eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Purda › Prace konserwatorskie i restauratorskie oraz roboty budowlane wraz z przemieszczeniem kapliczki przydrożnej w miejscowości Szczęsne.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie i restauratorskie oraz roboty budowlane wraz z przemieszczeniem kapliczki przydrożnej w miejscowości Szczęsne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PURDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743189

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Purda 19

1.5.2.) Miejscowość: Purda

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-030

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 512 22 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@purda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84c35cf1-98f1-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace konserwatorskie i restauratorskie oraz roboty budowlane wraz z przemieszczeniem kapliczki przydrożnej w miejscowości Szczęsne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84c35cf1-98f1-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00073315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040967/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Prace konserwatorskie i restauratorskie oraz roboty budowlane kapliczek na terenie gminy Purda

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547766

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.49.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeniesienie kapliczki przydrożnej w Szczęsnem (z końca XIX w.): wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz robót budowlanych polegających na przemieszczeniu kapliczki przydrożnej z dz. nr 271/2 w miejscowości Szczęsne na dz. nr 283 w miejscowości Szczęsne, gm. Purda, zgodnie z pozwoleniem Nr 9199/2021 z dnia 21.10.2021 r. wydanym przez Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie (znak: IZNR.5144.73.2021.kd), Decyzją nr 9931/2023 z dnia 27.11.2023r. i dokumentacją konserwatorską autorstwa Piotra Supryma oraz projektem zagospodarowania działki i projektem architektoniczno-budowlanym autorstwa Bogdana Kobylińskiego z 2022 r. zatwierdzonym pozwoleniem na budowę Decyzja nr Pur/91/2022 z 26.07.2022 r.

Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie pomiarów i oznakowanie cegieł.
2) Demontaż kapliczki.
3) Dezynfekcja cegieł i kamieni preparatami grzybo- i glonobójczym.
4) Umycie strumieniem wody z myjki wysokociśnieniowej. Oczyszczenie mechaniczne (szpachlami i szczotkami) ze starych zapraw, brudu i porostów.
5) Rekonstrukcja obiektu w nowej lokalizacji.
6) Oczyszczanie z produktów korozji elementów metalowych przy pomocy szczotek metalowych itp. narzędzi, lub piaskowanie, a następnie pomalowanie farbą wysokocynkową służącą do zabezpieczania antykorozyjnego.
7) Tynkowanie niszy. Zalecany tynk wapienny lub hydrauliczno-wapienny (z trasem). Dopuszczalne zatarcie jednowarstwowe lub dwuwarstwowe.
8) Uzupełnianie mniejszych ubytków w cegłach barwną zaprawą mineralną.
9) Montaż nowego, drewnianego okna. Okno malowane w kolorze NCS S 1020-Y20R.
10) Spoinowanie cegieł i kamiennego cokołu zaprawą mineralną lub zaprawą przygotowaną samodzielnie na bazie wapna trasowego.
11) Patynowanie uzupełnień w cegłach farbami krzemianowymi. Malowanie powierzchni tynkowanych farbą silikatową.
12) Gruntowanie.
13) Zabezpieczenie przed ponownym mikrobiologicznym porastaniem powierzchni najniższych, przygruntowych warstw cegieł.
14) Hydrofobizacja mineralnych uzupełnień ubytków w cegłach oraz skośnych i poziomych powierzchni cegieł, w szczególności dachu.
15) Opracowanie sposobu postępowania z zabytkiem po zakończeniu wykazanych w pozwoleniu prac i przekazaniu tego opracowania przed upływem wskazanego w umowie terminu realizacji zadania – 3 kpl.
16) Opracowanie dokumentacji przebiegu wskazanych w pozwoleniu prac oraz opracowania wyników tych prac w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszelkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć. Wykonawca jest zobowiązany przekazać ww. dokumentację Zamawiającemu w 3 egz. przed upływem wskazanego w umowie terminu realizacji zadania. Dokumentacja powinna spełniać standardy określone w załączniku nr I Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz.U.2022.840).

Uwaga: Wskazane nazwy własne materiałów budowlanych zostały zatwierdzone przez Pozwolenie nr 9199/2021 z 21.10.2021 r. Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, które należy uzgodnić z Warmińsko-Mazurskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków poprzez zaktualizowanie programu prac konserwatorskich i restauratorskich.

Zamawiający informuje, że część działki o numerze ewidencyjnym 271/2 obręb Szczęsne, gm. Purda, na której jest posadowiona kapliczka przydrożna, ujęta w Wojewódzkim Rejestrze Zabytków pod nr A-2235, oraz część działki o numerze ewidencyjnym 271/3 obręb Szczęsne, gm. Purda stanowiąca drogę dojazdową do dz. 271/2, jest oddana w użyczenie Gminie Purdzie na czas nieokreślony.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- Przedmiar robót – element pomocniczy.
- Dokumentacja konserwatorska kapliczki w Szczęsnem autorstwa Piotra Supryma.
- Pozwolenie nr 9199/2021 z dnia 21.10.2021 r. na prowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich kapliczki oraz Decyzja nr 9931/2023 z dnia 27.11.2023r.
- Projektem zagospodarowania działki i projektem architektoniczno-budowlanym autorstwa Bogdana Kobylińskiego z 2022 r. wraz z Decyzja nr Pur/91/2022 z 26.07.2022 r. wydaną przez Starostę Olsztyńskiego.
- Specyfikacja Techniczna.

2. Zadanie realizowane jest w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128706,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128706,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfer Art-System Rafał Grabowski w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 593 165 77 04

7.3.3) Ulica: Wilimowo 1a

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 11-041

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128706,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.