eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego: 080101_1.0008 Osiedle Szumiłowo jednostka ewidencyjna: 080101_1 Miasto Kostrzyn nad Odrą

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków
dla obrębu ewidencyjnego: 080101_1.0008 Osiedle Szumiłowo
jednostka ewidencyjna: 080101_1 Miasto Kostrzyn nad Odrą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gorzowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967314

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pankiewicza 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatgorzowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorzowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97b2173e-aafe-11ee-a681-52fe4aa7189e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ewidencji gruntów i budynków
dla obrębu ewidencyjnego: 080101_1.0008 Osiedle Szumiłowo
jednostka ewidencyjna: 080101_1 Miasto Kostrzyn nad Odrą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97b2173e-aafe-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00093928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00010370

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRS.272.1.2024.TCz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 267886,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

Modernizacja ewidencji gruntów i budynków
dla obrębu ewidencyjnego: 080101_1.0008 Osiedle Szumiłowo
jednostka ewidencyjna: 080101_1 Miasto Kostrzyn nad Odrą
powiat: 0801 gorzowski
województwo: 08 lubuskie
ETAP 1:

1) Analiza istniejących materiałów zasobu i ocena ich przydatności, w zakresie możliwości wykorzystania do realizacji prac modernizacyjnych.
2) Odszukanie i pomiar punktów osnowy pomiarowej (zalecana technika GNSS), wykorzystanej do założenia ewidencji gruntów w latach 1958 – 1960 oraz przy scaleniu i wymianie gruntów w latach 1977 oraz 1980, a także przy pomiarach terenów PGL Nadleśnictwo Dębno, a następnie z wykorzystaniem danych z dzienników pomiarowych i szkiców polowych znajdujących się w PZGiK, dokonanie niezbędnych obliczeń i wyrównań w celu umożliwienia określenia położenia punktów granicznych, dla których pomiar wykonany był z wykorzystaniem tej osnowy.

ETAP 2:

1) Pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych i opisujących je punktów granicznych:
a) dla działek, których ustalenie granic zostało potwierdzone w protokołach granicznych w operatach geodezyjnych przyjętych do zasobu, położenie granic działek i opisujących je współrzędnych punktów granicznych zostało określone w dowiązaniu do szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej, należy przyjąć z tych opracowań;
b) dla działek, których granice zostały opracowane w lokalnym lub już nieobowiązującym układzie współrzędnych, lub w dowiązaniu do osnowy pomiarowej zakładanej przed 1980 r., należy dokonać przeliczenia współrzędnych punktów tych granic do obowiązującego układu PL-2000/5 i wprowadzić do bazy danych po uprzednio wykonanym pomiarze kontrolnym istniejących, odszukanych znaków granicznych. Dla punktów niestabilizowanych preferowaną formą przeliczenia są dane zawarte na szkicach polowych (granicznych) znajdujących się w operatach technicznych, a w przypadku braku możliwości ich wykorzystania – dokonanie niezbędnych obliczeń i transformacji współrzędnych;
c) ustalenie wartości atrybutów punktów granicznych.
2) Kontrola i doprowadzenie do spójności danych geometrycznych i opisowych ewidencji gruntów i budynków, w zakresie działek, użytków gruntowych i klas bonitacyjnych.
3) Przygotowanie roboczej mapy ewidencyjnej z uwzględnieniem danych pozyskanych w ramach prac opisanych w pkt 1-4.
4) Pozyskanie danych określających przebieg granic działek ewidencyjnych na podstawie pomiarów geodezyjnych poprzedzonych ustaleniem przebiegu tych granic zgodnie z zasadami określonymi w § 32 i 33 rozporządzenia [2]. Dotyczy około 261 działek ewidencyjnych wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 i nr 2 do projektu modernizacji.
5) Skompletowanie materiałów i informacji zgromadzonych w PZGiK, uzupełnionych w niezbędnym zakresie terenowymi pomiarami geodezyjnymi oraz czynnościami ustalenia przebiegu granic, w celu:
a) wyeliminowania z operatu ewidencyjnego działek, dla których atrybuty opisowe punktów granicznych nie spełniają obecnie obowiązujących wartości „spełnia” i „ustalony”.
b) pomiar w terenie budynków, dla których w wyniku przeprowadzonego wywiadu terenowego stwierdzono zmiany w geometrii konturu budynku.
6) Weryfikacja istniejących oraz pozyskanie nowych (brakujących) opisowych danych ewidencyjnych dotyczących budynków oraz lokali na podstawie:
a) dokumentacji architektoniczno–budowlanej,
b) dokumentacji pzgik,
c) wywiadu terenowego,
d) pomiaru bezpośredniego.
7) Porównanie prowadzonej przez starostę mapy ewidencyjnej z terenem w zakresie użytków gruntowych.
8) Pomiar zmienionych w sposób trwały użytków gruntowych i w uzasadnionych przypadkach przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji dla tych użytków. Zmiany w gleboznawczej klasyfikacji gruntów wymagają opracowania dokumentacji w oparciu o przepisy rozporządzenia [6]. Przewidywane zmiany w zakresie użytków gruntowych będą realizowane dla około 15 działek. Zakres prac należy uzgodnić z Zamawiającym.
9) Sporządzenie, odrębnie dla każdej z ww. działek, projektów ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
10) Obliczenie powierzchni działek oraz rozliczenie użytków gruntowych i konturów
klasyfikacyjnych zgodnie z przepisami § 41 rozporządzenia [3].
11) Przygotowanie roboczej bazy danych ewidencji gruntów i budynków, zaktualizowanej o wyniki prac wymienionych w punktach 1-13.
12) Przygotowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego, który będzie podlegał wyłożeniu do wglądu zainteresowanych podmiotów.
ETAP III

1) Wykonawca będzie uczestniczył w wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego do publicznego wglądu, oraz zbierze i przekaże Zamawiającemu uwagi zainteresowanych podmiotów do tych danych.
2) Wykonawca weźmie udział w rozstrzyganiu uwag zgłoszonych do projektu operatu opisowo-kartograficznego.
3) Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu wyniki prac modernizacyjnych opracowane w postaci plików danych w formacie umożliwiającym zasilenie bazy danych ewidencji gruntów i budynków. Wyniki te w szczególności będą zawierać również zmiany wynikające z uznania za zasadne uwag zgłoszonych do projektu operatu opisowo-kartograficznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290850,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOKART International Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130333520

7.3.3) Ulica: ul. Wita Stwosza 44,

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-113

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.