”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700

1.5.8.) Numer faksu: +48614423589

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/874830

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2708P na odcinku Stary Tomyśl – Wytomyśl”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-662d7551-b4fb-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026982/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową drogi powiatowej nr 2708P na odcinku Stary Tomyśl - Wytomyśl

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00044435

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76739,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2708P na odcinku Stary Tomyśl - Wytomyśl” zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane i Zamawiającego.
Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje:
1) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego tj.; merytoryczny nadzór nad wykonaniem robót;
2) wykonywanie czynności określonych ustawą z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do niej, w odniesieniu do branży budowlanej;
3) zapoznanie się z dokumentacją techniczną, zapisami SIWZ na roboty budowlane i rzetelne egzekwowanie zapisów przedmiotowych dokumentów, w szczególności:
a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem, warunkami pozwolenia na budowę (ewentualnie zgłoszenia), umową, przepisami prawa, obowiązującymi normami państwowymi, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania,
c) sprawdzanie, odbiór (częściowy/końcowy) robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych,
d) kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem rzeczowo-czasowym oraz nadzór nad terminowością realizacji zadania, także w zakresie dotrzymania terminu zakończenia prac i uzyskania przez Wykonawcę stosownych decyzji, kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy, w tym koniecznych do odbioru;
e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót,
f) kontrola placu budowy, co najmniej dwa razy w tygodniu, potwierdzona stosownym wpisem do dziennika budowy oraz sporządzaną dokumentacją fotograficzną bieżąco przekazywaną zamawiającemu;
4) uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego;
5) pełna koordynacja działań, w zakresie współpracy z projektantami, w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót budowlanych wg zatwierdzonej dokumentacji technicznej i konieczności zatwierdzenia rozwiązań zamiennych;
6) pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac (w tym także dopuszcza się zgłaszanie drogą elektroniczną - email), w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem ich przyczyn;
7) realizacja wszelkich zapisów oraz wszelkie działania i czynności określone w odpowiednich artykułach umowy z Wykonawcą, a dotyczące czynności przypisanych Inspektorowi Nadzoru inwestorskiego,
8) rozliczanie rzeczowe Wykonawcy robót zgodnie z umową o roboty budowlane;
9) inne czynności do wykonania, których Inspektor nadzoru inwestorskiego jest upoważniony lub zobowiązany, zgodnie z postanowieniami umowy na roboty budowlane oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
10) nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową w zakresie rozwiązań użytkowych, technicznych, technologicznych, materiałowych i doboru urządzeń,
11) wyjaśnianie wątpliwości Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych powstałych w toku realizacji poprzez dodatkowe informacje,
12) uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów i konstrukcji, rozwiązań technicznych, technologicznych i użytkowych, jednak, o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej,
13) opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę robót lub zamawiającego propozycji rozwiązań zamiennych lub ich przedstawianie w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy technicznej i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych nie zwiększy kosztów zadania (chyba że za zgodą Zamawiającego) z zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być zaakceptowane przez Zamawiającego,
14) ocena parametrów lub wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i obowiązującymi przepisami,
15) udział w komisjach przeglądu gwarancyjnego,
16) wykonanie innych poleceń Zamawiającego, nie wymienionych wyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji umowy i służyły zabezpieczeniu interesów Zamawiającego
Zakres nadzoru obejmuje roboty określone w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będąca w posiadaniu Inwestora, z którą oferenci mogą się zapoznać pod linkiem https://platformazakupowa.pl/transakcja/869707
Uwaga:
W trakcie realizacji zadania Zamawiający wymaga min. 2 razy w tygodniu pobytu Inspektora nadzoru na budowie w czasie trwania robót. Niezależnie od powyższego czas pracy Inspektora nadzoru winien zostać dostosowany do czasu pracy Wykonawcy robót i wymagań Zamawiającego. W razie pilnej konieczności Inspektor nadzoru zobowiązany jest stawić się na placu budowy w ciągu 24 godz. od otrzymania informacji.
Częstotliwość wizyt w tygodniu na budowie Inspektora nadzoru stanowi kryterium oceny ofert

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W informacji o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia opublikowanej na stronie prowadzonego postępowania Zamawiający poinformował, że zamierza przeznaczyć kwotę 86.000,00 zł. Cena najkorzystniejszej oferty: 119 998,80 zł, przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia ujawnioną przez Zamawiającego przed otwarciem ofert. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Mając na uwadze brak możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, konieczne jest unieważnienie przedmiotowego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.