eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Latowicz › Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Latowicz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Latowicz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Latowicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Latowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-334

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-latowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: latowicz.samorzady.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2261afc-8a0d-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Latowicz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2261afc-8a0d-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00074599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045047/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Latowicz ( w zakresie którego jest Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 220712W Latowicz kol. Piaski -Dąbrówka )

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowane ze środków unii europejskiej, DZIAŁANIE 7 (M07) ,,Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", PODDZIAŁANIE 7.2 "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objęte (PROW) Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511225

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGOŚ. 271.26.2023.TN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część1 wykonanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” I etapu przebudowy
i rozbudowy drogi gminnej 220712W Latowicz kol. Piaski – Dąbrówka na odc. od km 1+699 do km 2+965(od drogi powiatowej relacji 2231W Latowicz -Mrozy-Kaluszyn do drogi powiatowej 2232W Wężyczyn-Dąbrówka-Latowicz, odc. długości ok. 1,266 km )

w następujących terminach:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla przebudowy i rozbudowy drogi gminnej 220712W Latowicz kol. Piaski – Dąbrówka na odc. 1+699 - 2+965 (projekt budowlany, projekt techniczny, inne) oraz uzyskanie wszystkich wymaganych prawem dokumentów formalno-prawnych warunkujących rozpoczęcie inwestycji, w tym ostatecznej decyzji ZRID/pozwolenia na budowę- w terminie do 16.12.2024r.

2)zakończenie zadania tj. zakończenie wszystkich robót budowlanych, uzyskanie dokumentów uprawniających do rozpoczęcia użytkowania (jeśli będą wymagane) oraz przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej
w terminie do 15.05.2025r.
Link - https://gmina-latowicz.pl/Przebudowa-Latowicz-Dabrowka.zip

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 3362735,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 wykonanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” II etapu przebudowy
i rozbudowy drogi gminnej 220712W Latowicz kol. Piaski – Dąbrówka na odc. od 0+000 do km 1+699(od drogi powiatowej 2240W Kiczki - Kamionka - Latowicz do drogi powiatowej 2231W Latowicz-Mrozy-Kałuszyn, odc. długości 1,699 km )

w następujących terminach:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla przebudowy i rozbudowy drogi gminnej 220712W Latowicz kol. Piaski – Dąbrówka na odc. 1+699 - 2+965 (projekt budowlany, projekt techniczny, inne) oraz uzyskanie wszystkich wymaganych prawem dokumentów formalno-prawnych warunkujących rozpoczęcie inwestycji, w tym ostatecznej decyzji ZRID/pozwolenia na budowę - w terminie do 16.12.2024r.

2) zakończenie zadania tj. zakończenie wszystkich robót budowlanych, uzyskanie dokumentów uprawniających do rozpoczęcia użytkowania oraz przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej
w terminie do 30.05.2025r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz program funkcjonalno-użytkowy dołączone do niniejszego postępowania. Link - https://gmina-latowicz.pl/Przebudowa-Latowicz-Dabrowka.zip

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 2719554,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3174670,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5550607,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3174670,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124

7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski 1g

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3174670,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2424287,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4449756,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2424287,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124

7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski 1g

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2424287,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.