Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00045723/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa nawierzchni dróg gruntowych na terenie Miasta i Gminy Prabuty
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Prabuty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwidzyńska 2
1.5.2.) Miejscowość: Prabuty
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-550
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@prabuty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prabuty.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/prabuty1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa nawierzchni dróg gruntowych na terenie Miasta i Gminy Prabuty2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18ad78c2-84c8-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012278/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Naprawa nawierzchni dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Prabuty
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045723/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2022.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw nawierzchni dróg gruntowych na terenie Miasta i Gminy Prabuty, obejmujących zakresem:1) rozwiezienie i uzupełnienie ubytków nawierzchni wskazanych dróg, kruszywem dostarczonym przez Zamawiającego, przy użyciu ładowarki lub koparko – ładowarki, zwane dalej „rozwiezieniem”,
2) profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni wskazanych dróg oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża, poszerzenie poboczy do 30 cm samojezdną równiarką drogową oraz zagęszczenie mechaniczne samojezdnym walcem drogowym wibracyjnym o masie minimum 8 t., zwane dalej „profilowaniem z zagęszczeniem”,
3) zagęszczenie mechaniczne wskazanych dróg samojezdnym walcem drogowym wibracyjnym o masie minimum 8 t., zwane dalej „zagęszczeniem”.
2. Zadanie 1 obejmuje naprawę nawierzchni dróg gruntowych na terenie północno - wschodniej część gminy, o łącznej długości 88,4 km, obejmującej sołectwa: Gonty, Antonin/Kamienna, Górowychy/ Górowychy Małe, Rodowo/Rodowo Małe, Szramowo, Laskowice, Sypanica/Orkusz, Gdakowo, Julianowo, Stańkowo, Obrzynowo, Jakubowo/Pachutki, zgodnie ze szczegółowym wykazem dróg, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego opisu, w ilości: rozwiezienie – 2 000 ton, profilowanie z zagęszczeniem – 77 km i zagęszczenie – 10 km
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Warunki realizacji zamówienia określa Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 115040,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw nawierzchni dróg gruntowych na terenie Miasta i Gminy Prabuty, obejmujących zakresem:1) rozwiezienie i uzupełnienie ubytków nawierzchni wskazanych dróg, kruszywem dostarczonym przez Zamawiającego, przy użyciu ładowarki lub koparko – ładowarki, zwane dalej „rozwiezieniem”,
2) profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni wskazanych dróg oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża, poszerzenie poboczy do 30 cm samojezdną równiarką drogową oraz zagęszczenie mechaniczne samojezdnym walcem drogowym wibracyjnym o masie minimum 8 t., zwane dalej „profilowaniem z zagęszczeniem”,
3) zagęszczenie mechaniczne wskazanych dróg samojezdnym walcem drogowym wibracyjnym o masie minimum 8 t., zwane dalej „zagęszczeniem”.
2. Zadanie 2 obejmuje naprawę nawierzchni dróg gruntowych na terenie południowej częśći gminy, o łącznej długości 45,5 km, obejmującej sołectwa: Grodziec, Trumiejki, Pilichowo, Gilwa, Kołodzieje/ Kowale, Pólko, Stary Kamień/Grażymowo, Kleczewo/ Raniewo oraz teren miasta Prabuty zgodnie ze szczególowym wykazem dróg, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego opisu, w ilości: rozwiezienie – 1000 ton, profilowanie z zagęszczeniem – 35,6 km i zagęszczenie – 10 km
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Warunki realizacji zamówienia określa Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 56991,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124887,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132471,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124887,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usług Wielobranzowych DROBUD w Gdakowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5810005032
7.3.3) Ulica: Gdakowo 43
7.3.4) Miejscowość: Prabuty
7.3.5) Kod pocztowy: 82-550
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA USŁUG WIELOBRANŻOWYCH DROBUD W GDAKOWIE
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA USŁUG WIELOBRANŻOWYCH DROBUD W GDAKOWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124887,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65342,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65342,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Drogowych i Transportowych Witold Braszkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811059544
7.3.3) Ulica: Cisowa 19
7.3.4) Miejscowość: Prabuty
7.3.5) Kod pocztowy: 82-550
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65342,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20INNE PRZETARGI PRABUTY
więcej: przetargi PRABUTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżąca konserwacja dróg polegająca na uzupełnieniu ubytków masą asfaltową w jezdni na nieruchomościach Skarbu Państwa stanowiących drogę, położonych w Koroszczynie, gm. Terespol
- Utrzymanie i konserwacja dróg oraz dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Ustka w 2024 roku
- "Remont dróg gminnych w Tarnowskich Górach - ul. Siewierska"
- Budowa drogi gminnej ul. Okrężnej, ul. Wdeckiej w miejscowości Gródek, gm. Drzycim
- Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w 2025 roku wraz z usuwaniem awarii i pogotowiem awaryjnym" z podziałem na część I i II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.