eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › BIEŻĄCE UTRZYMANIE OBIEKTÓW SPORTOWYCH GNIEŹNIEŃSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI NA TERENIE MIASTA GNIEZNA W 2024 ROKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
BIEŻĄCE UTRZYMANIE OBIEKTÓW SPORTOWYCH GNIEŹNIEŃSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI NA TERENIE MIASTA GNIEZNA W 2024 ROKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GNIEZNO

1.3.) Oddział zamawiającego: Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630189018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. BŁ. JOLENTY 5

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gosir.gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gosir.gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10b6208f-b462-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BIEŻĄCE UTRZYMANIE OBIEKTÓW SPORTOWYCH GNIEŹNIEŃSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI NA TERENIE MIASTA GNIEZNA W 2024 ROKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10b6208f-b462-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00076470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015120/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 BIEŻĄCE UTRZYMANIE OBIEKTÓW SPORTOWYCH GNIEŹNIEŃSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI NA TERENIE MIASTA GNIEZNA W 2024 ROKU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00041078

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSR-DTiT-TP-1-2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 92000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
Prace pielęgnacyjne na murawach stadionu piłkarskiego przy ul. Strumykowej w Gnieźnie, z wyłączeniem podlewania muraw, które zapewnia Zamawiający:
 murawa boiska piłkarskiego (boisko główne), zgodnie z opisem,
 murawa boiska treningowego dla dzieci, zgodnie z opisem.
W/w boiska posiadają nawierzchnie trawiaste – naturalne.

1. Zakres terenu objętego usługą określony jest na załączonych szkicach graficznych do niniejszego zakresu rzeczowego i obejmuje:
1.1. Murawę boiska piłkarskiego (boisko główne) w granicach linii wyznaczających boisko oraz poza nim na szerokość 1 metra oraz zakola za bramkami.
1.2. Murawa boiska treningowego dla dzieci w granicach linii wyznaczających boisko oraz poza nim na szerokość 1 metra.
2. Całość prac związanych z utrzymaniem muraw boisk piłkarskich wskazanych w pkt.1 ma być wykonywana w taki sposób, aby było możliwym korzystanie z nich w okresie całego roku, w sposób zgodny z ich przeznaczeniem. Prace winny być wykonywane z uwzględnieniem wymogów wiedzy fachowej z dziedziny utrzymania muraw boisk piłkarskich oraz wymogów wynikających z przepisów dotyczących rozgrywek piłkarskich, w tym przepisów o charakterze obowiązującym kluby biorące udział w rozgrywkach ligowych, w tym również przepisów nie mających charakteru źródeł powszechnie obowiązującego prawa, ale dotyczących przedmiotu zamówienia. Prace winny być wykonywane w odpowiednich z punktu widzenia agrotechnicznego terminach, z uwzględnieniem przewidywanego harmonogramu wykorzystania obiektów.
3. W ramach prac na boiskach wymagane jest wykonanie następujących czynności, w terminach uzgadnianych każdorazowo z Zamawiającym:
3.1. Koszenie boiska głównego 3 razy w tygodniu w okresie wegetacji trawy, natomiast boiska treningowego dla dzieci 2 raz w tygodniu, w okresie wegetacji trawy, na wysokość uzgodnioną z Zamawiającym, wraz z wywozem trawy.
3.2. Wertykulacja - 2 razy w roku na 2 boiskach, wraz z oczyszczeniem murawy i wywozem pozostałości obumarłych i zwertykulowanych części roślin i trawy.
3.3. Aeracja - 2 razy w roku na 2 boiskach
3.4. Zasiew perforacyjny trawy - 2 razy w roku na 2 boiskach (min.150 kg trawy na 1 wysiew na boisku głównym i min.50 kg trawy na 1 wysiew na boisku treningowym dla dzieci
3.5. Darniowanie – tylko boiska głównego, w zależności od potrzeb (do 100 m.kw), w terminie tygodnia po ostatnich meczach rudny wiosennej.
3.6. Piaskowanie na całej powierzchni 2 razy w roku na 2 boiskach (ok. 50 ton żwiru na 1 zabieg na boisku głównym i ok.25 ton żwiru na 1 zabieg na boisku treningowym dla dzieci). Piaskowanie winno być skorelowane z zabiegiem wertykulacji i aeracji.
3.7. Włókowanie po piaskowaniu – 2 razy w roku na 2 boiskach
3.8. Nawożenie w ilości odpowiadającej potrzebom oraz powierzchniom boisk - 3 razy w roku na 2 boiskach (ok.250 kg biostymulantów i surfactantów na 1 zabieg na boisku głównym oraz ok.80 kg biostymulantów i surfactantów na 1 zabieg na boisku treningowym dla dzieci.)
3.9. Zwalczanie chwastów poprzez oprysk chemiczny - 2 razy w roku na 2 boiskach.

Zamawiający wymaga od Wykonawcy zabezpieczenia przejazdu przez bieżnię lekkoatletyczną w celu wykonania prac na murawie stadionu.

Zadanie nr 2
Prace pielęgnacyjne na boisku piłkarskim przy ul. Czeremchowej w Gnieźnie, z wyłączeniem podlewania
murawy, które zapewnia Zamawiający:
 murawa boiska piłkarskiego (zgodnie z opisem)
W/w boisko posiada nawierzchnię trawiastą – naturalną.
1. Zakres terenu objętego usługą określony jest na załączonym szkicu graficznym do niniejszego zakresu rzeczowego i obejmuje:
1.1 Murawę boiska piłkarskiego w granicach linii wyznaczających boisko oraz poza nim na szerokość 1 metra.
2. Całość prac związanych z utrzymaniem murawy boiska ma być wykonywana w taki sposób, aby było możliwym korzystanie z niego w okresie całego roku, w sposób zgodny z jego przeznaczeniem. Prace winny być wykonywane z uwzględnieniem wymogów wiedzy fachowej z dziedziny utrzymania muraw boisk piłkarskich, w tym również przepisów nie mających charakteru źródeł powszechnie obowiązującego prawa, ale dotyczących przedmiotu zamówienia. Prace winny być wykonywane w odpowiednich z punktu widzenia agrotechnicznego terminach, z uwzględnieniem przewidywanego harmonogramu wykorzystania obiektu.
3. W ramach prac na boisku wymagane jest wykonanie następujących czynności, w terminach uzgadnianych każdorazowo z Zamawiającym:
3.1. Koszenie murawy według potrzeb, co najmniej 1 raz w miesiącu, w okresie wegetacji trawy, na wysokość uzgodnioną z Zamawiającym, wraz z wywozem trawy.
3.2. Zasiew perforacyjny trawy - 1 razy w roku (min.50 kg trawy na 1 wysiew).
3.3. Nawożenie w ilości odpowiadającej potrzebom oraz powierzchni boiska - 3 razy w roku (ok.80 kg biostymulantów i surfactantów na 1 zabieg)
3.4. Zwalczanie chwastów poprzez oprysk chemiczny - 2 razy w roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć ma sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.