eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Zabezpieczenie medyczne w systemie zleconym dla żołnierzy JW 4026 oraz podmiotów będących na jej zaopatrzeniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zabezpieczenie medyczne w systemie zleconym dla żołnierzy JW 4026 oraz podmiotów będących na jej zaopatrzeniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4026

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220713764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rondo Bitwy pod Oliwą 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-103

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 267 433

1.5.8.) Numer faksu: 261 266 669

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4026.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://formoza.wp.mil.pl/pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/jw4026

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zabezpieczenie medyczne w systemie zleconym dla żołnierzy JW 4026 oraz podmiotów będących na jej zaopatrzeniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ad2874a-9a51-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00076919

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150603/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Zabezpieczenie medyczne w systemie zleconym dla żołnierzy JW 4026 oraz podmiotów będących na jej zaopatrzeniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553873

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 036/PTP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45144,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zabezpieczenie medyczne karetką podstawową wraz z wyspecjalizowanym personelem w odległości do 220 km od siedziby Jednostki Wojskowej 4026 ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1 w tym głównie obiekty szkoleniowe zlokalizowane w rejonie miejscowości: Gdynia, Gdańsk, Strzepcz, Lublewo, Korne, Siemirowice/Cewice, Ustka, Toruń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 541695,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
Zabezpieczenie medyczne karetką podstawową wraz z wyspecjalizowanym personelem w odległości do 150 km od siedziby zlokalizowanej w rejonie miejscowości Dziwnów w tym główne obiekty szkoleniowe: Świnoujście, Szczecin.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 19670,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zabezpieczenie medyczne Lekarskie szkoleń oraz kursów nurkowych organizowanych przez JW. 4026 oraz podmiotów będących na jej zaopatrzeniu zgodnie ze złożoną ofertą, realizowane przez Wykonawcę we wskazanych przez Zamawiającego miejscu tj. w obrębie 30 km od siedziby Zamawiającego Jednostki Wojskowej 4026 ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 45144,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1105500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Duo Med 24 Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7432044858

7.3.3) Ulica: Redy Osada 4/1

7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

7.3.5) Kod pocztowy: 11-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-12

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Duo Med 24 Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7432044858

7.3.3) Ulica: Redy Osada 4/1

7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

7.3.5) Kod pocztowy: 11-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.