eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupia › Innowacyjny samorząd

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Innowacyjny samorząd

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupia Konecka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Slupia 30a

1.5.2.) Miejscowość: Słupia

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-234

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41391147

1.5.8.) Numer faksu: 413911148

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@slupiakonecka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupiakonecka.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://slupiakonecka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Innowacyjny samorząd

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef73dac6-a002-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034724/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Innowacyjny samorząd

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00568319

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5284552,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa dróg na terenie Gminy Słupia Konecka:
 Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. 40 obr. Radwanów Kolonia w miejscowości Biały Ług.;
 Przebudowa drogi gminnej Nr 001585 T Skąpe – Rytlów o długości 990mb;
 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej położonej na dz. 28 obręb ewid. 0024 Mnin o długości 924mb;
 Przebudowa drogi gminnej nr 001582T Piaski – Piskorzeniec o długości 256mb;
 Przebudowa drogi gminnej nr 003078T Biały Ług - gr. Gminy o długości 648mb;
 Przebudowa drogi gminnej nr 001575 T Pijanów przez Wieś – Kajetanów długości 990mb;
 Utwardzenie działki w m. Budzisław, działka ewid. Nr 1992;
 Utwardzenie działki w m. Czerwona Wola, działka ewid. Nr 115/2, 116;
 Utwardzenie działki w m. Mnin, działka ewid. Nr. 836;
 Przebudowa drogi gminnej nr 001575 T Pijanów przez Wieś – Kajetanów o długości 560mb;
 Przebudowa drogi wewnętrznej położonej na dz. ewid. 212 obr. 0005 Hucisko o długości 563mb;
 Przebudowa drogi wewnętrznej położonej w miejscowości Pilczycy na dz. 496 obr. ewid. 0032 Pilczyca o długości 500mb;
 Przebudowa drogi wewnętrznej położonej na dz. 18,20 obr. ewid. 0024 Mnin o długości 330mb;
 Przebudowa drogi wewnętrznej położonej w miejscowości Skąpe na dz. 399 obr. ewid. Skąpe o długości 575mb;
 Przebudowa drogi położonej w miejscowości Wólka , na dz. 978 obr. ewid. Wólka o długości 380mb;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 2439024,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej
Opis ogólny przedmiotu zamówienia
a) termomodernizację budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Słupia Konecka
• SZKOŁA PODSTAWOWA W WÓLCE
Budynek jest budynkiem dwukondygnacyjnym (parter strych nieużytkowy) oraz zamieszkałą częścią mieszkalną. Budynek w zabudowie wolnostojącej, wykonany w technologii tradycyjnej – murowanej. Dach kopertowy, pokryty blachą falistą. Na poddaszu znajdują się cztery wykusze. Stolarka zewnętrzna okienna PCV. Stolarka drzwiowa wejściowa PCV. Rynny i rury spustowe z blachy ocynkowanej. W budynku występują schody betonowe.
Do budynku prowadzą dwa wejścia oraz osobne wejście do budynku mieszkalnego. Powierzchnia zabudowy całego budynku wynosi - 758 m2.
• BUDYNEK SALI GIMNASTYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PILCZYCY
Budynek wykonany w technologii tradycyjnej murowanej o podłużnym układzie konstrukcyjnym i wymiarach 24,50 m na 22,02 m i wysokości 8,96 m nad halą sportową i 5,26 m nad szatniami. Od strony północnej znajduje się wejście z zadaszeniem betonowym. Budynek kryty stropodachem płaskim, połączony z budynkiem głównym łącznikiem komunikacyjnym o wymiarach 4,52 m na 8,60 m i wysokości 5,64 m z wejściem od strony zachodniej z zadaszeniem betonowym. Stolarka okienna i drzwiowa PCV w dobrym stanie technicznym.
• PRZEDSZKOLE I ŚWIETLICA W SŁUPI
Budynek Przedszkola (o wymiarach około: szer. 15,5m, dł. 40m, wys. max. 11,2m) połączony jest łącznikiem (o wymiarach około: szer. 4,3m, dł. 4,0m, wys. max. 5,2m) z budynkiem świetlicy (o wymiarach około: szer. 13,2m, dł. 25m, wys. max. 8m). Całość tworzy obiekt składający się z dwóch brył funkcjonalnie ze sobą połączonych. Budynek przedszkola wykonane w technologii tradycyjnej murowanej z dachem o konstrukcji drewnianej płatwiowo-kleszczowej ze stolcami pokryty blachą fałdową. Budynek świetlicy
jest budynkiem parterowym o konstrukcji murowanej z cegły z dachem dwuspadowym
o konstrukcji drewnianej, kryty blachą. Cała stolarka okienna i drzwiowa wykonana z PCV
z podokiennikami zewnętrznymi z blachy ocynkowanej. Ściany zewnętrzne budynków pokryte tynkami cementowo-wapiennymi, a także na budynku przedszkola cokół z płytek klinkierowych mrozoodpornych na zaprawie klejowej.
Przedmiotem zamówienia jest również opracowanie dokumentacji projektowych i wykonanie usługi związanej z termomodernizacją budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Słupia Konecka. Zakres opracowania obejmuje: termomodernizacja Szkoły podstawowej
w Wólce, termomodernizacja Sali gimnastycznej w Pilczycy, termomodernizacja budynku przedszkola w Słupi, termomodernizacja budynku świetlicy w Słupi. Jakość energetyczna budynku oprócz sprawności systemu grzewczego i ciepłej wody, wykorzystania promieniowania słonecznego zależy również od wielkość strat ciepła, które są znaczącą przyczyną wysokiego zużycia energii w budynkach. Udział ścian zewnętrznych w stratach ciepła jest znaczący bez względu na rodzaj i wielkość obiektu. Dlatego też zadbanie o wysoką izolacyjność termiczną ścian elewacyjnych, a zwłaszcza zewnętrznych części ich przekroju będzie owocować zmniejszeniem intensywności przepływu ciepła przez ściany, ograniczeniem i spowolnieniem zmian temperatury w pomieszczeniu. Lokalizacja inwestycji: gm. Słupia Konecka, woj. świętokrzyskie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71313400-9 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1097560,98 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jasne i bezpieczne drogi na terenie Gminy Słupia Konecka
Przedmiot Zamówienia obejmuje zakres:
Opracowanie dokumentacji projektowych i wykonanie usługi związanej z modernizacją oświetlenia ulicznego oraz przygotowanie dokumentacji projektowej.

a) Zakres opracowania obejmuje system oświetlenia Gminy Słupia Konecka: Montaż 110 nowych ulicznych opraw oświetleniowych LED z redukcją mocy w zakresie od 34% do 38% z nowymi wysięgnikami, wymianę 38 szaf sterujących oświetleniem,
wymianę 23 lamp parkowych oraz 60 solarnych lamp ulicznych z akumulatorami
i inwerterami zabudowanymi w szczelnej skrzyni usytuowanej w gruncie w pobliżu słupa.
W ramach inwestycji gmina przewiduje:
a) Montaż 110 nowych ulicznych opraw oświetleniowych LED z redukcją mocy w zakresie od 34% do 38% z nowymi wysięgnikami.
b) Montaż 60 solarnych lamp ulicznych z akumulatorami i inwerterami zabudowanymi
w szczelnej skrzyni usytuowanej w gruncie w pobliżu słupa.
c) Wymianę 23 parkowych opraw oświetleniowych
d) Wymianę 38 szaf sterowania oświetleniem, instalując nowoczesne zegary, zabezpieczenia przeciwprzepięciowe, układy redukcji mocy i kompensatory mocy biernej, itp. punkty sterowania należy wyposażyć w jednostki umożliwiającą podgląd, sterowanie, zarządzenie strumieniem świetlnym opraw oświetleniowych przy jednoczesnej redukcji mocy czynnej i biernej.
e) System sterowania i zarządzania oświetleniem.
Zakres niniejszego projektu obejmuje montaż opraw oświetleniowych,
w celu spełnienia wymagań oświetleniowych dla modernizowanych odcinków dróg (gminnych, powiatowych).

Zakres modernizacji oświetlenia
I. Prace projektowe składają się z następujących części:
a) prace przedprojektowe, wykonane w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia poprzez m.in.:
1. wizję lokalną na terenie wszystkich przewidzianych do montażu opraw oświetlenia ulicznego oraz określenie zakresu niezbędnych prac instalacyjnych;
2. opracowanie założeń doborowych mocy opraw na podstawie inwentaryzacji lokalizacji opraw oświetlenia ulicznego oraz wstępnych obliczeń technicznych wykonanych przez Wykonawcę;
3. sprawdzenie założeń techniczno-technologicznych zawartych w PFU oraz ogólnych założeń realizacji zadania;
Celem wykonania dokumentacji przedprojektowej jest ustalenie wszystkich niezbędnych aspektów, które będą prowadzić do prawidłowego zaprojektowania i wykonania modernizacji oświetlenia ulicznego. Na tym etapie realizacji inwestycji Wykonawca wraz z Zamawiającym uwzględni niezbędne rozwiązania techniczne związane z przedmiotem zamówienia. Inwestycje te mają prowadzić do ograniczenia zużycia energii elektrycznej,
a także do obniżenia emisji zanieczyszczeń do powietrza.
b) Przygotowanie dokumentacji projektowej.
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej wraz
z jej uzgodnieniem i zatwierdzeniem przez Zamawiającego.
Dokumentacja projektowa zostanie wykonana w 3 egzemplarzach i będzie zawierać następujące elementy:
a) budowa oświetlenia ulicznego
• część opisowa,
• część rysunkowa: plan sytuacyjny na mapie do celów opiniodawczych, rysunki, schematy, itp.,
• uzyskanie mapy do celów opiniodawczych,
• informacja o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia,
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
• wszelkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia; w tym uzgodnienie z PGE Dystrybucja w zakresie przebudowy układów pomiarowych i szaf sterujących,
• zgłoszenie robót budowlanych – wydane dla Zamawiającego,
• przedmiary i kosztorysy,
• obliczenia fotometryczne,
• dokumentacja powykonawcza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71313400-9 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne

4.5.5.) Wartość części: 1016260,16 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup Ciągnika i maszyn do utrzymania dróg
a. Wymagane parametry techniczne i wyposażenie ciągnika:
− fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2022 lub 2023 roku, gotowy do użytku,
− spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.),
− posiadający aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach pu-blicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przy-czep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. z 2015 r. poz. 343 z późn. zm.). Należy podać stan faktyczny. Świadectwo homologacji należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy ciągnika,
− okres gwarancji – 48 miesięcy (w cenie maszyny - gwarancja, przeglądy w okresie gwaran-cji, w tym: robocizna, materiały eksploatacyjne). Przebieg do 500 mth/ rok.
 masa całkowita ciągnika bez obciążników min 7500 kg
− ciągnik wyposażony w silnik wysokoprężny sześciocylindrowy turbodoładowany o pojem-ności skokowej minimum 6000 cm3 o mocy znamionowej minimum 150KM,
− norma emisji spalin stage V
− ciągnik wyposażony w pełni zsynchronizowaną mechaniczną skrzynię biegów
− ilość biegów (do przodu/do tyłu) - min. 12/6,
− prędkość maksymalna - min. 40 km/h,
− napęd 4x4 (4WD),
− most napędowy tylny: z blokadą mechanizmu różnicowego (mechaniczną lub/ oraz zwolni-cami portalowymi),
− most napędowy przedni: ze zwolnicami planetarnymi ( opcjonalnie z blokadą mechanicz-ną),
− wyposażony w tylny wał odbioru mocy (WOM) niezależny z mechanicznym lub elektrohy-draulicznym sterowaniem sprzęgła WOM,
− wyposażony w układ hydrauliczny z mechanicznym sterowaniem z regulacją: siłową, pozy-cyjną, szybkości opuszczania,
− rozdzielacz hydrauliki min. trzysekcyjny,
− wydajność pompy - min. 100 l/min,
− instalacja pneumatyczna hamulców przyczep jedno i dwu – obwodowa,
− wyposażony w tylny podnośnik hydrauliczny o udźwigu min. 6000 kg,
− układ kierowniczy hydrostatyczny ze wspomaganiem hydraulicznym,
− hamulce robocze tarczowe lub wielotarczowe mokre, sterowane hydraulicznie na 2 koła, hamulec postojowy mechaniczny, sterowany ręcznie,
− kabina amortyzowana, klimatyzowane i ogrzewana
− sprężarka pneumatyczna,
− wyposażony w przedni TUZ z minimum jedną parą wyjść hydraulicznych oraz gniazdem elektrycznym
 oświetlenie ostrzegawcze typu pomarańczowa lampa
 oświetlenie drogowe,
 oświetlenie robocze na kabinie maszyny,
b. Maszyny do utrzymania dróg:
 Pług do śniegu 5-cio pozycyjny, szerokość robocza min. 3.0 m
 Ramię wysięgnikowe z:
 z zasięgiem min. 5.30m,
 z niezależna hydraulika wyposażona w pompę oraz chłodnicę,
 ze sterowaniem wysięgnikiem elektro-proporcjonalnym,
 z prędkością ruchu ramienia zależna od stopnia wychylenia joysticka,
 wyposażone w osprzęt:
o głowicę kosząca o szerokości min 120cm wał bijakowy z nożami umożliwiają-cymi koszenie zarośli min 5cm średnicy,
o przycinarkę nożowa o szerokości roboczej min. 150cm,
o pilarkę tarczowa o szerokości roboczej min. 140cm,
o odmularkę do rowów o szerokości roboczej min. 80cm wyposażona noże oraz łopatki wyrzutowe.

c. Dostarczony ciągnik rolniczy musi posiadać:
 instrukcję obsługi w języku polskim oraz katalog części zamiennych,
 książkę gwarancyjną,
 deklarację zgodności na znak CE.
Ponadto dostawca zobowiązany jest do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia w za-kresie bieżącej obsługi ciągnika rolniczego i maszyn dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego. Szkolenie powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16700000-2 - Ciągniki

16710000-5 - Ciągniki rolnicze pedałowe

4.5.5.) Wartość części: 731707,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż na podstawie zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp unieważnia przedmiotowe postepowanie w części 1, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu oferty zostały złożone przez następujących Wykonawców:
1)ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY DUKT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA ul. Przedborska 84 29-100 Włoszczowa, NIP: 9591952026, cena oferty: 3030461,72 zł
2)WIK-WERO GRAŻYNA MAZUR Kielce, ul. Kozia 2 25-514 Kielce, NIP:6571538463, cena oferty: 3414634,15 zł
3) P.P.H.U. Bitum Mariusz Kania Modliszewice, ul. Piotrkowska 39 26-200 Końskie, NIP: 6581814373 cena oferty: 2718615,95 zł
4) STAR BUDOWA INWESTYCJE Sp. z o.o., Tychów Stary 75 27-220 Mirzec, NIP: 6642137703, cena oferty: 3534394,39 zł
Ceny zawarte w ofertach w znaczący sposób przewyższały kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie inwestycji, tj.: 2439024,39 zł.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający zdecydował o unieważnieniu postepowania działając na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2718615,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3534394,39 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż na podstawie zapisów art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp unieważnia przedmiotowe postepowanie w części 2, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu oferty zostały złożone przez następujących Wykonawców:
1) NVR INVEST Sp. z o.o., ul. Generała Tadeusza Kościuszki 40 25-316 Kielce, NIP: 7123310931
2) ZAKŁAD USŁUGOWY PAWEŁ SULIGA, Sułków 24 29-105 Sułków, NIP:6561411034,
3) Wypożyczalnia Sprzętu Budowlanego "AGNES" Michał Guzera, Kwarciana 7/27 25-121 Kielce, NIP:9591719560,
4)PHU HUZAR POLSKA JACEK SZCZERBIŃSKI, Pilczyca 15 26-234 Pilczyca, NIP:6581901617,
5)BERATEN PAWEŁ SULIGA, Komorniki 6 29-120 Kluczewsko, NIP: 60090024070,
6)WIK-WERO GRAŻYNA MAZUR, Kielce, ul. Kozia 2 25-514 Kielce, NIP:6571538463,
7) DACHY-GALIŃSKI Zbigniew Galiński, Słupia 207B 28-350 Słupia, NIP: 6561178566
8) Complido Michał Dziubek, Walerego Przyborowskiego 91 25-351 Kielce, NIP: 6572862154
9) Damian Woźniak Salver Usługi ogólnobudowlane, Plenna 54 26-230 Plenna, NIP: 6581991773.
W Programie Funkcjonalno-Użytkowym nie zostały uwzględnione, opisane i sprecyzowane istotne elementy przedmiotu zamówienia, które prowadziły do dużej dowolności interpretacji zakresu zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 851474,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1560975,61 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż na podstawie zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp unieważnia przedmiotowe postepowanie w części 3, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu oferty zostały złożone przez następujących Wykonawcę:
WIK-WERO GRAŻYNA MAZUR, Kielce, ul. Kozia 2 25-514 Kielce, NIP:6571538463, cena oferty: 1463414,63zł.
Cena zawarta w ofercie w znaczący sposób przewyższała kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie inwestycji, tj.: 1016260,16zł.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający zdecydował o unieważnieniu postepowania działając na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1463414,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1463414,63 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż na podstawie zapisów art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp unieważnia przedmiotowe postepowanie w części 4, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu oferty zostały złożone przez następujących Wykonawców:
1)ROLMA Sp. z o.o., Wola Wiśniowa 98B, 29-100 Włoszczowa, NIP: 6090073051
2) AGROSKŁAD Sp. z o.o., Józefin 39 97-225 Józefin, NIP:7730010492
3) RAIFFEISEN WAREN Sp. z o.o., ul. Lubelska 41 08-500 Ryki, NIP:5272993696
4) HYDRO-MASZ Sp. z o.o. sp. k., Zapole 79/5 , 8-275 Brzeźnio, NIP: 8272030309
5) Firma Wanicki Sp. z o.o., ul. Myślenicka 19 32-031 Mogilany, NIP: 9442111882
Opis przedmiotu zamówienia zawierał niewystarczająco sprecyzowane parametry techniczne ciągnika i maszyn do utrzymania dróg.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 769000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.